paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.7.2013 v 10:53 | Nahoru | #31321
fichtlrider> neber to jako prudění, ale když kupuješ motorku vždycky chtěj vidět velký TP, malý ti je nahovno

Jawablázni

23.7.2013 v 10:53 | Nahoru | #31322
Spíš to svědčí o typu použitého kolejiva, tam kde s Faury počítali jako s běžně sloužícími stroji mají téměř normálně drážní kolejivo, zatímco tam, kde se tyhle stoje dostaly tak nějak náhodou v rámci RVHP či později, bylo původně používané kolejivo pro tyhle mašiny většinou nevhodné. To co stačilo pro staré čoudy lehké konstrukce nebo pro béenky 30 či BNE 50, nestačí na fauří váhu.

Jawablázni

23.7.2013 v 10:58 | Nahoru | #31323
Kafi - neber to jako rejpání, ale když se motá jedna věc kolem druhý anebo uvnitř druhý a ta motající se věc je na šišoidu či vaklajícím se konusu v ložisku, či na křivým konusu, celkem zákonitě se ty věci můžou vzájemně odírat a je takňák šumák co z toho je stabilní a co rotující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:08 | Nahoru | #31324
Bimbam> Koukám, že si tam jak doma, to jsem lehčí otázku položit nemohl.

Naposledy editováno 23.07.2013 11:09:38

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:12 | Nahoru | #31325
K tomu svršku: je fakt, když člověk porovná titěrné kolejničky třeba na Oravské LŽ a klasické kolejnice použité na Osoblažce, tak je ten rozdíl naprosto markantní.

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:13 | Nahoru | #31326
Kafi>Jak probíhá přihlášení Doris?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:17 | Nahoru | #31327

Ast-Štefan píše: Tohle dobře znám to musí být.


Pánové na Tempo taky pozor.Nezapomenťe,že je to trochu brusná pasta a moc častým používáním jde lak do háje..

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:24 | Nahoru | #31328

smoula555 píše: Pánové na Tempo taky pozor.Nezapomenťe,že je to trochu brusná pasta a moc častým používáním jde lak do háje..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:32 | Nahoru | #31329
Kafi> njn na to už je teďka pozdě.holt jsou dvě možnosti.Buď to vyjde a já to přihlásim nebo budu mít zase motorku bez tp a 15 klacků v pr....

Jawablázni

23.7.2013 v 11:40 | Nahoru | #31330
Kafi - teda poradil bych ti, ale nevím, esli bys to coby veletechnik zvládl .
Bych vzal hodinky (úchylkoměr) a podíval se na inkriminovaný čep kliky.
To jest bych zkontroloval, kolik hází a kde.
Pak bych zkontroloval kužel, na kterém je VAPE, esli néni náhodů šišatý.
Když by to bylo v cajku, namontoval bych tam rotor VAPEte a zkontroloval jeho házivost (kolik je v toleranci by se snad nekde našlo a nebo se optalo v Kromci).
Kdyby to bylo jakž takž v pořádku, zabrůsil bych kužel na čep brusnů pastů.
Eště enom tak pro zajímavost - na Zetoru mě odešlo ložisko u zapalování (nikdy sem neměl problémy s ložiskama, až v poslední, kapitalistické době. Žeby neco s kvalitů?!).
Nicméně - ložisko mělo "jen" rozsypanů klec, motor se nezastavil, ale vnitřní kroužek má na jedném místě poškozený povrch.
Po demontáži kliky (klepl sem na stahovák primárního kola) měla klika dvě desetiny...u zapalka.
Tým chcu říct, že aj poškození ložiska, případně špatné zapalko může kliku rozhodit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:43 | Nahoru | #31331

smoula555 píše: Pánové na Tempo taky pozor.Nezapomenťe,že je to trochu brusná pasta a moc častým používáním jde lak do háje..


