díky za info
•motorový olej 20W50
•převodový olej (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,85L
svíčeky (NGK DCPR8EKC) 4ks
oleje v kardanu (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,25L,
1 reakcí na tento příspěvek Servis
Fādòngjī jīyóu guòlǜ qì:3,5 W/ O ł SAE 20W-50
Fādòngjī yóu, bāokuò. Guòlǜ qì:4,0 L zuìxiǎo. API SF
Zuìzhōng chuándòng rùnhuá yóu:230 ML 75W-90 GL -5
Biànsù xiāng yóu: 850ML 75W-90 GL -5
Huǒhuāsāi: NGK DCPR8EKC
edit: Bohužel motorkari.cz nepodporujui pin-jin. Pošlu připomínku k nápravě!
Naposledy editováno 15.08.2013 11:16:39
Maly servis kazdych 10tkm, tedy 10, 30, 50,...:
* motorovy olej 20W50 (BMW dava z vyroby Castrol Actevo GP) 4L
* olejovy filtr (Hiflofiltro HF164)
* stelovani ventilu
Velky servis kazdych 20tkm, tedy 20, 40, 60,...:
* motorovy olej 20W50 (BMW dava z vyroby Castrol Actevo GP) 4L
* olejovy filtr (Hiflofiltro HF164)
* stelovani ventilu
* prevodovy olej (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,85L
* vymena svicek (NGK DCPR8EKC) 4ks
* vymena vzduchoveho filtru
* vymena oleje v kardanu (Castrol SAF-XO 75W90, Castrol SAF-X 75W140, Shell Spirax ASX 75W90) 0,18L, ozubeny spoj promazat grafitovou vazelínou
* vymena brzdove kapaliny
Naposledy editováno 15.08.2013 11:25:32
1 reakcí na tento příspěvek Servis
Edit:Uživatelský manuál v CZ
Naposledy editováno 15.08.2013 15:05:38
Do motoru 4l castrol actevo 20w50
do převodovky 0,8l castrol saf xo
do rozvodovky 0,25 ale to zjistily že je moc a často to foukne takže radši 0,22l opět saf xo
2 reakcí na tento příspěvek Servis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
Peacemaker píše: do rozvodovky 180 ml! no jo, jeste ze jsem napsal ten komentar pod tim pokusem o clanek o GSach, snad tam lidi nebudou rvat tech 250 miliku - pak se budou divit jak casto budou delat rozvodovku
Petře je to fakt u každýho ročníku jinak. 0,18 je zase moc málo.Ještě samozřejmě záleží jestli to bylo vytřený do sucha nebo ne. No je to věda a nejlíp to asi dokáže odhadnou tonda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
TOLI. píše: Petře je to fakt u každýho ročníku jinak. 0,18 je zase moc málo.Ještě samozřejmě záleží jestli to bylo vytřený do sucha nebo ne. No je to věda a nejlíp to asi dokáže odhadnou tonda
Toli, neni. Pokud se bavime o vzduchacich 12kach. 0,18 l do vsech, potvrdi i Tonda, Servisak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
Peacemaker píše: do rozvodovky 180 ml! no jo, jeste ze jsem napsal ten komentar pod tim pokusem o clanek o GSach, snad tam lidi nebudou rvat tech 250 miliku - pak se budou divit jak casto budou delat rozvodovku
Ahoj kluci, copak koncový převod v Báwu nemá odfuk podobný tomu, jaký je u jiných značek?
A malý rozdíl objemu v řádu zlomku deci oleje (jedna dvě menší injekční stříkačky) má opravdu u BMW takové fatální následky?
Neironizuju to, jen se ptám.
Nebo je to fakt způsobený mj. i mnohem více namáhanými a odcházejícími ložisky a gufery - vlivem komplikovanější konstrukce té letmo uložené kyvky u velkýho GS Báwa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
Peacemaker píše: Dovi> ahoj, bohuzel odfuk je az od zhruba 03/2010 a to snad ani nebudu pripominat, ze prvnich par let chybel i vypustak...
Jo, tenkrát se u 1200GS a spol. uvádělo obecenstvo v úžas, že prý ta olejová náplň je doživotní... aby se pak mezi 30 až 50 tisíci km vyjevila celá pravda.
Opatrnější majitelé těm údajným superlativům nevěřili a snažili se hadičkou skrz nalévací otvor vycucnout co šlo, aby mohli aspoň naředit starý olej novým.
A prozíravější si tam ten výpušťák sami rovnou vyvrtali a osadili závitem.
Holt ukázalo se, že "hloupí" amatérští koncoví uživatelé mají někdy v hlavě víc fištrónu než ti v oboru vzdělaní profesionální konstruktéři renomovaného výrobce.
Naposledy editováno 16.08.2013 13:34:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
Dovi píše:
Jo, tenkrát se u 1200GS a spol. uvádělo obecenstvo v úžas, že prý ta olejová náplň je doživotní... aby se pak mezi 30 až 50 tisíci km vyjevila celá pravda.
Opatrnější majitelé těm údajným superlativům nevěřili a snažili se hadičkou skrz nalévací otvor vycucnout co šlo, aby mohli aspoň naředit starý olej novým.
A prozíravější si tam ten výpušťák sami rovnou vyvrtali a osadili závitem.
Holt ukázalo se, že "hloupí" amatérští koncoví uživatelé mají někdy v hlavě víc fištrónu než ti v oboru vzdělaní profesionální konstruktéři renomovaného výrobce.
a co se vyjevilo?měli pravdu-olej tam vydržel opravdu celou životnost
Dolph-cz píše: a co se vyjevilo?měli pravdu-olej tam vydržel opravdu celou životnost
Ne vypustila se z toho sračka.A převod byl po 50tkm v pérdeli. Nicméně to lze svěsit a vypustit kontrolním šroubem. Já mám zrovinka ten zkurvenej ročník. Měl sem v háji 3ložiska a 4gufera celkem za 5500kč i s prací.Najeto 65tisíc km.Ted měním olej každejch 10tisíc km.
TOLI. píše: Petře je to fakt u každýho ročníku jinak. 0,18 je zase moc málo.Ještě samozřejmě záleží jestli to bylo vytřený do sucha nebo ne. No je to věda a nejlíp to asi dokáže odhadnou tonda
Je to vážně jen 180ml (při výměně, napouštění nového o něco málo víc). Postupně výrobce ubíral až dospěl k tomuto množství, je to i v nových repromech.
Castrol MTX FULL Synthetic 75W-140
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140
který vybrat
Naposledy editováno 23.08.2013 09:56:22
1 reakcí na tento příspěvek Servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
Cert-1 píše: Tak jsem to vše povyměnil kardan hadičkou vycucal přesně podle vašich rad díky
Vycucal? Vzdyt olej pri sklopeni vytece. No to je jedno, hlavne ze to mas hotovy :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Servis
Cert-1 píše: Alda> Jsem to nesklápěl ale nechal jak je povolil nalévací šroub a přes ten vytáh 190ml a zase doplnil 190 novýho oleje
Tak to je divny. Ma tam byt 180ml nebo drive 230ml.
Takze jestli jsi z toho dostal 190ml, podle me tam bylo tedy tech 230ml a zbytek zustal uvnitr, protoze hadickou je podle me nemozny dostat ven vsechno.
Navic povolit kardan aby se sklopil je otazka 1 sroubu + navic dostavas moznost aspon zbezne skouknout prevody, jestli je na oko vse ok.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |