paolo_novy Přidat reklamu

Téma: přesedlávám :)
20.7.2013 v 19:12
Tak je to tady, v neděli si plním svůj sen, přesedlávám po 3 letech na horneta :) Kdo má tuhle motorku chtěl bych se zeptat na co si dát při koupi pozor, mám v plánu si pro něj jet a rovnou si ho vzít. Rv. 2002, najeto 38000km, cena 55.000 kč, hledal sem horneta co má 70kw ať ho můžu oficialně zavřít, proto tenhle rok, libí se Mi a výkon je dostačujcí (aspoň pro mě). Chci jen poradit tak rejpalové si rovnou zavřete okýnko :) díky :)

Naposledy editováno 20.07.2013 19:13:50

přesedlávám :)

20.7.2013 v 20:33 | Nahoru | #1
s čím poradit ??? na co si dát pozor? U desetiletý motorky? na všechno !

přesedlávám :)

20.7.2013 v 20:44 | Nahoru | #2
U Horneta specialne na ram pod nadrzi.

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

20.7.2013 v 21:00 | Nahoru | #3
A když už budeš pod nádrží,tak na regulátor ....sice na něm nic nevypozoruješ,ale změř si alespoň dobíjení

(reakce na) přesedlávám :)

20.7.2013 v 21:59 | Nahoru | #4
Sepacek> Spíš bych mu doporučil ponížit cenu stroje o nový

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

20.7.2013 v 22:36 | Nahoru | #5
Koukni na ram pod nádrží, klidně si ji nech sundat. Je to na jednom sroubu. Práce na deset minut, pak na řetěz a rozetu. Věci jako brzdy a světla je samozřejmost. Pak koukni na dorazy na brejlich. Regulátor dobijeni nijak nevyresis. Voz sebou náhradní. Taky koukni na gumy. To jsou všechno spotřební věci který když budou na hranici životnosti tak do toho hned vrazis třeba 10 tis. Takže se poptej i na olej a tak....Já kupoval taky staršího a postupně tyhle věci stejně povymenujes. Tak jen abys nemusel třeba hned.

přesedlávám :)

20.7.2013 v 23:41 | Nahoru | #6
musí to být láska na první pohled....to pak nelituješ peněz ,které do něj ještě vrazíš a u tak staré motky jich nebude málo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 00:48 | Nahoru | #7

Alex73 píše: Koukni na ram pod nádrží, klidně si ji nech sundat. Je to na jednom sroubu. Práce na deset minut, pak na řetěz a rozetu. Věci jako brzdy a světla je samozřejmost. Pak koukni na dorazy na brejlich. Regulátor dobijeni nijak nevyresis. Voz sebou náhradní. Taky koukni na gumy. To jsou všechno spotřební věci který když budou na hranici životnosti tak do toho hned vrazis třeba 10 tis. Takže se poptej i na olej a tak....Já kupoval taky staršího a postupně tyhle věci stejně povymenujes. Tak jen abys nemusel třeba hned.


VOZ S SEBOU NÁHRADNÍ? A neměl by si taky třeba brát s sebou náhradní pneumatiky ?
Ježíš, to je vůl... Kaviárový tousty

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 02:54 | Nahoru | #8

Krawatasakin píše: VOZ S SEBOU NÁHRADNÍ? A neměl by si taky třeba brát s sebou náhradní pneumatiky ?
Ježíš, to je vůl... Kaviárový tousty


Vůl seš ty... mám nejradši takový poznámky. Se jdi projít na vzduch a vyvětrat si spodky. Pneumatiky si voz třeba sám.

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 07:37 | Nahoru | #9

Krawatasakin píše: VOZ S SEBOU NÁHRADNÍ? A neměl by si taky třeba brát s sebou náhradní pneumatiky ?
Ježíš, to je vůl... Kaviárový tousty


Kazda hujda sezere par litru benzinu a jeden regler na 100km!
Kdo neni zbohatlik, aby mel havarijko vcetne odtahu, vozi nahradni regler qby se dostal domu PANE CHYTREJ!

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

21.7.2013 v 07:50 | Nahoru | #10
Už jsem to tu někde psal.Můj zákazník koupil Horneta a co ta motorka vydrží v jeho rukách je neskutečný.Opravdový držák.Nicméně se "pyšní" regulátorem Ducati Nevidím na tom nic divného vozit sebou sravou součástku.Já vozil na kejvačce píst a zapalování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 08:13 | Nahoru | #11

Anti píše: Už jsem to tu někde psal.Můj zákazník koupil Horneta a co ta motorka vydrží v jeho rukách je neskutečný.Opravdový držák.Nicméně se "pyšní" regulátorem Ducati Nevidím na tom nic divného vozit sebou sravou součástku.Já vozil na kejvačce píst a zapalování


Videl jsem i napevno namontovanej rezervni regler a 20A prepinac.... A ze origos nevydrzej je notoricky znamy!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 08:52 | Nahoru | #12
pesastor> Zajímavé řešení.Nabízí se otázka,co by se stalo zapojit najednou oba.

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 09:06 | Nahoru | #13
Anti> to snad radsi ne! Ale bylo to hezke redundandni reseni znameho problemu. Zastavi, vytqhne pojistku, prepne a jede.

přesedlávám :)

21.7.2013 v 09:30 | Nahoru | #14
Mě ještě neodešel. Ale náhradní mám v podsedlovce pac všichni strasej že odchází. No ale řešení z jiný motorky mě nenapadlo. Jakej jinej by šel použít?

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

21.7.2013 v 10:54 | Nahoru | #15
Pokud budu předpokládat že to má klasický třífázový alternátor s permanentními magnety tak jako velké procento ostatních strojů,tak při dodržení podobného výkonu dobíjení lze použít jakýkoliv regulátor z motocyklu se stejným typem alternátoru.

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 11:32 | Nahoru | #16

Anti píše: Pokud budu předpokládat že to má klasický třífázový alternátor s permanentními magnety tak jako velké procento ostatních strojů,tak při dodržení podobného výkonu dobíjení lze použít jakýkoliv regulátor z motocyklu se stejným typem alternátoru.


Já si taky myslím. Jedna se mi jenom o konektory a uchyceni. Ale spíš bych se přikláněl k VAPE asi. No cena trochu vyšší ale když by vydržel tak proč ne....

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

21.7.2013 v 12:36 | Nahoru | #17
mel sem H6 1998 skoro 5 let a kdyz sem ji prodval mela vic jak 60 tis km a bez jedinyho problem. Ano regulator ani prd.

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 12:52 | Nahoru | #18

SuperPivis píše: mel sem H6 1998 skoro 5 let a kdyz sem ji prodval mela vic jak 60 tis km a bez jedinyho problem. Ano regulator ani prd.


Tak paráda já jsem taky spokojenej. Sice už patří mezi ty starší ročníky ale úplně mi vyhovuje. Je to moje lestenka . Taky jsem neměl žádnou poruchu zatím. Ani bych ten regulátor taky nevozil kdyby to nebylo tak proflakly téma. Třeba mi taky bude sloužit bez toho aniž bych ho musel měnit. Je to povedenej stroj, třeba taky časem vymenim za něco mladšího, ale hned tak to nebude.

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

21.7.2013 v 13:01 | Nahoru | #19
Pravděpodobnost, že píchne je větší, než že mu odejde regler.
A vozit sebou náhradní? Prostě píčovina a vyhozený peníze.

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 13:27 | Nahoru | #20
Krawatasakin> Jak pro koho.Řekl bych,že odtahovka 100Km bude dražší jak ten náhradní regler.
U Hond je to prostě profláknuté téma,a pokud někdo jezdí dál,není od věci si pořídit náhradní.

1 reakcí na tento příspěvek přesedlávám :)

21.7.2013 v 13:44 | Nahoru | #21
Vozim sebou regl i sadu na opravu gumy Jo a ještě reflexní vestu, nějaký nářadí a krabičku šprcek

(reakce na) přesedlávám :)

21.7.2013 v 15:18 | Nahoru | #22

Alex73 píše: Vozim sebou regl i sadu na opravu gumy Jo a ještě reflexní vestu, nějaký nářadí a krabičku šprcek


Na nic z toho nemám pod sedlem misto. Ani lékárničku nevozim. Po sedlem neman nic krome žárovek do prednich světel.
Ale tak ja mam Suzuki, nepotrebuju řešit regler...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet SisaFree 6 14.9.2024 v 01:18 Shullin
Karburátory Honda CB 600F Hornet Pavel0112 20 12.8.2024 v 10:51 hycomat
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet kolls 9 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA
Hornet 600 2005 omezený výkon Honda CB 600F Hornet MISTRSVĚTA 21 30.7.2024 v 13:18 MISTRSVĚTA
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 13 26.7.2024 v 14:19 combust


TOPlist