http://www.motorkari...gsx-1400-526115.html
a honda:
http://motorky.bazos...407660/Honda-X11.php
Je to rok 1999. Prodávající se super komunikuje, zdá se být, že je OK, i když někdy trošku tlačí na pilu.
Moje otázka je, která z nich je po technické stránce vyspělejší, kterou by ste brali(anketa) i s ohledem na cenu. Pán co prodává X11 mi psal, že by měla být lepší. Ale raději bych názor od Vás.
K čemu mi má sloužit motorka: Nejsem ostrostřelec, takže spíše cestování ve dvou a jen občas tomu trochu protáhnout rošt.
Díky všem.
Uzavřeno 05.07.2013 v 08:31 uživatelem Salimerko
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Skoro by se těžko hledaly větší rozdíly v "jedné třídě".
Eleven je technicky o tisíc let před tím GéeSiXem - rám, tlumení, motor, brzdy, všechno!
Na jednom poladěným jsem měl kdysi možnost se svézt a opravdu se na tom dá pěkně si zajezdit.
GéeSiXo neznám, ovšem "motorkovatější" vzhled se mu fakt upřít nedá.
Hugo.R píše: Dost značnej rozdíl mezi oběma typy (nekoukal jsem na konkrétní inzeráty, beru to obecně).
Skoro by se těžko hledaly větší rozdíly v "jedné třídě".
Eleven je technicky o tisíc let před tím GéeSiXem - rám, tlumení, motor, brzdy, všechno!
Na jednom poladěným jsem měl kdysi možnost se svézt a opravdu se na tom dá pěkně si zajezdit.
GéeSiXo neznám, ovšem "motorkovatější" vzhled se mu fakt upřít nedá.
psano z mobilniho telefonu:
Ze je Eleven o tisic let pred GSX si zrovna nemyslim. Ta motorka nema s puvodnima bikama od Suzuki s motory SACS nic spolecneho. Ma system vstrikovani z GSX-R 1000 a velice slusny brzdy. Ram je trubkac a vzadu jsou dve pruziny, ale nerekl bych ze je to vada. Na X-11 jsem nikdy nejel a uznavam ze je to rarita, ale GSX na svoji postavu dokaze velmi, ale velmi prekvapit. Ja osobne jsem nikdy nemel jinou motorku se kterou je takova zabava. Ta motorka ma proste charakter. Kdo rika ze je zastarala at si nastuduje neco o vzniku a jeji technice.
1 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Pro ty co by někdy vybírali mezi podobnýma strojema, tak určitě jediné co rozhodne je jízda na obou. Pak člověk bude cítit, jestli to je nebo není OK.
Co se týká GSX 1400, tak si myslím, že to bude jasná volba po X11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Salimerko píše: Pánové děkuji Vám za reakce a názory v tomto vlákně, určitě mi to pomohlo se rozhodnout. Dnes sem projel X11, dle mého ve slušném stavu a jsem na 95% přesvědčen ji vzít. Konkrétně tahle: http://www.motorkar...nda-x-11-532306.html Co se mi na ní líbí, tak je projev motoru ve zvuku a při jízdě - lineární nástup výkonu, ale určitě by mi stačilo kdyby to mělo třeba jen 100koní. Nevím proč se o ní píše, že je těžká motorka. Mě osobně mi příjde lehčí než bandit 600. Pravděpodobně je to dáno těžištěm. Brzdy jsou úplně super... nemám moc s čím porovnávat, protože mi rukama neprošlo moc motorek, ale jejich nástup je mazec... nevím jestli to je tím duálem. Manipulace na místě dle mého je snesitelná a na moji postavu to není problém. (175cm/75kg).
Pro ty co by někdy vybírali mezi podobnýma strojema, tak určitě jediné co rozhodne je jízda na obou. Pak člověk bude cítit, jestli to je nebo není OK.
Co se týká GSX 1400, tak si myslím, že to bude jasná volba po X11
A uz jsi se svezl i na tom GSXu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Salimerko píše: V_i_c_i> Nesvezl, sice bych mohl sjet do bazaru a projet to, ale X11 mi pocitově dala všechno co jsem očekával. Jediné čeho sem se nejvíc obával, tak byl ten výkon, ale ten je OK. Nicméně, pokud prostě letošní sezónu mě omrzí nebo v nějakém směru nebude vyhovovat, tak příští rok bych pravděpodobně šel do tý Suzi.
Pak moc nechápu co tu řešíš, když nemáš s čím porovnávat. Prostě jsi si chtěl jen tu X11 nechat schválit.
Tak ať slouží Já ti nechám to svoje GSX1400 až našetřím na K1300R
V_i_c_i píše: Pak moc nechápu co tu řešíš, když nemáš s čím porovnávat. Prostě jsi si chtěl jen tu X11 nechat schválit.
Tak ať slouží Já ti nechám to svoje GSX1400 až našetřím na K1300R
Díky, každopádně jsem nechtěl nic schvalovat. Je pravda, že jsem se osobně přikláněl k X11, ale v jednu dobu jsem byl rozhodnutý jet pro Suzu. Je to fakt pro mě výsledek součtem všech pro a proti. X11 jsem nechtěl hlavně kvuli tomu výkonu, ale myslím, že je to pro mě pěkně ovladatelné.
2 reakcí na tento příspěvek Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Salimerko píše: Úha, nakonec sem byl ještě v motocentruOlomouc a tam mi borec řekl, že GSX1400 jezdí tak za 9 a více litrů na sto.. Nevím čemu věřit, když tady na fóru uživatelé píšou že jezdí po 6 litrů.. Jako na druhou stranu se přikláním k fórů, ale je pravda, že ten objem si zase veme víc.. a 6l, se mi taky nechce věřit..
20l/100km to žere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po technické stránce: GSX1400 nebo X11?
Salimerko píše: Úha, nakonec sem byl ještě v motocentruOlomouc a tam mi borec řekl, že GSX1400 jezdí tak za 9 a více litrů na sto.. Nevím čemu věřit, když tady na fóru uživatelé píšou že jezdí po 6 litrů.. Jako na druhou stranu se přikláním k fórů, ale je pravda, že ten objem si zase veme víc.. a 6l, se mi taky nechce věřit..
...kristovanoho , tak to nebyl borec ale debil ...normální jízdou (bez šetření, nemyslím úspornou) jezdíš skutečně za 5, rozhodně do 6ti s prstem v nose ...samozřejmě třeba na okruhu kde jedeš pořád nad 7tis. ot/min a kolem 200 km/h to vezme víc (jako ostatně úplně každá jiná motorka), klidně těch 9 litrů, ale takový spotřeby v běžným provozu nikdy nedosáhneš
Umim si představit, že někdo za tech 9 pojede, ale to už jí teda musí pěkně hnát a vytáčet motor na nižší kvalty nebo jí držet fest pod krkem na dálnici. Okruh je samozřejmě specifickej a tak v běžným provozu nepojedeš...
Já byl spotřebou GSXa mile překvapenej