enusim2 píše: ale rozhodne sla na zada lepe nez zx9 u te kdyz dam ful tak nema moc cukani,takze bych se musel snazit a delat psi kusy,a na to ja nemam srdce a zaludek--ehm nebo spis na to nemam koule a sem srabik :D
Mě teda jde na jedničku devítka na zadek krásně, ani nemusím výplachem.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
GSX-R to je jiná přeci jen to má o 55koní vic ta se zveda na jedničku s rozjezdu přidánim plyna , na dvojku ve 4-5tis agresivnejším přidáním a na trojku v 7.tisicách Stačí dát mít o zub min a uděláto stoho jiní stroj ,ale dám tam zpet 17ti zub do zataček mi to moc nesedi furt to to hrabe...
Máca93 píše: Pro jízdu po zadním není potřeba tisicovky ze šestistovkama se da bez problemu taky jezdit po zádech. ZX6R 01 jsem zvedal v 6-7tis. výplachem na zadni a vpohode. Sice jsem to uměl jenom na jedničku ,ale přes horizonty jsem si to zvedal na dvojku a parada. Kouknete na videa v profilu tam uvidite.
GSX-R to je jiná přeci jen to má o 55koní vic ta se zveda na jedničku s rozjezdu přidánim plyna , na dvojku ve 4-5tis agresivnejším přidáním a na trojku v 7.tisicách Stačí dát mít o zub min a uděláto stoho jiní stroj ,ale dám tam zpet 17ti zub do zataček mi to moc nesedi furt to to hrabe...
Tak jasne ze se da, ale zvedaj se sestky min ochotne, tak to proste je a GSXR ma navic znatelne silnejsi kroutak v nizkych otackach, cili se ve 4tis zveda za plynem snadneji nez treba ZX10R natoz R1. A o horizontech sem uz psal, to nema cenu srovnavat, kazdej je jinej a na nekterym jde i Virago 1100 na 5ku.
Krom toho jeste zalezi kdo je jak tezkej a jak na tom sedi, s nejakym vechejtkem pujde i ta 6ka ve 4tis za plynem.
A pokud mas o zub vepredu min, tak se to taky neda srovnavat a psat obecne ze jde GSXR na dvojku ve 4-5tis za plynem.
Naposledy editováno 24.09.2013 16:23:22
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
636 02 se mi na jedničku zvedla v pohodě(i ve dvou) a to byly origo převody. Přes horizonty klidně na trojku...spíše záleželo jaké byly otáčky, rychlost moc podstatná nebyla. AA to byla mašina
No ale trochu změním téma. Uvažuji nad litrem na jaře. Mezi zx10r se mi trochu vloudil i gsxr když jsem ho teď vyzkoušel a hlavně viděl. Byla to K3. No boží
Když koukám na ceny. Mám cca 110tyček. Ale na druhou stranu nechci jít až po strop(pokud se mi teda nějaká vyloženě bude líbit tak ho klidně překročím...nééé to snad se nestane )
Nejvíc se mi pochopitelně libí model K5,K6+ ale ceny přes 100t. Spíše 110t a víc. Za 80t bych možná sehnal K3 v slušném stavu, něco kolem 90t i K4..záleží jaký bude zimní trh
O co mi jde. Ptám se, jestli teda těch 30 tisíc co bych dal navíc za K5+ bude stát zato(něco novějšího než u předchozích modelů krom designu?) a nebo bude sranda i s K3,K4 a 30 tisíc si nechám třeba na novou přilbu, oblečení, gumy, olej atd. To že se mi líbí K5 zas tolik roli nehraje protože i ty K3 jsou luxusní. Ale člověk by se nezlobil mít v garáží K5+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
Naposledy editováno 24.09.2013 17:01:19
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
Takze, zvedat umime, par stovek metru to ukocirujeme, nekdo i vic, ale zajimalo by me jestli mate nejakej figl jak jit do stupacek ( nechce se mi cekat,az to prijde samo
Jsem tam nejakej zabetonovanej, asi posrenej, i kdyz kvuli balancovani se hybu i poposedavam....
Jelikoz jezdim na motrce jak jezdim muzete sami posoudit podle videii rekl sem si tak kdyz to rozbiju kolik stoji dily? Na uvede motorky stoji dost! kapoty , motorve dily a podob... Takze nejaky horsi pad by pro me znamenal konec... Duvod koupe starsiho modelu K3 byl ten ze da sehnat za pekne penize ja ho koupil pred par tydny za 70tisic ( pekna cena dovbry stav )kdyz to zahodim , spadnu cokoliv a preziju nebude to takova financni hruza jako u novejsich modelu. Spravim a jezdim dal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
dareckov píše:
636 02 se mi na jedničku zvedla v pohodě(i ve dvou) a to byly origo převody.
Ve dvou to jde naopak lip jeste. Me sla ZX9R s tatou (100kg) na zada ve 180ti na 3ku za plynem jako nic (ne plnej, proste sem trochu pridal).
Bubrak-ZX10R píše: Ve dvou to jde naopak lip jeste. Me sla ZX9R s tatou (100kg) na zada ve 180ti na 3ku za plynem jako nic (ne plnej, proste sem trochu pridal).
