to samé o cestování by mě zajímalo i u RSV 1000
Naposledy editováno 27.08.2013 22:03:30
1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1
R1 98-99 trpi na prevodovku, konkretne 2kovy soukoli nevydrzi vic nez 30tis km, do 03 to zere olej jak prokoply, a pri jizde po zadnim se obouchava predni rafek, kterej je moc mekkej
urcite je lepsi ZX9R napr., ktera i lip taha, a netrpi na tydle problemy. R1 je lepsi jen na okruh, kde ma sportovnejsi podvozek a ostrejsi brzdy.
1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1
Bubrak-ZX10R píše: da se zajet s cimkoliv cokoliv, zalezi jen na zhejckanosti kazdyho ridice
R1 98-99 trpi na prevodovku, konkretne 2kovy soukoli nevydrzi vic nez 30tis km, do 03 to zere olej jak prokoply.
Jsem asi vyjimka bo moje 02 coz je model 02-03 nebrala skro nic respektive do vymeny to kleslo z horni hladinky lehce pod ni.To me vic oleje bral litrovy Fazer.
Pokud chces cestovat jednou za uherak je to asi putna. Na cestejsi by to chtelo neco hutnejsiho. Ta ZX-9 jak psal Bubrak je asi nej volba. Popr jeste ThunderAce, ale najit pekneho da dnes trosku prace.
Každopádně já mám r.v.02 a byl jsem na ní v Itálii a super, a to i při plným zatížení (tankvak, brašny pod sedlem a přítelkyně ). Sice cesta tam jsme jeli pomaleji, tak ke konci to už tak příjemné nebylo, ale cesta zpět, když pršelo, tak sme to mrskali a člověku je to příjemnější při těch vyšších rychlostech.
Takže záleží na tobě, jestli chceš vykoupit super svezení trochou bolesti a nebo sedět na pohodlné sedačce, která se horko těžko ovládá a rozhejbává (mj. i tato sedačka se ti za určitou dobu otlačí a ta prdel bude bolet stejně )
tatranka: asi tak rychlejsi jizda je pohodlnejsi, a po 1050km za den ve dvou nalozenej na ZX10R sem mohl jet klidne hned zpatky, jen sem se potreboval vyspat a rano zena povida 'tady je hnusne, jedem zpatky do Chorvatska a klidne na motorce' (a to nam asi 600km prselo)
zato na cestaku Ducati ST4 sme meli po 120km dost a kdyz sme pak presedli na ZX10R tak to byla TOTALNI ULEVA a super pohodlny svezeni
Naposledy editováno 27.08.2013 23:51:28
1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestování s R1
tatranka píše: Bubraku, když vidim tvoji fotku, nedá mi to se nezeptat na monorack a supersport. Už několikrát jsem to řešil, ale nikdy ne až do konce. Jakýkoliv monorack s kufrem jde na jakoukoliv moto? nebo musíš mít přesnej na danou moto? a drží "jen" na čtyřech šroubech (stupačka a podsedlový plast k rámu)?
No, bud mas orig od vyrobce motodoplnku (napr. GIVI) primo na konkretni model motorky. Takto jsem koupil monorack na ZX9R 98 od Givi (v roce 2005), proste montazni sadu s dilama a navodem pro montaz na moji ZX9R. Co vim, tak dneska uz se to snad neda sehnat.
Tento monorack sem ze ZX9R sundal a pridelal na ZX10R, resp. bylo nutne dovyrobit rucne redukce (k uchyceni u zadnich stupacek, ktere maji jiny sklon a pak drzaky pod zadni sedackou). Je treba hlidat robusnost aby se to nerozlamalo pri jizde na nerovnostech apod.
Dalsi variantou je vyvedeni monoracku zpod zadni sedacky a na to sem nasel vyrobce tady: http://www.renntec.co.uk/iqs/cpti.582/kawasaki_zx10r_accessories.html a do neceho takovyho bych sel priste, nebo si to nechal vyrobit od znamejch co to umej. Samozrejme aby to bylo robusni a melo to uchyceni na plotnu pro kufr, ne jen takovejdle obyc drzak.
tohle je cerstve po instalaci (v 2007), zadni uchyceni je tam spojeny ctvercovym profilem, kterej mi prdnul, ted je tam trubka a drzi to tak 4 roky uz, presto mam porad nervy kdy to prdne a mam pocit ze ten vrchni nosic z poza sedacky by se dal udelat bytelnejc, ale nevim jiste
Za celou dobu co jsem ji měl, nebyla ani jediná závada. Spotřeba paliva v cestovním režimu byla více než vynikající. Problém byl s uchycením zavazadel-ten podsedadlák má tak debilní tvar, že tam textilní brašny prostě lítají a škrábou lak-jedinou možností je vyrobit nosič brašen(ale je tam dost problematická možnost kotvení). Po ujeté vzdálenosti větší než 300km jsem myslel, že ji hodím ze skály-po zranění z minulosti mi dělala problémy váha na ruce-pokud na ní chceš cestovat a nebýt unavený, musíš jet jak prase. To se zase neslučuju s poznáváním místa, kde jedeš-všechno vidíš rozmazaně.
Já to vyřešil výměnou za FZ1 Fazer a jsem maximálně spokojený.
Na ZX10R jsem najel v podobné konstelaci 300 km, ale posledních 50 byla učiněná tortura, nevěděl jsem jak si sednout a byl jsem rád, že jsem z toho u garáže slezl Nevim jak to bubrák dělá, ale cestovat se na tom fakt nedá
1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1
Jinak já jí používám jako skútra na ježdění do práce plus semtam nějaký výlet. Roční nástřel mám tak 12 - 15 tisíc km a motorka šlape. Nelítám víc jak 200 km/h a to spíš opravdu ojediněle sumasumárum motka nešla nikdy přes 10.000 ot/min. Je pravda, že agregátu Big Bang (dementní označení jednalo se o model dvoutaktu) správně Cross plane se pod 3000 ot/min. moc nelíbí, ale to se dá eliminovat ježděním ve městě na mod B.
Za mě krásná cestovní motorka s dostatkem výkonu, když člověk narazí na idiota v plechovce a pak jak říká můj kámoš začíná jízda "na kreténa"
Jinak pro Bubráčka
Hele pokud se nepletu tak 20ti ventily jely snad až do roku 2008 než přišel 2009 Cross plane, kterej je už 16tka ne? Ale třeba mi něco uteklo. Jinak s tou tvojí ZX10R ala cesting máš můj velký obdiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestování s R1
Diegow píše: Bubráka neposlouchej dělá jen bububu
Nedělá, znám x lidí co už na tom dělalo převodovku...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35943 | Dnes v 21:27 LukynO17 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |