Se dívám, že na lístku je velké C, asi tribuna a vlastně i o rok později na novém Masecu to jistilo Céčko
...a rok 97 přidám teď. Těch 195,- Kč je jako RODINNÝ, takže bomba
Ten rok jsme s dětma spatřili v depu i velikána F1,3násobného mistra.Každý dle helmy pozná o koho jde. Víc typického pro Skota, než vzor látky na sukni není.
Jasně, jde o Jackieho Stewarta a zde jeho podpis. Jinak mám jen už Waltra Villu 74 a tři dvojice sajd ze 71 v M.Lískovci po závodě, ale papírek s jejich čísly jsem nenašel, takže ani nevím o koho se jedná.
Ony tenkrát ty barvy na helmách závodníci měli vlastně skoro po celou svou kariéru. Snad jako prvního si pamatuju, že změnil svůj barevný dizajn Clay Regazzoni , kdy přešel na tu novou červenobílou JEB'Sku
Se dívám, tak typický žlutý kšiltík pro Ronnieho měl i další Švéd Gunnar, zřejmě je tam slunce stále nízko nad obzorem Brambilla snad měl tu helmu spíš jak Lauda, kterou jsme si doma vyrobili ve třech exemplářích. I ten nedávno zmiňovaný Stommelen s Lelou tu je.
P.S. tenkrát ke vstupence jako bonus dávali ucpávky do uší a to ZADARMO. V černé krabičce A1GP a já měl žluté , vlastně pořád mám, vždyť to je také součást Masecu
2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
v prví řadě bych Vám všem tady chtěl poděkovat za toto vlákno a tu spoustu informací a krásných fotek, které tady doplňujete.
Měl bych na Vás otázku, je to sice trochu mimo, ale i tak.
Nevíte někdo kde bych našel výsledkové listiny s časama jak už z mistrovství světa tak ze superbiku, když se začalo jezdit na Masecu?
Strašně by mě zajímaly časy, které se kdysi jezdily.
Předem díky za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Zdroj: Jawista39
Četl jsem to rychle, ale ta čísla mi neseděj. Pořadatel dostane od ministerstva o 5 mega méně, JMkraj zůstává na 10melounech a Brno z 10 loni, dá letos jem 5 melounů,... to mi vychází o 10 mega méně než loni a né jak se píše, že pořadatel dostane o 6,5 mega méně Třeba někdo těch 3,5 dodá, nebo jsem to špatně četl.
Jinak stále hladový už chce 80 000 000??? . Tak leda kopanec a pořádný a s rozběhem Za tuhle ukrutnou nenažranost by mě snad už ani nevadilo, kdyby MS na Masecu skončilo. Píšou zde, že smlouva je do roku 2015, ale mě se zdálo a už jsem to tu psal, že příští rok bude konečná, pak snad "sovětiš union". Bysme všecí jeli s Radem
YOSH_BOY píše: pěkné video
Dík Asi co se týče kvality HDDD, zřejmě né, ale co do historických okamžiků MS silničních motocyklů v Brně od roku 1965, tak asi jo (video č.4128 str.138). Myslím, že takový požár a srážka se srncem tu nebyla, ikdyž pamatuju "ušáka" jak na Céčku při závodech sajdkárů ještě před "sametem" "vykličkoval" několik posádek, ale ta snad pátá, šestá byla konečná Jistě si někdo vzpomene.
No a srna ještě jednou. Jely se ty historické F1, snad 96, nebo 97, obrovský randál, který zřejmě vyplašil srnu i s kůzletem a vůbec nevím kde se vzaly, tu se vzaly a vběhly v pravé z venku na nájezdu na Déčko. Jel se závod F1 a obě chuděry vyplašené utíkaly po trati a srna skokem přes svodidla v místech, kde hrál Lorenzo po vítězství golf si zachránila život . Jenže kůzle k tak vysokému skoku nemělo odvahu a tak zmateně utíkalo dál, pak uvidělo díru ve svodidlách (nájezd ke trati na začátku D) a chtělo tudy vem, jenže v té rychlosti nemělo šanci tak rychle zatočit a následovala opravdu velká rána do svodidel a bylo po všem. Bylo mě ho moc líto
I takové vzpomínky jsou na Masec.
Bzikkk... píše: Zdravím chlapi,
v prví řadě bych Vám všem tady chtěl poděkovat za toto vlákno a tu spoustu informací a krásných fotek, které tady doplňujete.
Měl bych na Vás otázku, je to sice trochu mimo, ale i tak.
Nevíte někdo kde bych našel výsledkové listiny s časama jak už z mistrovství světa tak ze superbiku, když se začalo jezdit na Masecu?
Strašně by mě zajímaly časy, které se kdysi jezdily.
Předem díky za odpověď.
Taky dík Vždy potěší, když se tu objeví někdo nový a vlastně úplně neznámý a toto vlákno, které společně TVOŔÍME, se mu líbí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Na str.58 jsem začal historii Masecu a to ročníky 1930 - 37. Taky je tam zmínka, že první ženou na starém okruhu byla v roce 1932 Mme Anne Itiér za volantem Bugatti st.č.44
V roce 1933 ji následovala Edith Frischová ve slabší kategorii. V té době nebyly pásy a ani "belky" a tak když tato SLEČNA v druhém kole havaruje v Pisárkách (jezdí se obráceně) do pytlů s pískem, zraní se v obličeji o volant. Přesto pokračuje v závodě až do 5. kola, kdy vzdává pro poruchu. V pozdějších letech smrtelně havaruje v závodě do vrchu Freiburg
P.S. V roce 33 byl zaveden nový systém klasifikace. V roce 30-32 se čekalo 45 minut po projetí vítěze cílem, pak už jezdci nebyli klasifikováni. V roce 33 bylo poprvé uplatněno pravidlo, že závod projetím prvního jezdce končí.
Stejně to nějak nechápu, mě to přijde nastejno
Je sobota 2.září 1967 a ve 14.30 sleduje Mike Spence (stojí v bílém) poslední přípravy svého 16ti válce BRM před exhibiční jízdou na starém okruhu. Na jaře 68 se zabil při tréninku na 500 mil Indi.
Mike vyráží na trať dlouhou 13,940km a dosahuje času 4:44,8 min, což je průměr 176 km/h a ustavuje tak absolutní rekord, který nebyk a už nebude překonán. Pod 5minut se dostal poprvé Mass v roce 72, ale po tragické havárii Rinaldiho s Alfou téhož roku se pokračovalo až v roce 75 na zkrácené trati.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Prototyp st.č.20 ve čtvrtek v boxech před výjezdem do tréninku.
S plnými nádržemi na trati
Jenže během jízdy začal Hodgetsovi automobil hořet, snažil se zastavit u požárního vozu, ale nakonec byl rád, že vyskočil. Auto totálně s plnými nádržemi shořelo. Zachytit se to podařilo O.Kavanovi
S auty prozatím vše a zdravím "M"
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
josef58 píše: Poslední ze zmiňované trojice automobilů. Jde už o nový Masec a MS prototypů 1988 Už jsme tu o tom taky psali a snad někdo tu psal, že to i viděl. Nicméně foto se tu žádné neobjevilo a tak něco se přeci našlo.
Prototyp st.č.20 ve čtvrtek v boxech před výjezdem do tréninku.
S plnými nádržemi na trati
Jenže během jízdy začal Hodgetsovi automobil hořet, snažil se zastavit u požárního vozu, ale nakonec byl rád, že vyskočil. Auto totálně s plnými nádržemi shořelo. Zachytit se to podařilo O.Kavanovi
S auty prozatím vše a zdravím "M"
Já byl tehdy u toho. Na tribunách tehdy ještě ani nebyly ploty, takže se dalo sejít až ke svodidlům. To auto shořelo na prach. Z kol zůstaly jen centrální matice. Vše ostatní se roztavilo. A bylo to tehdy super, vidět tyhle auta.