Chtěl bych se zeptat jestli je nějaký rozdíl mezi modely KTM 990 SMT roku výroby 2010 a 2012. Jde mi o to, že se u prodejců dá stále koupit model 2010 za 229tis., přičemž model 2012 je v akci za 285tis. Dále by mne zajímalo, jak by měl postupovat prodejce, když má motocykl více jak 2 roky na skladě (výměna oleje, pneu apod. před prodejem),nebo jestli to vůbec bere v potaz.
Dík za informace a názory.
Naposledy editováno 13.09.2013 06:54:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
pískající brzdy neznám, spojka taky OK, budíky jsou slabé místo (mi nateklo do obou, mám už druhé SMT). Zajímavé je, že vždy když je vyměnili, tak už to pak bylo OK. Nechápu, proč to takhle utěsnit nešlo rovnou. Podle toho soudím, že to byla chybná várka. Jinak u 2009, kde nebyly utěsněné čudlíky, tak tam to byla prý úplná tutovka...
Jinak, mám na tom objetou půlku Evropy, zesměšněnou půlku SS, které jsem po cestě potkal... Je to prostě geniální moto, kterému by stačilo vyladit pár chybiček na kráse k cestě k dokonalosti...ale to už bych se opět opakoval. Zkrátka, neskutečně mě ta fabrika sere, že na nějakou modernizaci háže bobek
A koupil bych si SMT znovu? Pche.....Silně nad tím uvažuju Třikrát stejnou moto jsem ještě nikdy neměl
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
ejs1000 píše: Rozdíl v podvozku a může a nemusí mít ABS, který je docela dobře řešený. Měl jsem SMT před 1190 a je to pekelně dobrá mašinka... Před koupí vyměnit olej s filtrem pokud to někde stálo. Nic víc, pak je palivo a jezdit. Za 229 nová bych neváhal... Stejně platí rok registrace rok výroby se neeviduje...
Jen pro upřesnění, k tomu podvozku; rozdíl je pouze v množství oleje v přední vidli, lehce silnější zadní pružině a nastavovacím "kroužku" na zadním centrálu, který je v nabídce Powerparts a tak jím jdou dovybavit i starší modely.
Co se týče ABS, pro toho, kdo brzdí jen předkem, super. Opravdu jedno z nej ABS, špičkově nastavené. Ale kdo je zvyklý brzdit i zadní brzdou, tak ten bude jezdit raději s vypnutým Abíčkem.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
Na zahraničních fórech se už spekuluje o SMT 1190 a určitě by to byla pecka, každopádně by tomu odpovídala i cenovka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
Jiná by byla, kdyby to dovolilo plný výkon brzd s tím, že by ti to hlídalo, aby si neztratil kontakt zadního kola...Ale ale, na výjezdu ti zase zabliká kontrola trakce a to už myslím, že ztrácí smysl toho, že umím něco dobře ovládat.
miligen píše: PetrRR> Ok. Založil jsem toto vlákno abych se dozvěděl co nejvíce o SMT, koukám, že ho máš, tak když něco napíšeš budu moc rád.
K BMW. Přesně jak píšeš "až budu starší a klidnější" a o tom to vše je. GSo je výborná motorka, ale na motorce se musíš bavit. Asi na ní musíš dozrát, zestárnou a to mě se zatím nechce. Zkusil jsem, najel 36tis.Km a jde se dál. Kupoval jsem funglovku a taky jsem řešil několik věcí v rámci záruky. Za ten ranec to není až takový zázrak a hlavně jsou teď na každém rohu. Chci teď KTM a netvrdím, že je to motorka na celý život. Je to malinko o něčem jiném, tak uvidíme.
jestli sháníš info o sm-t, můžeš kouknout i do mého profilu...měl jsem 2010
- brzdy se neprojevily
- spojka se neprojevila
- "rozlitý display" se neprojevil
cestování - na 990 adv nejsem o moc pomalejší, ale sm-t bylo hravější a měl jsem větší "rohlík" na držce.
koupit znovu? ano! občas lituju, že jsem prodal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
Jinak souhlas, ABS, kontrolu trakce apod. "vychytávky" taky nemusím, ale ten el. stavitelný podvozek bych si fakt nechal líbit
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
Na to prve ti je abs zbytocne, na to druhe je uz ale fajn ho tam mat - hoci naozaj brzdnu drahu predlzuje.
Takze okrem otazky - co bude buduci majitel jazdit je vhodne sa aj sam seba spytat: budem schopny v akejkolvek situacii brzdit na maxime adhezie?
za mna: na SMT abs ano, na superduka nie.
Jojo, to už bylo myšleno obecně s tou kontrolou trakce To jsem tam taky chtěl vtlačit, ale už jsem na to pak zapomněl, že nejvíc záleží, kde a jak majitel na tom bude jezdit.
Ovšem tady už hraje roli jenom to, zda je dotyčný bohatý a prostě na to má, pokud neřeší příplatek za ABS, nebo řeší..Jinak když se to vezme, asi je lepší ho tam mít, než né..Pochopitelně v případě, že lze úplně vypnout, což u spoustu motorek nejde :(
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
Další věc co by mne zajímala je životnost motoru. Četl jsem děsivé story, jak se 990 Adventure vysipaly motory kolem 20tis.apod. Je KTM motroka na delší dobu? (6 - 7let)
A jedná z nejdůležítějších věcí, jakého by jste doporučili dealera? Mám to nejblíže do Brna a tak se tam chystam na testovací jízdu.
Téma se poněkud stáčí jiným směrem, ale proč ne? Čím více informací o této motorce tím lépe a ne jenom pro mne. Ještě jednou díky všem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
ABS jsem na motocyklu zatím jěště nikdy neměl. Když jsem kupoval Bávo, tak jsem ho tam naschvál nechtěl (cena).
Odpověď: "určitě nebudu schopný brzdit za jakékoliv situace s maximální ahdezi"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
miligen píše: Panové děkuji všem za příspěvky. Pročetl jsem všechny registrované stroje zde na motorkářích. ABS bude patřit ke jedněm z lepších a stejně pokud bych chtěl model 2011 a výše, tak už se bez něj nedá koupit. Tak že bude záležet na nabídce dealera. Někdo tu popisoval, že mu škupe řetěz pod 3500 otáček. Zajímalo by mne jak moc je to nepříjemné. GSo mělo kardan a taky při malých otáčkách bylo ucukané, ale nic, co bych nepřenesl přes srdce.
Další věc co by mne zajímala je životnost motoru. Četl jsem děsivé story, jak se 990 Adventure vysipaly motory kolem 20tis.apod. Je KTM motroka na delší dobu? (6 - 7let)
A jedná z nejdůležítějších věcí, jakého by jste doporučili dealera? Mám to nejblíže do Brna a tak se tam chystam na testovací jízdu.
Téma se poněkud stáčí jiným směrem, ale proč ne? Čím více informací o této motorce tím lépe a ne jenom pro mne. Ještě jednou díky všem.
řetěz škube když je nerovnoměrně vytahaný nebo moc napnutý...
pak ještě - na motorce se "nedá" jet v nízkých otáčkách (cca do 4 tisíc) ustálenou rychlostí. musíš přidávat nebo ubírat. to možná taky myslel tím škubáním řetězu.
výdrž - jak se o to staráš. dělám v autech a za 90% poruch může obsluha.
trochu chroupne olej, je to vlastnost. základ je nechat prvních pár vteřin volnoběh, rozvody jsou napínaný hydraulicky, a trochu zahřát než potaháš.
miligen píše: Takze okrem otazky - co bude buduci majitel jazdit je vhodne sa aj sam seba spytat: budem schopny v akejkolvek situacii brzdit na maxime adhezie?
ABS jsem na motocyklu zatím jěště nikdy neměl. Když jsem kupoval Bávo, tak jsem ho tam naschvál nechtěl (cena).
Odpověď: "určitě nebudu schopný brzdit za jakékoliv situace s maximální ahdezi"
na sm-t jsem abs neměl, na adv (09) mám.
zadek (většinou brzdím oběma) mě občas v nájezdu do zatáčky rozhodí...ale bez abs mám najeto přes 100 tkm - myslím, že si časem zvyknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
Naposledy editováno 19.09.2013 16:20:34
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
Pete-Biggy píše: Jen pro upřesnění, k tomu podvozku; rozdíl je pouze v množství oleje v přední vidli, lehce silnější zadní pružině a nastavovacím "kroužku" na zadním centrálu, který je v nabídce Powerparts a tak jím jdou dovybavit i starší modely.
Co se týče ABS, pro toho, kdo brzdí jen předkem, super. Opravdu jedno z nej ABS, špičkově nastavené. Ale kdo je zvyklý brzdit i zadní brzdou, tak ten bude jezdit raději s vypnutým Abíčkem.
hele rozdíly ano a na SMT se dá jezdit i opravdu peklo jen na přední brzdu. Brzdy jsou na KTM to nej co se dělá. Pokud na to někdo chce dát TKC a jezdit po hlíně ať si koupí durko
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
Už jsem se rozhodl pro koupi SMT ale....
Chci se zeptat. Jak je to s motorem, spojkou atd. Jaká je jejich výdrž? Jde mi o to zda můžu s klidným srdcem koupit pěknou bazarovku 2010 s 20-30tis km za cca 200tis Kč. a nebudu muset mít strach, že se mi vysype motor a já do toho budu muset 30tis vrazit. Vím že motory motorek v klidu zvládají 100tis km, ale přece jen KTM je převážně motokrosová záležitost a tam se dělají generálky skoro každou sezónu. Mají tu životnost trošku podchycenou?
To už bych spíš koupil novou 2012 za 280tis. A měl minimálně dva roky klid po dobu záruky. Jaké máte zkušenosti? Díky za reakce
1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 SMT 2010/2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 SMT 2010/2012
Výměna na záruku. Mě taky měnili budíky. Měl jsem uplně stejný problém.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | pagos | 5 | 13.2.2023 v 15:11 Pepa919 |
Naked co jede pro 2m člověka [1 ... 14, 15] Yamaha FZ6 N, Kawasaki Z 1000, Yamaha FZ1 Fazer, Yam... | KubaLC8 | 441 | 18.9.2022 v 13:23 maca44 |
Identifikace Akrapoviče KTM SMT [1, 2] KTM 990 SM-T, KTM 990 SM R , KTM 990 SM | KubaLC8 | 31 | 20.7.2022 v 14:34 KubaLC8 |
Imobilizér KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... | Kamosmartin | 9 | 24.5.2022 v 21:43 Julip2 |