Taky mírně "naleptává" ošetřovaný povrch, takže soustavným používáním, zejména na hranách lakovaného předmětu, zaslabíme vrstvu laku.
Všeho s mírou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:45 | Nahoru | #31332
fichtlrider> Máš víc jak dvě možnosti.. Na malej techničák moc nekoukej,ten můžeš klidně zahodit,důležitý je co je ve velkým.Až ti příjde,tak uvidíš co dál..Stejně bez velkýho techničáku na evidenčku zatim nemůžeš.Pokud sedí číslo na rámu podle TP,tak tam podtyp vyražen není,jen typ.Takže bych potom koupil jen štítek a ten znova vyrazil s podtypem co je ve velkým TP. S motorem bych si hlavu nelámal,pokud je to číslo na dvě věci,tak sežen jiný za pár korun a nech si poslat a zapsat vyjádření z jawy,že je možná záměna za jiný typ a vymazat číslo motoru.Nebo sežen klasický 634 a jen vymažeš číslo z TP,na motoru musí vždycky zůstat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:48 | Nahoru | #31333
smoula555> Na motoru je vyraženo 634 ten je přebroušenej takže to je v poho.Číslo rámu taky sedí s malym tp.Tam jde jen o ten typ no.

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:49 | Nahoru | #31334

Zdenalbenal píše: Taky mírně "naleptává" ošetřovaný povrch, takže soustavným používáním, zejména na hranách lakovaného předmětu, zaslabíme vrstvu laku.
Všeho s mírou.


Taky jsem tomu nechtěl věřit dokud jsem to neviděl na vlastní oči.Chlápek věčně leštil škodovku 120,až ten lak byl úplně pryč.Taky pořád říkal,že se to musí lesknout,ale ono se to potom lesklo míň a míň,až se tam nemělo co lesknout..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:52 | Nahoru | #31335
fichtlrider> Právě,že na motoru je 634,když je to jinej typ.Teďka záleží jak je to vidět,že je to přebroušený,na technický nejsou blbý.. Každopádně jsem ti psal co všechno můžeš udělat.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

23.7.2013 v 11:52 | Nahoru | #31336
Eště jeden praktický poznatek z používání "Ručního rázového generátoru", tedy kladiva.
Potřeboval sem nakut radličky k plečce (7 ks).
Vzal sem si kladívko s laminátovým topůrkem (bylo po ruce).
Po dvou radličkách se topůrko podélně rozštíplo...zbytek sem dodělal nářadím s klasickým provedením topůrka.
Závěr - laminát na zatlůkání hřebíků dobrý, ale na takovů prácu neé.
A eště bych dopuručil když už dřevěné topůrko, tož kupovat s klasickýma placatýma klínkama, ty kulaté, soustružené sů na hovno.
Podstatně totiž zeslabí štilek.

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:55 | Nahoru | #31337
smoula555> Konkretně u toho čísla 634 to vidět neni vidět je to spíš na tom výrobnim čísle vedle.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:56 | Nahoru | #31338
smoula555> ...si taky myslím, že právě vyražení typu "634" na bloku motoru zjevně jiného typu je problém.
Tedy - není to ani tak problém, jako podvod.
Motorku bych prodávajícímu vrátil.

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:58 | Nahoru | #31339
Zdenalbenal> No podvod to zřejmě bude no.Vracet se mi jí nechce protože mi trvalo dost dlouho než jsem konečně nějakou pořídil.A když tam uvidí 634 na motoru tak to snad nijak zkoumat nebude.Nejhorší je že když to na mě neni přehlášený tak ani nemužu udělat výmaz motoru a ani nevim jak se to dělá.

Naposledy editováno 23.07.2013 11:58:59

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 11:58 | Nahoru | #31340
Zdenalbenal> A co z toho vyplývá? Že staré věci se dělali poctivě dobře na práci kterou měli odvést.Ne jako dnes,kdy to je na jedno použití,někdy ani to ne. Já to říkám pořád,že ti předci měli zkušenosti z praxe ne jako dnes..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:02 | Nahoru | #31341

Zdenalbenal píše: smoula555> ...si taky myslím, že právě vyražení typu "634" na bloku motoru zjevně jiného typu je problém.
Tedy - není to ani tak problém, jako podvod.
Motorku bych prodávajícímu vrátil.


Taky bych to asi vrátil,protože píše,že to je vidět spíš na normálním číslu motoru.To když tam přijedeš a poznaj,že to je přeražený,tak je to horší,než když tam není číslo vůbec. To můžeš říct,že máš nový karter a potřebuješ vyrazit číslo podle TP,ale takhle nevím,nevím..Podle mě s tím budeš mít problémy.
Edit:Proč sis to pořádně nezkontroloval,když si to kupoval,nebo sis někoho nevzal s sebou?Čísla jsou základ,aby seděla.Pořád když je motorka papírově v pořádku,se dá udělat hezká,než když je problém s přihlášením.Motorek bez papírů a splácaných typů je hromada,za levný peníz.Ta tvoje by měla být za tu cenu,aspoň takhle v pořádku.

Naposledy editováno 23.07.2013 12:07:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:03 | Nahoru | #31342
smoula555> Tak otázka je jaký problémy no.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:09 | Nahoru | #31343

fichtlrider píše: smoula555> Tak otázka je jaký problémy no.....


Jaký problémy? Třeba ty co budeš dělat když ti to nepřihlásí?Pokud to budeš chtít prodat a kupující si tohle všechno zkontroluje,tak to neprodáš a zbyde ti motorka třeba na díly a rozhodně na tom proděláš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:12 | Nahoru | #31344
smoula555> to mě teda čeká pěkná budoucnost......to zkusim nějak zamaskovat to přebroušení ono to neni nijak moc do hloubky ale jsou tam vydět takový ty škrábanečky od šmirglu.

Naposledy editováno 23.07.2013 12:13:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:17 | Nahoru | #31345
fichtlrider> Zas nevěš hlavu,uvidíš co bude hlavně v tom velkým TP.Motor jsem ti říkal,že se dá vyměnit za správný typ nebo to přepsat,ale škoda,že to číslo je přebroušené. Každopádně za tu cenu to bylo docela drahé..Ale to už je na tobě,jinak vypadá docela dobře.Ale je to právě jak se říká:Není všechno zlato,co se třpití..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:21 | Nahoru | #31346
smoula555>On tenhle motor co tam je je normálně napsanej v tp akorát s tim číslem 634 no.jako věřim že souhlasit to bude.Co si pamatuju když jsem byl na evidenčce se Suzuki tak tam ani nekontrolovali výrobní číslo motoru jen se podivali jakej je na motoru napsanej typ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:25 | Nahoru | #31347
fichtlrider> To záleží už na STK,pokud to tam u vás dělaj takhle,tvoje výhoda..Já bych si,ale takovou motorku nekoupil.U Suzuki málo kod ví,jakej tam má bejt motor,ale Jawu měl snad skoro každej..Budu držet palce ať ti to dobře dopadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:28 | Nahoru | #31348
smoula555> jo díky snad jo no....akorát když seženu čtyřkovej motor tak na něm bude třeba vyraženo 632 nebo 633 a to je taky problem co??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:33 | Nahoru | #31349

fichtlrider píše: smoula555> jo díky snad jo no....akorát když seženu čtyřkovej motor tak na něm bude třeba vyraženo 632 nebo 633 a to je taky problem co??

Motor sháněj podle toho,jaký typ je psaný ve velkým TP.Zatim se neukvapuj,počkej na ten velký TP.Potom sem dej co tam máš psaný a třeba fotky co máš na motorce.Tady už ti snad nějak nejlíp poradíme.

Edit: Hlavně jestli bude v pořádku číslo v TP a na rámu,potom máš tak napůl vyhráno.Dál jsem ti psal nahoře co máš za možnosti.Pokud má někdo z kluků ještě něco,může mě doplnitrád se taky něco nového naučim.

Naposledy editováno 23.07.2013 12:36:41

(reakce na) Jawablázni

23.7.2013 v 12:34 | Nahoru | #31350
smoula555> ok až to přijde dám to sem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist