globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: cestování s R1
27.8.2013 v 22:02
chtěl bych se zeptat na cestování s R1, konkrétně s roky 1998 - 2001.. dá se na tom zajet třeba několikadenní dovolená? a jaké bývají problémy s R1? začínám o ní dost uvažovat..
to samé o cestování by mě zajímalo i u RSV 1000

Naposledy editováno 27.08.2013 22:03:30

1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1

27.8.2013 v 22:18 | Nahoru | #1
da se zajet s cimkoliv cokoliv, zalezi jen na zhejckanosti kazdyho ridice

R1 98-99 trpi na prevodovku, konkretne 2kovy soukoli nevydrzi vic nez 30tis km, do 03 to zere olej jak prokoply, a pri jizde po zadnim se obouchava predni rafek, kterej je moc mekkej

urcite je lepsi ZX9R napr., ktera i lip taha, a netrpi na tydle problemy. R1 je lepsi jen na okruh, kde ma sportovnejsi podvozek a ostrejsi brzdy.

1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1

27.8.2013 v 22:26 | Nahoru | #2
No a co si tak kúpit cesťáka?

(reakce na) cestování s R1

27.8.2013 v 22:32 | Nahoru | #3

Eddie666 píše: No a co si tak kúpit cesťáka?



Covece cestak ted mam pujcenej a po 80km me to na nem dost vadi, zlatej sportak, na kterej si muzu pekne lehnout a odpocivat ve 250km/h treba celej den.

(reakce na) cestování s R1

27.8.2013 v 22:38 | Nahoru | #4

Bubrak-ZX10R píše: da se zajet s cimkoliv cokoliv, zalezi jen na zhejckanosti kazdyho ridice

R1 98-99 trpi na prevodovku, konkretne 2kovy soukoli nevydrzi vic nez 30tis km, do 03 to zere olej jak prokoply.



Jsem asi vyjimka bo moje 02 coz je model 02-03 nebrala skro nic respektive do vymeny to kleslo z horni hladinky lehce pod ni.To me vic oleje bral litrovy Fazer.

Pokud chces cestovat jednou za uherak je to asi putna. Na cestejsi by to chtelo neco hutnejsiho. Ta ZX-9 jak psal Bubrak je asi nej volba. Popr jeste ThunderAce, ale najit pekneho da dnes trosku prace.

cestování s R1

27.8.2013 v 22:40 | Nahoru | #5
Mam rok 2007,kamos bigbose 2009.Pred tremi tydny devitidenni Balkan tour-Madarsko,Slovinsko,Bosna Hercegovina,Chorvatsko,Srbsko,vedro jako krava a motky to zvladly bez problemu.Cca 3200km.Pokud tu motku budes mit Kurva rad,objedes na ni zemekouli a na to ze necejtis zapesti a prdel si ani nevzpomenes.

cestování s R1

27.8.2013 v 23:13 | Nahoru | #6
přesně jak píše Bubrak, R1 do roku 01 mají spousta much, a tedy pokud ti finanční situace dovolí, kup až r.v. 02-03, která jezdí absolutně bezproblémově a z mojí zkušenosti má i v porovnání s konkurencí toho roku nej podvozek na sportovní jízdu.
Každopádně já mám r.v.02 a byl jsem na ní v Itálii a super, a to i při plným zatížení (tankvak, brašny pod sedlem a přítelkyně ). Sice cesta tam jsme jeli pomaleji, tak ke konci to už tak příjemné nebylo, ale cesta zpět, když pršelo, tak sme to mrskali a člověku je to příjemnější při těch vyšších rychlostech.
Takže záleží na tobě, jestli chceš vykoupit super svezení trochou bolesti a nebo sedět na pohodlné sedačce, která se horko těžko ovládá a rozhejbává (mj. i tato sedačka se ti za určitou dobu otlačí a ta prdel bude bolet stejně )

