Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.
Vybírám z těchto moto:
Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.
Zkušenosti, pocity ? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
ABS funguje a funguje dobře (už jsem to výše psal, ostatně jako v podstatě všechno), ale kontrola od čidel je doprovázená velice divnými pazvuky. Neni to problém, ale rozhodně to není potěšující, resp. jiný "sračkoví" výrobci to umí prostě lépe. S těma stojánkama a tak vůbec - hele to fakt nemá cenu ... pro lidi jako ty je to modla, nesmrtelná, neotřesitelná a nejlepší motorka na světě. Pro mě je ta motorka (opět zdůrazňuju, že nemluvim o jednom kusu) jedno velký zklámání a prostě už jsem si zkusil, že to rozhodně neni nic pro mě. Můžu to porovnat s desítkama jinejch motorek.
Je mi jasný, že jsem rejpnul do vosího hnízda a pohanil stroj "o kterém se píší legendy". Pokud někomu vyhovuje, je to samozřejmě jeho věc a neberu mu to. Ale sere mě, že mě přesvědčuje o tom, že jsou to výmysly a nerespektuje názor jinýho. Je to srovnání s konkurencí od člověka, kterej není zapřísáhlej fanda značky a nehodnotí "kult", ale motorku. A čim víc mě někdo bude přesvědčovat, že lžu, tím spíš si budu myslet o jeho omezenosti. Ale to by holt většina baworákistů (baworáko-okultistů) nesměla bejt tak nepatřičně pyšná na to, že jezdí na BMW.
Howgh.
Peacemaker píše: pekl024> no jestli se ti libilo pojezdeni na varanu, tak ho kup! aspon si vyzkousis motorku z tehle kategorie a pak se bude mnohem lip srovnavat, casem prijdes na to, co by se ti libilo vic a dokazes si vybrat pro tebe tu spravnou. varana podle me i v pohode prodas, navic je to takova "komunitne nekonfliktni" motorka
Piwell> timhle svym prohlasenim zacinas byt slavnej ja si po pan europeanovi koupil R 100 GS PD. taky jsem se s nim nemohl uplne srovnat, i kdyz jsem uz jednou mel R 100 GS. pak jsem s nim projel benelux, par mensich cest a super. potreboval jsem ale motorku pro dva s vetsim vykonem a lepsima brzdama, vzal jsem 12 Adv. ja blbec, ted si za to nadavam, stejne, jako kdyz jsem kdysi prodal 1100 GS. ale my mame uplne jiny preference a potreby. mne boxer sedi neskutecne. ale tedka je moji hvezdou malinkej Scarver, to je proste bozi motorka.
No že bych o to stál ... Psal jsem to ještě celkem v "afektu", ale aspoň o to jsem byl upřímnější a kritičtější. Nemam problém když mi na to někdo něco napíše tak, jak jsi mi to napsal ty (nebo i jiný timhle stylem). Každej jsme nějakej, nejsou dva stejný lidi a je to jedině dobře. Ale fakt mi vadí lidi, který mi vnucujou svoje názory a když jim někdo sáhne na tu jejich modlu, nepřipustí, že jsou mezi motorkářema i takoví, kterým to nevyhovuje, nechtějí to a pak ještě píší cosi o tom, že je to o závisti. Názor "tohle je BMW, nejlepší motorka na světě, já jí mam a musí se ti líbit, musíš mi to závidět a musíš o tom potají snít" fakt nepřekousnu. Ale to není o jen BMW, to je v životě o spoustě jiných věcech, nerespektování názorů druhých a lidský nabubřelosti ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Já mam například 3 kámoše s GS1150 se kterejma aktivně jezdim,všichni do jednoho přešli z afriky a všichni do jednoho upouští od jízdy v terénu.To mi celkem jasně napovídá,že off vlastnosti GS rozhodně nejsou na 1* a takovejch věcí,které jsou na GSu k diskusi je spousta...
Naposledy editováno 27.07.2013 13:33:04
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Ďuričko píše: Piwell> Hele to neřeš,já se v profilovce taky snažil o svůj objetivní pohled na Afriku a během týdne jsem tam měl 50 komentářů,který se v podstatě točili v kruhu>"seš debil afrika je nejvíc-neumíš na tom-nerozumíš tomu-tvoje motorka je zanedbaná".Tak jsem to smáznul a napsal to co chtěli slyšet Nemá smysl se s někym přít,nebo začít pochybovat o svym názoru!
Já mam například 3 kámoše s GS1150 se kterejma aktivně jezdim,všichni do jednoho přešli z afriky a všichni do jednoho upouští od jízdy v terénu.To mi celkem jasně napovídá,že off vlastnosti GS rozhodně nejsou na 1* a takovejch věcí,které jsou na GSu k diskusi je spousta...
Není pravda! GS je nejlepší! A kdo to neví tak je úplnej hlupáček a ještě na to nepřišel! Ale my ho chytnem za ručičku a ukážeme mu cestu. Musíme slabý a slepý vyvést z temnoty na světlo boží. Bůh mu promine až si taky pořídí BMW ...
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Nabízí se otázka,jestli by si majitelé Afrik a BMW pořídili své miláčky i v případě,že by nestáli na piedestalu.Věřím tomu,že poměrné procento určitě ne.
Piwell
Můj dobrý kamarád se před časem taky rozhodl přijít na to,co že je tom boxeru tak "boží".Pořídil si jednoho,ne tedy GS ale jen R.Přijel mi to ukázat,samozřejmě jsem mu to pochválil,i když ty motorky prostě považuju za hnusný.Nicméně prča byla na jednom místním srazu,kde krom "normálních" motorkářů měli sraz i majitelé strojů BMW ve svých pouštních kombinézách s nahradními pneu a vařiči vzadu na mašinách.S kamarádem jsme zaparkovali mezi "normálními",načež byl kamarád vyzván jedním BMW jezdcem aby si přeparkoval mezi "své".Můj dlouholetý přítel tomu pánovi v ponožkách BMW odpověděl:"Je to jen další motorka kterou teď mám a zítra mít nemusím"...Dočkal se nechápajícího výrazu ve tváři a slov:"Pane,ale BMW je napořád,to je prostě poslední meta"
Kámoš od letoška sedlá MT01.BMW by dle jeho slov nuda,nuda,nuda....
Naposledy editováno 27.07.2013 14:08:09
Piwell píše: Jinak na Scarveru jsem nejel, zajímalo by mě, jak se chová rotaxáckej jednobuch s řemenem. Přítelkyně mívala před lety F650 GS (malý - neDakar) a na tom jsem se mnohokrát svezl a hrozně mě ten stroj bavil a líbil se mi. Nejel jsem na něm nikdy nějakou delší trasu. Nicméně tento motor považuju, až na mimořádnou míru zvuků z něj se linoucích, za jeden z nejlepších motorů v týhle kategorii (znám ho ještě s karb. z verze F650). Líbí se mi na něm ta určitá "surovost" (oproti R11XX) a nástup krouťáku ve středních otáčkách. Přitom za směšnou spotřebu. Do města nebo na zatáčkovitou silničku musí bejt ten Scarver úžasně zábavnej ...
scarver je tak nedocenena motorka, az to pekny neni. holt prisel brzo a za hroznou raketu. ja jsem dvouvalcovej, ale tomuhle diblikovi jsem podlehnul. jezdim s nim kazdej den do prace po praze, tydne presuny praha morava a nedavno jsem s nim dal 10 statu po evrope. jede moc pekne (nejezdim rychle), vubec nezere (po alpach mi pravidelne brala 3,2 litru na 100 km). tedka jsem shanel nejakou dvouvalcovou petistovku pro kamaradku a musim rict, ze na scarvera se zadna nechyta. v nicem. a to mam jeste mizernou vybavu, zadny abs, vyhrivany hefty... mam v hlave plany na mirnou predelavku na mirne off verzi, ale tady me limituje remen (kterej je mimochodem bozi). jestli se na to nakonec nevykaslat a nekoupit dakara... kazdopadne stale plati, ze nejlepsi motorkou kterou jsem kdy mel bylo bmw r 1100 gs
Ano, Piwell měl už hodně motorek a vím, že v nejbližších letech se to nějak výrazně nezmění, ale jak praví staré přísloví : I cesta je cíl. Nehledě na to, že u svých motorek má podrobné popisy a zkušenosti, což chytrý využije, hloupý pohaní.
Přidám ještě rozhovor s jedním kamarádem o jiném kultu. Už od mládí chtěl HD, nějaké jiné motorky měl, ale tuhle značku nikdy. A na radu, tak se na nějakém projeď, vždyť dělají ty jejich promo akce, odpověděl, že ne, že by ho pak nechtěl.
Naposledy editováno 27.07.2013 16:31:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Piwell píše: Já už vidim, jak to zase někdo zkopíruje do GS fóra
Ahoj, reaguji na to "zase"...
Já totiž byl tím prvním, ale ne ze zlé vůle.
Kdosi totiž na foru BMWGS momentálně shání (kupuje) 1150ku GSo a ptal se mj. i na názor ohledně Tvé nabídky. A protože se mi Tvůj stroj jevil dobrým a zároveň že jsi mi i Ty připadal jako solidní a slušný člověk, napsal jsem tam tento svůj kladný názor na Tebe a připojil tam i odkaz na zdejší vlákno a ocitoval jsem i ty Tebou uvedené důvody, proč GSo prodáváš - aby zájemce věděl, že to není žádná levota...
Nechtěl jsem tím rozpoutat nějaké virtuální lynčování Tvé osoby, ale chtěl jsem naopak Tobě i kupci pomoci; je dobré vědět, že za rozhodnutím prodat není třeba poruchovost nabízeného stroje nebo něco podobného, ale to, že prodávajícímu daný typ motocyklu prostě jenom nesednul - to se holt stává a není to nic neobvyklého nebo dokonce hodného nějakých zhrzených odsudků fandů "potrefené" značky.
P.S.
A že mluvím pravdu a zároveň ani nejsem nějakým BMW fanatikem, snad svědčí i to, že po více než dvouletém (a musím říct, že spokojeném) užívání a vlastnictví boxera BMW R 1100 GS jsem ho loni prodal a od té doby vlastním a užívám zatím už "jenom" více konvenční motocykly.
Naposledy editováno 27.07.2013 19:04:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Pokud někdo tvrdí, že se to sere a že hadičky a že elektrika atd atd, tak je to pravda, ale v dnešní době existuje servis a předcházení známým problémům at je to už ital nebo neni, takže tak, kdo maže a servisuje ten jede
Jinak ETV 1000 motor super, stačí pořídit koncovky a báječný velice báječný zvuk se dostaví, se seriovýma výfukama je to nuda!
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
1) Kup si co se ti líbí ( na to co se ti na tom nelíbí, přijdeš později )
Osobně jsme si zvolil Hondu, a to i přes některé věci co se mi nelíbí za jednoho prostého důvodu, na hondách mám okolo 100 tis. km a ještě jsem nepoznal žádnou závadu a ono to je 2000km od domova docela podstatné
A všechny z výše vypsaných znám, a troufnu si říci, že jízdní komfort je na Varanu nejlepší (krytí, vibrace ) ostatní je stroj od stroje na posouzení každého...
Jinak jsou to cestovní moto ( možná bmw se dá trochu použít v menším terénu ) jinak na nějaký offroad rovnou zapomenout ( moje zkušenost )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Je vesměs podobný, ale jakmile jseš na něco zvyklý ( rozmazlený ) tak těžko hledáš něco lepšího
Je to opravdu o tom, komu co na první posez sedne, bez ohledu na výkon
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |