Naposledy editováno 27.09.2013 17:14:59
Měl jsem Elefanta a sralo se tam tohle a tohle.Pak jsem měl jinýho Itala a tam se sralo tohle a tohle,neřekl bych ani popel.Ale člověk co papouškuje něco co někde vyčetl je u mě kokot.
Měl jsem Japonce i Italy,na opravy a údržbu jsem nepocítil rozdíl.Vlastně jo,Italský podvozek v sérii je o několik tříd výše než ten samý od Japonců.
Naposledy editováno 28.09.2013 17:01:39
Pomluv jsem slyšel habaděj a to většinou od lidí, co žádného itala nikdy neměli, ale vždycky to někde slyšeli.
Motor je jednoduchý dvouventilový a nevím, že bych na něco na něj měl čekat déle než třeba na gsxr. To bylo první co jsem si zjišťoval než jsem si ho kupoval.
A teď chápu proč italofilové milují svoje "poruchové" stroje, je na nich fakt zábava. A to jsem si myslel, že se na ni budu po gsxr nudit, ale opak je pravdou. Letos jsem se na gsxr párkrát svezl ( něco okolo 1000km) a těšil jsem se až přijedu domů a projedu se na slonovi.
A kecy že je plno srovnatelných a lepších japonců... řekl bych že se najde u všeho něco srovnatelného nebo lepšího, ale záleží kdo co hledá. Já bych pro sebe lepší stroj asi jen tak nenašel, já jsem naprosto spokojený, mám přesně to co jsem chtěl
Jinak co se týče Biga, tak se mi líbí a taky jsem nad ním uvažoval. Kolega ho má a taky má ten stroj něco do sebe
Naposledy editováno 28.09.2013 18:54:48
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura aneb kde končí silnice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura aneb kde končí silnice
Moje předchozí mašina zvládala motorově skoro dva metráky lidské váhy,ale podvozek už těžce nestíhal.Tak jsem šel do Elefanta a letos jsme se ženou najeli cca 50 Km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura aneb kde končí silnice
Anti píše: Jardas444> Vono to není ani o tom že by to nezvládal motor,ale ten podvozek bývá při těch rychlostech jak "had" a nebudu ani mluvit o brzdách...
Moje předchozí mašina zvládala motorově skoro dva metráky lidské váhy,ale podvozek už těžce nestíhal.Tak jsem šel do Elefanta a letos jsme se ženou najeli cca 50 Km
Naposledy editováno 29.09.2013 11:42:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura aneb kde končí silnice
Mojí ženě nevadilo ani to sedlo,už jsme svého času odkroutili cca 300 Km na jeden zátah na jednoválcové šestistovce.To bylo teprve peklo,na konci už ani jeden z nás nevěděl jak si poposednout.
V tomhle ohledu je Elefant parádní.Přesto že jsme oba rostlí,tak to nebylo cítit ani na podvozku,ani na motoru.Co bylo příjemné překvapení,byly brzdy.Přes to že to má vepředu jeden kotouč,brzdí to parádně(proti japonskému jednoválci).
Anti píše: Hery22> Já plánuju,že až odrostou prcci,tak se žena vrátí zpět na svou motorku.Další důvod k návratu na jednoválec.
Mojí ženě nevadilo ani to sedlo,už jsme svého času odkroutili cca 300 Km na jeden zátah na jednoválcové šestistovce.To bylo teprve peklo,na konci už ani jeden z nás nevěděl jak si poposednout.
V tomhle ohledu je Elefant parádní.Přesto že jsme oba rostlí,tak to nebylo cítit ani na podvozku,ani na motoru.Co bylo příjemné překvapení,byly brzdy.Přes to že to má vepředu jeden kotouč,brzdí to parádně(proti japonskému jednoválci).
Naposledy editováno 29.09.2013 12:43:02
Anti píše: Jardas444> Vono to není ani o tom že by to nezvládal motor,ale ten podvozek bývá při těch rychlostech jak "had" a nebudu ani mluvit o brzdách...
Moje předchozí mašina zvládala motorově skoro dva metráky lidské váhy,ale podvozek už těžce nestíhal.Tak jsem šel do Elefanta a letos jsme se ženou najeli cca 50 Km
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura aneb kde končí silnice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura aneb kde končí silnice
Kodus píše: ...Zato na okrskách, polňačkách a v lehčím terénu je fajn.
Dokud nemáš srovnání s něčím podstatně lehčím
Anti píše: Dokud nemáš srovnání s něčím podstatně lehčím
To máš nepochybně pravdu ale v tom případě se dá jít i dál - třeba nějaká lehoučká 250 ostrý enduro bude zas o poznání zábavnější než tvůj oblíbenej jednobuch 600ccm .
Je to prostě všechno o kompromisu cestování/okresky/terén, a každej zvolí co mu sedí víc.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura aneb kde končí silnice
Bandaska píše: Big je víc univerzálnější....ten elefant je už trochu učesanější a devítka asi bude na dálnici schopnější....
To jako že je Elefant nějakej dálniční speciál nebo co? A jinde se na Biga nechytá? Jestli v Čechách existujou jen dálnice a terén, tak máš pravdu, ale mám pocit, že si zapomněl na 95 procent obyč silnic, kde bude "asi devítka schopnější".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dr big 800 dvě lanka plynu Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 8 | 14.11.2023 v 02:49 karelsychra |
Kde sehnat šrouby ke kapotazi Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 6 | 11.11.2023 v 16:32 wedness |
Palivová pumpa Suzuki Dr 800 Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 9 | 19.10.2023 v 10:17 Petrcajk |
Prodřený chrom na vidlici Cagiva Elefant 900 | horva | 5 | 8.10.2023 v 19:17 Anti |
Kde shánět náhradní dily Suzuki DR 800 Big | Petrcajk | 7 | 1.10.2023 v 00:04 zdenysrx6 |