cestování s R1

27.8.2013 v 23:48 | Nahoru | #7
trigr: ok mozna uz to nebralo olej od 02, ale myslel sem az od 04 kdy prestali s 20 ventilama

tatranka: asi tak rychlejsi jizda je pohodlnejsi, a po 1050km za den ve dvou nalozenej na ZX10R sem mohl jet klidne hned zpatky, jen sem se potreboval vyspat a rano zena povida 'tady je hnusne, jedem zpatky do Chorvatska a klidne na motorce' (a to nam asi 600km prselo)

zato na cestaku Ducati ST4 sme meli po 120km dost a kdyz sme pak presedli na ZX10R tak to byla TOTALNI ULEVA a super pohodlny svezeni


Naposledy editováno 27.08.2013 23:51:28

1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1

28.8.2013 v 00:17 | Nahoru | #8
Bubraku, když vidim tvoji fotku, nedá mi to se nezeptat na monorack a supersport. Už několikrát jsem to řešil, ale nikdy ne až do konce. Jakýkoliv monorack s kufrem jde na jakoukoliv moto? nebo musíš mít přesnej na danou moto? a drží "jen" na čtyřech šroubech (stupačka a podsedlový plast k rámu)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestování s R1

28.8.2013 v 00:35 | Nahoru | #9

tatranka píše: Bubraku, když vidim tvoji fotku, nedá mi to se nezeptat na monorack a supersport. Už několikrát jsem to řešil, ale nikdy ne až do konce. Jakýkoliv monorack s kufrem jde na jakoukoliv moto? nebo musíš mít přesnej na danou moto? a drží "jen" na čtyřech šroubech (stupačka a podsedlový plast k rámu)?



No, bud mas orig od vyrobce motodoplnku (napr. GIVI) primo na konkretni model motorky. Takto jsem koupil monorack na ZX9R 98 od Givi (v roce 2005), proste montazni sadu s dilama a navodem pro montaz na moji ZX9R. Co vim, tak dneska uz se to snad neda sehnat.

Tento monorack sem ze ZX9R sundal a pridelal na ZX10R, resp. bylo nutne dovyrobit rucne redukce (k uchyceni u zadnich stupacek, ktere maji jiny sklon a pak drzaky pod zadni sedackou). Je treba hlidat robusnost aby se to nerozlamalo pri jizde na nerovnostech apod.

Dalsi variantou je vyvedeni monoracku zpod zadni sedacky a na to sem nasel vyrobce tady: http://www.renntec.co.uk/iqs/cpti.582/kawasaki_zx10r_accessories.html a do neceho takovyho bych sel priste, nebo si to nechal vyrobit od znamejch co to umej. Samozrejme aby to bylo robusni a melo to uchyceni na plotnu pro kufr, ne jen takovejdle obyc drzak.

tohle je cerstve po instalaci (v 2007), zadni uchyceni je tam spojeny ctvercovym profilem, kterej mi prdnul, ted je tam trubka a drzi to tak 4 roky uz, presto mam porad nervy kdy to prdne a mam pocit ze ten vrchni nosic z poza sedacky by se dal udelat bytelnejc, ale nevim jiste

cestování s R1

28.8.2013 v 00:36 | Nahoru | #10
Řekl bych, že s R1 se cestovat dá.



cestování s R1

28.8.2013 v 00:37 | Nahoru | #11
tatranka: a na R1 2005 delal nedavno kamos z Bratislavy, z poza zadni sedacky, snad si to posvaroval sam, ma to jen na 2 bodech - jak je uchyceni obou vyfuku, a pak v zadni casti podsedlaku to je jen opreny, cili se to da 'vyvratit' nahoru jakoby, ale s tim se nepocita, zatim to ma ale kratce

cestování s R1

28.8.2013 v 00:41 | Nahoru | #12
jo a bracha poridil taky orig GIVI monorack na CBR 900 94 a predelalo se to pak na GSXR1000 podobne jako u me, jen tam to vzadu bylo jednodussi

(reakce na) cestování s R1

28.8.2013 v 09:36 | Nahoru | #13
Bubrak-ZX10R> origo sem nikde nenašel, asi se nepočítá, že supersport může i cestovat . Když to vidím, asi je nejjednodušší si spíchnout z pár trubek rám pod tašky a kufr. Každopádně díky za tipy.

cestování s R1

28.8.2013 v 12:15 | Nahoru | #14
R1-r.v.2001 jsem měl. Při prodeji měla najeto 50 tis. km. Nežrala ani kapku oleje, pokud jsi ji nevytáhl na okruh, kde bys ji točil do mrtva-v tomhle režimu mají ale měřitelnou spotřebu snad všechny sportovní motorky co znám. Převodovka šlapala bez problémů. Současný majitel už 3 roky jezdí a co vím-absolutně bez problémů.

Za celou dobu co jsem ji měl, nebyla ani jediná závada. Spotřeba paliva v cestovním režimu byla více než vynikající. Problém byl s uchycením zavazadel-ten podsedadlák má tak debilní tvar, že tam textilní brašny prostě lítají a škrábou lak-jedinou možností je vyrobit nosič brašen(ale je tam dost problematická možnost kotvení). Po ujeté vzdálenosti větší než 300km jsem myslel, že ji hodím ze skály-po zranění z minulosti mi dělala problémy váha na ruce-pokud na ní chceš cestovat a nebýt unavený, musíš jet jak prase. To se zase neslučuju s poznáváním místa, kde jedeš-všechno vidíš rozmazaně.
Já to vyřešil výměnou za FZ1 Fazer a jsem maximálně spokojený.

cestování s R1

28.8.2013 v 12:20 | Nahoru | #15
... a já se přidám s RSVčkem. S tím jsem za den najel něco přes 500 km, s tankvakem až pod bradu a batohem na zádech, a byl jsem v pohodě. V singlu. Ve dvou je to za trest i bez bagáže.

Na ZX10R jsem najel v podobné konstelaci 300 km, ale posledních 50 byla učiněná tortura, nevěděl jsem jak si sednout a byl jsem rád, že jsem z toho u garáže slezl Nevim jak to bubrák dělá, ale cestovat se na tom fakt nedá

cestování s R1

28.8.2013 v 13:14 | Nahoru | #16


Prvni fotka z dovolene az u spanelskych hranic. druha fotka-priprava na rumunsko .vse v tandemu

Naposledy editováno 28.08.2013 13:15:13

cestování s R1

28.8.2013 v 13:16 | Nahoru | #17
ve Slovinsku u Bovce se potkavel R1 ze CH. v tandemu, tankac, rozsireny podsedlaky,a holka krosnu nazadech tak nebude problem s cestovanim

1 reakcí na tento příspěvek cestování s R1

28.8.2013 v 16:44 | Nahoru | #18
mam R1 1999 a žádnej problém olej nežere vubec zaleží asi na co naražíš , ale to je u všeho .. ja bych se toho nebál a Bubráka neposlouchej dělá jen bububu jinak co se týče cestování tak R1 je dost tvrdá .. k tomu bych volil spíš ZX9R

cestování s R1

28.8.2013 v 18:07 | Nahoru | #19
diegow: kolik ma tvoje R1 najeto km ?

cestování s R1

28.8.2013 v 18:51 | Nahoru | #20
tachometrově 37 tisíc jsme v ČR v realu buh ví

cestování s R1

28.8.2013 v 21:32 | Nahoru | #21
mal som r1 rok 00 a zo vsetkych sportovejsich moto ktore som mal TL 1000s,sv 1000s,sv 650,cbr929,vtr SP2 bola r1 najpohodlnejsia-na sportak vyborny posed pre mna.bol tam uz mali problem s prevodovkou 2stupen ale vsetko sa da vyriesit.

cestování s R1

28.8.2013 v 23:05 | Nahoru | #22
Nadá mi to, abych nezareagoval. Znám spoustu lidí co jezdí a přikláním se k názoru co tu zazněl, že pokud nemáš nutkání na okruh, tak motorka vydrží dost a nemá se žraním oleje problémy. Já jsem byl na okruhu jednou resp. dvakrát Most i Brno naštěstí ne na mojí berušce a osobně mě vůbec nenadchlo jezdit jako vůl pořád dokola a točit motor jako debil. Tím se do nikoho tady nenavážím, každý máme svůj koníček. Jen jsem vždycky rozlazen keci typu: ty vole máš R1 to patří na okruh. Pokud se nepletu, tak výrobce to opatřil vším co je v provozu třeba a schváleno to pro běžný silniční provoz bylo také. Nikde jsem R1 neviděl prodávat bez spz jako ostrou okruhovku bez homologace samozřejmě výjma upravených strojů bavím se o nové motce z krámu.
Jinak já jí používám jako skútra na ježdění do práce plus semtam nějaký výlet. Roční nástřel mám tak 12 - 15 tisíc km a motorka šlape. Nelítám víc jak 200 km/h a to spíš opravdu ojediněle sumasumárum motka nešla nikdy přes 10.000 ot/min. Je pravda, že agregátu Big Bang (dementní označení jednalo se o model dvoutaktu) správně Cross plane se pod 3000 ot/min. moc nelíbí, ale to se dá eliminovat ježděním ve městě na mod B.

Za mě krásná cestovní motorka s dostatkem výkonu, když člověk narazí na idiota v plechovce a pak jak říká můj kámoš začíná jízda "na kreténa"

Jinak pro Bubráčka
Hele pokud se nepletu tak 20ti ventily jely snad až do roku 2008 než přišel 2009 Cross plane, kterej je už 16tka ne? Ale třeba mi něco uteklo. Jinak s tou tvojí ZX10R ala cesting máš můj velký obdiv

cestování s R1

29.8.2013 v 00:02 | Nahoru | #23
Hele ja chapu, ze kazdej mame jinak citlivou prdel, ale kdyz jsem minulej tejden dal na Bandasce 800km v kuse za jeden den, tak jsem myslel, ze mi upadne prdel.

cestování s R1

29.8.2013 v 00:23 | Nahoru | #24
VendaPohodarH9: s tim olejem - Yamaha byla zranim oleje vyhlasena (napric modelama az do zacatku 21. stoleti) a co sem prisel do styku s R1 rekneme do 2003, tak dycky zrala tak 0.5 na tisic km. sam sem mel 2005 a nezrala nic. s tim 16 ventilem sem se seknul, byl az od 2007, tj ale jeste pred cross-plane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestování s R1

29.8.2013 v 02:18 | Nahoru | #25

Diegow píše: Bubráka neposlouchej dělá jen bububu



Nedělá, znám x lidí co už na tom dělalo převodovku...

(reakce na) cestování s R1

29.8.2013 v 06:41 | Nahoru | #26
Danke> převodovka asi jo ale ja s tím problém nemám a to na tom předemnou jezdil kluk co na tom začínal takže dostala asi kouře

a co se týče oleje tak mi žere fakt nula nula nic ... ale nejezdím na okruhu

cestování s R1

29.8.2013 v 09:26 | Nahoru | #27
jsem letos byl na R1 04 v itálii, na okružní jízdě, ve dvou jsme dali za 5 dní kolem 2500 km a já měl pod zadkem polštář a stejně mě prdel bolela ještě tejden, stejně jako zápěstí, za krkem a kolena, takže na cestování to ideální neni, a nebo už stárnu a potřebuju určité pohodlí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35183 Včera v 19:19 LukynO17
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 530 Včera v 15:07 IvanDvoutakťák
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist