Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
ERVSKY píše: Mi šlo spíš o to jestli to zapálko využít když už ho mám, a ten motor 155 vyjde dráž než mě stál samotný pit A stejně ta 140 nejede špatně jen ta rychlost by mohla být vyšší
Jasně, že nejde špatně, vůbec nejde špatně, vyblbnul sem se s nim parádně, ale ta 155, je zkrátka jinde, za ty prachy ta sranda stojí Neni tam jen o 15cc větší obsah, je to jiná celková konfigurace hozená do závodění a navíc přesnější převodovka. Jesli to zapalko už máš, tk stejně budeš muset koupit i lehkou odstředivku, jinak to pude do kytek, budeš mít rozhozenou kliku, na jedný straně lehkou, na druhý těžkou.
ERVSKY píše: Mi šlo spíš o to jestli to zapálko využít když už ho mám, a ten motor 155 vyjde dráž než mě stál samotný pit A stejně ta 140 nejede špatně jen ta rychlost by mohla být vyšší
Využij ho, to je jasný. Využij ho k tomu, že ho za velký prachy prodáš jako super tuning nějakýmu hejlovi a za utržený prachy kup benzín. To je dle mě nejlepší cesta, jak to zapalování využít.
Rychlost ti to nezvýší, možná otáčky to pustí trochu výš. Budeš muset zvýšit volnoběh, protože bude chybět setrvačná hmota - vzroste spotřeba. Navíc se budeš muset naučit řadit, protože se to bude jinak vytáčet.
Já svýho Lifana mám rád hlavně proto, že s ním můžu pěkně na 4 frčet 50 po městě - těžký setrvačník krásně dorovnává nižší otáčky a spotřeba je velice příznivá.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jediný co mi teď nevyhovuje je to, že jak mám o 10cm delší tlumiče mě nedosáhne brzda na předek a nemám vyplej řeťaz.
Celkový hodnocení: U mě je to první crosska cca po 3-5 obstojnejch silnicích (resp. na silnici už z5 nechci). A na to, že to je číňan tak musím dat palec nahoru, crossovej převod tomu 125 motoru dá celkem dost a z váhou 65kg to lítá nádherně.
Více na Pitbikemania
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 07.08.2013 10:14:19