předchozí téma bylo na popud "??" smazáno
http://www.motorkari...ft=150743&fid=34
Aby se předešlo potížím dotyčné osoby, která takto neuspěšně reklamovala své zboží, bylo z názvu a textu odstraněno jméno obchodu. Vyvíjejí určitý nátlak a tohle téma jim leží v žaludku.
Naposledy editováno 16.10.2013 09:43:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
StrejdaMortymer píše: Džanek> Promiň, ale ne, takhle to nefunguje. To že vy na garančním máte nějaký tabulky co je v rámci reklamací možnost opravit/vyměnit/předělat a u čeho už zákazníka poslat od háje neznamená, že na to máte vždycky právo.
Dám ti příklad, kterej sem řešil právě s ČOI.
Koupili jsme do 3 telefony ve výprodeji(LGčka) po půl roce začal blbnout spodní konektor pro dokovačku do auta (nedobílejo, nepropojovalo se s autem) - vychechtanej konektor. Vzal jsem tedy jel do obchodu na reklamačku, technik měl x milionů keců, že s tím neumím manipulovat (ano opravdu po prumyslový škole s elektro oborem neumim manipulovat s jebnutym konektorem /ironie/) mi to po menší výměně názorů vzal a po dvou týdnech vrátil. Za měsíc se ten samej problém opakoval, takže jsem nas*any zase vzal telefon na reklamačku, ale ejhle. Technik mě už poslal do háje se slovy, že to je způsobený běžným užíváním, že mi celou přípojku za dva litry vymění. Když jsem se ptal, jak je možny že měsíc nová připojka, odvětil mi, že ji jen utěsnili lepidlem.
Po pár radách s kamarádem jsem jel poprvý na ČOI, kde mě mile překvapili, kde mi paní v kanclu řekla něco takovyho a obecně se to vztahuje ke VŠEM výrobkům.
Každý výrobek jako takový podléhá dvouleté záruce, která se vztahuje na VŠECHNY součásti tohoto celku jako takového, pokud je užíván běžným způsobem (za běžný způsob se požavuje užívání dle manuálu, návodu nebo norem). Pokud dojde k předběžnému nebo jakémukoliv opotřebení z důvodu nekvalitního zpracování nebo výrobní vady, prodejce JE povinnen tuto závadu bez prodlení opravit/vyměnit, pokud je to možné a pokud ne, vyměnit celek jako takový, za úplně nový.... a bla bla bla. Ve zkratce lidi si ty věci nebo oblečení kupují aby je užívali a ne, aby se na ně dva roky doma koukali jak si většina prodejců naivně myslí
Ja sem prece nerekl, ze na vyrobni vady se nevztahuje garance.. Na ty predevsim,ale lidi se ohaneji zakonem ze dva roky a bla bla bla, ale pritom drtiva vetsina nevi co se tam vubec pise. Nejlepsi sou firmy,ktery si mysli, ze maji zaruku 2 roky.. a ono ejhle vsecko je jinak jelikoz je to drobnej majetek do 40tis,kterej se po roce odepisuje takze z logiky plyne jen rocni garance. S pany s Coi sem mel tu cest se setkat parkrat a taky sme si popovidali a tim to koncilo.. A kdyz bys za mnou prisel po roce a pul pouzivani (A BYL BYS FIRMA) s tim, ze chces uplatnovat garanci tak bych se dlouho zamyslel jesti ti garanci uznam pac "ze zakona" mam na to pravo. Rikam ze garance jsou velmi osemetna vec a nejde ji pausalizovat na vse a to co pisu mam overeno 7mi letou praxi.
ale tak nedivím se jim, takové úsilí vynakládají na pozitivní Public realations
a pak takovéhle vlákno, koho by to nenasralo že
U Louise není problém něco vrátit,nebo reklamovat. Koupil jsem tam už dost věcí a jen pro příklad.
- Kryty rukou vráceny bez problémů po měsíci (samozřejmě nepoužité).
- Reklamace rukavic (začal povolovat šev u jednoho prstu), jen se zeptali jestli je chci vyměnit nebo peníze. Tak říkám vyměnit. Dali mi lístek na výměnu. Jdu si pro ty rukavice a zrovna na ně byla sleva. (čecháček ve mě - ku-wa, já je kupoval za plnou cenu a dnes maj slevu, kdybych si vzal prachy, tak jsem mohl ušetřit). Když jsem přišel k pokladně platit, tak mi odečetli tu aktuální slevu na rukavice i když nemuseli. Koukal jsem na ně jak vrána.
Rockway - nedávno jsem si tam byl koupit budu a kalhoty. Přihodil jsem si k tomu ještě ponožky, ale vzal jsem špatnou velikost. Přišel jsem na to až doma. Volám tam, jestli by mi je vyměnili. Odpověď - jasně, pošlete je a mi vám pošlem tu správnu velikost. Ptám se jak mám uhradit poštovné. Odověď - to neřešte, to bude na nás. Za tři dny byly fusekle doma.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Ale jestli místo nějakýho normálního vyjádření na psanou kritiku (třeba tiskovou zprávou tady na m.cz) vyhrožujou a zastrašujou....eh, to je trapný, trapný, trapný....
Tady moc ne... tak asi zkusenosti zákazníků jsou bud neutrální a nebo záporné ale málo zkušeností pozitivních. tzv pozitivní zkušenosti jsou zde: nakoupí,spokojí se a neřeší nějaké neshody.. takže spíše neutrální.
Tímto bych mojí analýzu ukončil větou... asi to nebude moc fajn obchod.
Naposledy editováno 11.10.2013 22:28:50
Snad to bude jednodušší s novým občanským zákoníkem. Protože reklamuji každou druhou věc, co si koupím a ten zbytek opravuji s vědomím propadnutí záruky než bych to někam nosil, budu rád nosit se zbožím do krámu i papír s žádostí o proplacení vedlejších nákladů na dopravné, balné, újmu, atd. V dtestu bylo onehdá 60 těhle vzorových žádostí, sepsaných právníkem. Je to hrozně jednoduchý, na kus papíru jméno svoje, jméno krámu a co po nich chci a číslo účtu, kam mají poslat částku. Lidi si úplně odvykaji vyžadovat svoje práva. Když mi někdo veme na reklamaci kombinézu, vrátí mi jí zašpiněnou od šmíru z mašiny a já dám 500 za čistírnu, tak to po nich mám oprávněně chtít proplatit.
Prvně bych se obrátil na ČOIku, zabývat se tím musí a je to zadarmo. Pokud budou na tvojí straně a posoudí to jako oprávněnou reklamaci, připsal bych k tomu žádost o uhrazení poměrných nákladů za nemožnost používat zakoupené zboží, jinými slovy, amortalitu věci a chtěl bych peníze zpátky.
Jinak v tomhle krámě je mi vždycky ouzko. Naposledy jsem tam udělal nákup za skoro 2k a s ročním synem v náručí říkám tý holce za pultem, jestli nemaji nějaký prošlý číslo nějakýho časopisu nebo katalogu pro kluka, že si v tom hrozně rád listuje a neřve mi v autě. Čuměla na mě jak sůva z nudlí, jestli nejsem padlej na hlavu, ať si koupim jejich katalog. Kouknul jsem na její napůl vyholenou hlavu a osypal se, že by tahle ženská mohla taky jednou mít vlastní děti s timhle přístupem k lidem. Takže asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Naposledy editováno 11.10.2013 23:04:35
JohnyBaroch píše: Z Bikers Crown mám jenom lékárničku, nějak mě jako obchod za ty léta neoslovili...Nicméně u nás v Písku lidi ochotný Je ale pravda že jsem zatím nic nereklamoval a jak tady čtu tak asi přístup k zákazníkovi není všude v pořádku..
Tak abys nedopad jak můj táta před 40 lety, když vytáh u silniční kontroly mokrou zaolejovanou lékarničku z pod světla na pinckovi a policajt mu řek, ať to rychle schová, že timhle by toho člověka spíš dorazil než zachránil
Já tam kupuju jen olej, protože jezdím kolem a kanystr vyjde na stejný peníze jako z eshopu s poštovnym, je to pro mě snažší než se nahánět s kurýrem. Ale jako atmosféra je tam vždycky na hovno, asi kdybych měl vyholenou hlavu a potetovaný pracky od prstů k ramenům by to bylo lepší. Takhle jsem jen další kus, kterej tam nechá prachy.
Abych byl uprimnej mam od nich pro sebe i manzelku nakoupene komplet obleceni. Celkem sme tam nechali zhruba 25 000kc.
Toto chovani me velmi zarazi a uprimne natlaky na mazani temat a zmeny nazvu ,kde figuruje jejich nazev firmy (aby sme vedeli o kom se bavime = Bikers Crown) me odrazuje od dalsiho nakupu MNOHEM vice nez to ,ze autorka tematu ma problem s vyrizenou reklamaci.
To me az tak netrapilo ,ale tyto natlaky na to aby zde nebyl uveden nazev me opravdu vadi.
Dekuji za tohle tema. Vim ze v Bikers Crown uz si radeji nic nekoupim, ne kvuli problemum s reklamaci ,ale prave kvuli vyse zminenemu detinskemu chovani. Namisto toho aby zde napsali svoje oficialni vyjadreni!
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Chce se mi zvracet...
2 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Rada co v tomto případě? Uz je po sezóně, tak bude čas to hnát přes čOI. Jinak bych se na ně vysral, nechal si to spravit někde jinde a bral to jako zkušenost do budoucna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
FishX3 píše: Jsem nečetl dost pozorně , nebo se tu nikdo z BC vůbec nevyjářil ???
taky jsem nic nenašel...
eriq> Původní téma je vyeditované a zamčené od zakladatelky, admini by smázli celé vlákno. Odkud máš info, že vyvíjí "nátlak"??
Napadá mě, že se třeba chtěli dohodnout, když jim smázne špatnou reklamu
2 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Prodavačky ochotné.
Když si člověk koupí levnější zboží,tak nemůže počítat se super kvalitou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
FishX3 píše: Jsem nečetl dost pozorně , nebo se tu nikdo z BC vůbec nevyjářil ???
Nevyjádřili se zde, mám od nich pár mailů a měl jsem i dva telefonáty.
1 reakcí na tento příspěvek Zamítnutí reklamace - Bikers Crown
Míra píše: Já byl v BC v Chlumci nad Cidlinou a spokojenost.
Prodavačky ochotné.
Když si člověk koupí levnější zboží,tak nemůže počítat se super kvalitou.
Tady je právě ten problém, protože stejně jako neschopný zamestnanec může shodit krám, tak i nevhodně nastavené podmínky mohou shodit krám a veškeré snahy lidí kolem - jak jsem psal, s lidmi na prodejnách jsem neměl nejmenší problém a jejich ochota mi vyhovět ale současně mne neotravovat byla příkladná (BC u ruzyně, vrbovka a most), o zboží se rozepisovat nemá význam - kvalita je proměnlivá stejně jako v jiných motoshopech a řekl bych že většinou odpovídá ceně - problém je že jejich postoje k reklamacím jsou už tak profláklé, že si jich začíná všímat nejen člověk kterej kupuje 3tí kombo, či doporučuje motoshop jako znalý dalším známým, ale i člověk který začíná - internet je prostě všude a tyhle informace prosáknou - tím spíš nechápu, že si vedení BC neuvědomí nějakou chybu - - základní pravidlo obchodu "zákazník má vždy pravdu" - ano nenechám si od blba srát na hlavu, ale VŽDY je smírná cesta lepší , než negativní reklama protože nikdo další nevidí do detailů co se děje a jak moc byly nároky nespokojeného zákazníka relevantní. Tj jestliže se lze dohodnout, dohodnu se a určitý stupeň arogance lze tolerovat až u uplněho blba se kterým se dohodnout nelze - ale i takový je zákazníkem - - a teď s položme otázku, OPRAVDU JE TU TOLIK BLBU aby se tenhle přístup dal obhájit??? Myslím že ne, všechno nejsou blbci takže si patrně Bikers Crown neváží zákazníka - - jdeme dál a hledáme "je problém v obsluze?" - podle mne a podle ohlasů zde je obsluha chválena - - takže kdo by se měl chytit za rypák a začít věc řešit dríve než se ze sítě obchodů stane malý omšelý krámek v Chlumci který budeme míjet bez povšimnutí ???
Co se týká vlákna které zmizelo - - je smazané autorkou a já se mohu jen domnívat proč tomu tak je - není bloklé MCZ, takže nevěřím že by šlo o restrikce z jejich strany, možná se s BC dohodla, možná na ni BC tlačilo - nevím. Každopádně to je z mého pohledu špatně. BC mělo (když už chce reagovat) přijít do diskuze a třeba by z toho vyšlo v pohodě .... možná poprvé. Nebyl by to jediný prodejce který by zde ve fóru naopak získal příznivé ohlasy - chyby se stanou, chybovat je lidské - otázkou je zda jsme schopni chybu napravit a poučit se.
PS: nečetl jsem to celé, ale opravdu mi nepřišla jako potrefená slepička, ktera by si tu léčila nějaký komplex - myslím že tam popsaný problém byl vcelku průhledný a kdo z nás by nebyl vytočený pokud by kvůli trivialni opravě jezdil v trenkách. Takže za mne - ne , ani tato kritička nebyla blbec se kterým se nelze dohodnout, prostě to byl jen klient se kterým se BC snažilo zamést i přes to že pochybilo - to je můj názor z povzdálí.
(jestliže donesu na reklamaci cokoli s jasně definovanou vadou , tak při převzetí MUSIM vědět zda je tato vada reklamovatelná - pokud není, nemohu zboží do reklamace přijmout a srry jestliže se životnost oblečení bude odvíjet od toho jak drří knofík či životnosti zipu... no potěš)