Zřejmě by mě vyhovovaly staré jednoválce z válečných let kdy to mělo velké setrvačníky,velký poměr zdvihu k vrtání,minimální výkon a rozsah otáček.
Současné jednoválce dole buď kopají do řetězu nebo nemají zátah.Podle mě je to neproveditelné...
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
mariano píše: 690 enduro teda ne
LC4 640 s otevrenym vyfukem (!!!) jo
Brůča. píše: Já byl udiven, co lze provádět s KTM SE 950 - téměř litrový dvouválec v endurovém podvozku - tam, kde lehké jednoválce umíraly na zakopnutí motoru se ta těžká mrcha dokázala rozbublat. Jen si nějak při svém "umění" - vlastivědný cestovatel po polních cestách - neumím představit těch skoro sto plnokrevných na zadním kole. Já mám tak cca polovinu a již spíše hýkajících, než plnokrevných, a nechtěné vrknutí mě způsobuje nepravidelný tlukot srdce, tlak na prsou a silné pocení - prý se tak nějak projevuje infarkt.
Anti píše: Žádám po nich plynulý průběh v podstatě od volnoběhu.A to je problém.Budu muset asi koupit motor z nějakých čopra a nacpat ho do slona...
Nakolik by pomohla speciální palivová mapa současnému motoru?
Jednoducha rada: Vykasli se na benzinove a jine motpry a jdi do elektromotpru,nic jineho te podle popisu neuspokoji
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
Taky jsem byl zvyklý bublat a Kawa si to nějak přebrala, ale vím, že to nebylo správný. Teď jsem musel udělat změnu a přeučuju se, chci jezdit jinak, víc topit. Motorka je při vyšších otáčkách krom jinýho i daleko líp ovladatelná. A to nemusím snad psát o lepším vyplachování směsi, nezaklepává se ti karbon do sedel, při podtáčení trpí klikovka, ....
Pokud budeš trvat na svým, tak bych zkusil porovnávat zdvih motorů a volil bych stříkačku. Třeba si pohrát s takovým Dakarem 650 .
Svezl jsem se na Six Gays 450 2012 a jelo to opravdu od volnoběhu parádně, reakce na plyn nádherná. S karbecem takovýho naladění těžko dosáhneš.
Jsem zvědavý, co vybereš, jak dlouho se v tom budeš hrabat a co si potom koupíš dalšího .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
Pánové,díky za reakce.V úvahu přichází dvě možnosti.
1)Pokud neprodám Elefanta,pustím se do jeho tunigu aby mi vyhovoval.Je to stříkačka,takže vhodným "flešnutím" by se průběhu pomoci dalo.
2)Pokud Elefanta prodám,půjdu jen a pouze do jednoválce.
Zajímaly mě především vaše zkušenosti s jednotlivými typy,a když to tak pročítám,tak předchozí KLR patřilo k těm lepším.Po mých úpravách si nechalo podtáčení líbit.Ne že by z toho byl motor nadšený,ale zvládal to.Elefant v momentálním provedení to taky jakž takž zvládá,ale chybí tam ten zátah a opět mám pocit že mu to nedělá dobře.
Hypoteticky by nejvíc vyhovoval elektromotor,ale pořizovačka bude strašná,takže to vypadá ze hry.
skutecne myslis, ze jednovalce jsou na podtaceni ok? Co spis Honda NC700X, tam je motor z kary, max kroutaku nekde kolem 3t, trivalce jdou od nizkych otacek taky dobre, a co sem jel na XJR1200 tak tam si moh radit (nahoru) uz ve trech tisicich bez pocitu, ze ji dusis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám enduro s traktorovým průběhem
1 reakcí na tento příspěvek Hledám enduro s traktorovým průběhem
ale k věci - TTR si taky nechá dost líbit, někdy dokonce né a né chcípnout
Anti píše: gugo> Nevadí,jen jsem prostě stylem ježdění důchodce.Problém nastává hlavně v okamžiku když přejdu na "autopilota",když se prostě nehlídám.Pak kroutím plynovou rukojetí jen o pár milimetrů
Tak jezdi jako duchoce az od 1500 otacek nahoru. Za me tedy na minimalni otaceni plynem nejakej velkej 4 valec. bandaska treba, pravda neni to moc enduro