Kurva dnes jsem potahal po zadním Zx-6r taky 2002. Na jedničku uplně v klidu v 7-8 tis přidát prudce plyn a motal jsem to lehce do 13500 a pak jsem to položil a docela mě to bavilo, ještě na tom chytnu závislost.. Ne to ne .d Bojím se to poslat do velkýho uhlů. Protože kamoš tak přehodil zx-10r ve 150 na jedničku a mašina na sračky. Proto mám z toho velkýho uhlu respect
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
Danielos píše: Pro Dušíny
WTF? Do piče, to na tom jedeš ty? Vím že ty k5-k7 měly sílu jak piča ale takhle? Fůůj. Origo převod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
Máca93 píše: MARIKK> Taky se chci naucit jezdit po zadnim ve stoje ,ale jak pise tigerbou prvni prijde razeni Vidim ze si ze Zlina tak se muzem jet projet
razeni se ma umet, nahoru i dolu, o tom zadna, ale proc to,tim podminujete? Naopak Nevim o nikom, kdo by ve stoje radil...
MARIKK píše: razeni se ma umet, nahoru i dolu, o tom zadna, ale proc to,tim podminujete? Naopak Nevim o nikom, kdo by ve stoje radil...
já teda nevím kdo by řadil dolů na supersportu..aspoň neznám nikoho kdo to umí ...na supermotu to nejspíš jde to jo ...a ve stoje se normálně řadí nahoru taky
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
Nekdy se mi po ni stejska
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
hluska píše:
Nekdy se mi po ni stejska
jj, pekny. Jde mi,o ten moment, který tam nevidim, kdy si ze sedu stoupnes...nedokazu,se odlepit od sedaku..ty nohy jsou nějak vepredu...davas? Nejakej kouzelnj tip?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
MARIKK píše: jj, pekny. Jde mi,o ten moment, který tam nevidim, kdy si ze sedu stoupnes...nedokazu,se odlepit od sedaku..ty nohy jsou nějak vepredu...davas? Nejakej kouzelnj tip?
Diky Ja si vetsinou nejdriv stoupnu a pak ji zvendu. Jde to uplne samou kdyz se trochu zhoupnes. Na K4 jsem stal normalne v prednich stupackach, proto jsem tak vysoko. Slo to i v zadnich, ale ty se mi pak zacly zavirat, kdyz uz jsem to mel ve vetsim uhlu a motorka se podemnou hrozne vlnila..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
hluska píše: Diky Ja si vetsinou nejdriv stoupnu a pak ji zvendu. Jde to uplne samou kdyz se trochu zhoupnes. Na K4 jsem stal normalne v prednich stupackach, proto jsem tak vysoko. Slo to i v zadnich, ale ty se mi pak zacly zavirat, kdyz uz jsem to mel ve vetsim uhlu a motorka se podemnou hrozne vlnila..
Jj, fakt ale je, ze je to takovej zvlastni pocit, nez se to cloveku poprve povede. V sede je to takova vetsi jistota jakoby. Ja kdyz ji poprvy zvednul ve stoje, tak sem se malem pokaknul.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
Slack píše: Tak jsem to dneska zvednul plynem v 8tis otáčkách jsem tomu dal plnej a fakt to funguje.. Ale je to kotel to udržet, teda spíš se neposrat že se to přetočí, tak to radši vracím zpátky.. Nějaké rady jak to udržet vejplachem na jedničku?
Přes spojku! ..stejně než jse to výplachem naučíš přehodíš
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
z jednoduchyho duvodu - pri vyplachu se musi velkym plynem prekonat to prvotni zvednuti, na ktery je potreba nejvetsi sily a jakmile se to zveda, tak to zacne velice rychle stoupat vzhuru a je kritictejsi moment na ubrani a na spravnou korekci pro ustaleni uhlu
se spojkou to vyskoci s min plynem a nahore to neni tak divoky. jedine ze se prezene ten samotnej moment zvednuti, ale to podle me vubec nehrozi, hlavni problem tech co se to ucej je ten, ze se bojej za to vubec vzit. dalsi vyhody zvedani pres spojku uz sem zminoval. a opakuju - netyka se to GSXR, ktery ma silnej spodek a jde za plynem v klidu a neni treba tomu tak nakladat pro zvednuti jen plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R 1000 K3/K4
tigerbou píše: dareckov> bejt tebou bych šel do kawy zx10r r.v 06-07..jsou za levno a je lepší než gsx-r v ovladatelnosti...jestli ti nevadí že má kawa slabší spodek tak kawu!!!!!!!!!!!!!!..Jel jsem na ní tak vím o čem mluvím!..vršek je u kawy neuvěřitelnej a za ty prachy neber to!..nechápu jak taková super mašina se může prodávat tak pod cenou od ostatních motorek!
zx10r vím, že mají nej motory, ale dražší teda jsou. Pod 90 to vypadá na vrány a navíc co jsem slyšel ty ročníky 03-04 nic moc. Já bych rád ročník 2005+ ale to jsme opět u problému financí kdy budu na stropě, budu mít super mašinu ale jak se něco vysere, budu čekat na výplatu. Kdyby se objevila za 100t tak možná, ale opět budem u těch investic.
Máca93 má recht... něco se vysere a budu čekat na výplatu. Takhle kouéím něco staršího a ještě mi zbude na opravy. I když upřímně, nikdy jsem nic neopravoval na silniční mašině, jen servis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Dnes v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |