Máte někdo nějakou zkušenost s tímto problémem, nebo řešim 3,14čoviny a nějaký aspekt mé viditelnosti do výběru nezahrnovat. Ta 6000K barva je mi sympatická, pod 5000K už je to takový nažloutlý a to já nechci. Takže jedině pak vyšší teplotu a více namodralé/nafialovělé světlo, jenže to už zase prý svítí méně :marod:
Dík *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Xenony a teplota světla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony a teplota světla?
Méďa Béďa> z toho už jsem vyrostl a na řadu přichází tento nový fenomén :cool: Vyzkoušet se má všechno :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony a teplota světla?
Droppi píše: mikro> To zní zajímavě *yes*
Méďa Béďa> z toho už jsem vyrostl a na řadu přichází tento nový fenomén :cool: Vyzkoušet se má všechno :)
a co hornický kahan?
1 reakcí na tento příspěvek Xenony a teplota světla?
1 reakcí na tento příspěvek Xenony a teplota světla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony a teplota světla?
1 reakcí na tento příspěvek Xenony a teplota světla?
Hlavně tam nechci nic bastlit jako někteří moji čtyřkoloví přátelé a pak se divit že to věčně nesvítí apod. Prostě normál sadu bi-xenon H4 aby se jen nacvakala do těch původních konektorů a bylo to kdykoliv zase lehce vrátitelné do původního stavu.
Kdyby jste měli někdo nějaký osvědčený tip na dobré pořízení, sem s ním :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony a teplota světla?
myslim ze pokud pri nehode bude druhej tvrdit ze si ho oslnil a oni zjisti ze sou tam xenony... jako ze zjisti a bejt tam nesmi.... tak muzes mit prusvih....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony a teplota světla?
6e bych jen nacvakal ty 3 dráty do toho H4 konektoru a nemusel bych se strachovat třeba na dovolený 1000 km od baráku, že se na tom něco podělá a nebudu svítit. Takhle bych jen vytáhl ty kablíky a vrazil tam zpátky obyč H4.
Jinak mám nějaký výbojky z pouranejch audin, ale to nejsou H4 :/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xenony a teplota světla?
Nedávno jsem jel v noci s VW T4 se zbastlenýma xenonama místo H4 a když pominu, že to nemělo dálkové, tak v poho a nikdo z protijedoucích si nestěžoval :cool: Ale jak říkám - zbastlený - takže abych "nastartoval" obě, tak jsem to musel udělat asi na čtyřikrát *no* A toho bych se chtěl u mašiny rozhodně vyvarovat.
Ale jinak teda těch 6000K je v poho říkáš?
Jo a Fábie RS s origo xenonama má čočku, takže to muselo být něco samodomo :)
1 reakcí na tento příspěvek Xenony a teplota světla?
znamej dela xenony a rika ze 6K je podle nej nej.... ted dava kamosovi do auta 4bixenon cocky + dalsi 2 xenony v mlhovkach... toho nechci potkat v noci:)
jak rikas, kdyz to nestartuje atd. je to tim ze je to zbastleny blbe.... je dost lidi co delaj tyhle garazovy upravy ze vysledek je lepsi nez z fabriky... a jsou takovy co do sebe zamotaj dva oholeny draty a omotaj nakou izolackou (nebo cokolada, tu taky nesnasim:) )
Až to pak odzkouším v provozu, tak dám vědět, jak to svítí a jak se na to tváří ostatní (věřím, že se takové informace někomu hodí). Ale na výlety do Rakouska si tam radši nacvaknu zpátky halogen :)
1 reakcí na tento příspěvek Xenony a teplota světla?
Na monitoru mam 6500 jako default pro prirozene podani. Prijde me ze 5500 je uz moc cervene. Podle me to tedy zacina byt to prave pro provoz na 7500. Na monitoru je strop 9500 a to uz je hodne ne prirozene ale jako zarovka by to taky asi jeste slo. PS: Google pravi: Slunce: Povrchova teplota coz by ale zarovem mela byt plus minus teplota svetla: 5780. O dost se to jak to na nas pusobi ale asi muze hybat podle krajiny kde se nachazime a mraku. Zrovna tento prouzek ti to ukaze jen relativne podle toho jak mas nastaveny monitor:
http://upload.wikime..._temperature.svg.png
A dale:
Příklady barevných teplot různých světelných zdrojů
1200 K: svíčka
2800 K: žárovka, slunce při východu a západu
3000 K: studiové osvětlení
5000 K: obvyklé denní světlo, zářivky
5500 K: fotografické blesky, výbojky; toto je obvyklá barevná teplota používaná v profesionální fotografii
6000 K: jasné polední světlo
7000 K: lehce zamračená obloha
8000 K: oblačno, mlhavo (mraky zabarvují světlo do modra)
10 000 K: silně zamračená obloha nebo jen modré nebe bez slunce
Na zamracene obloze neni nic ne prirozeneho ale stejnych 10000 na monitoru uz je skoro k ne koukani.
od té doby co všichni svítí do nebe - každej si zvedá potkávačky, navíc to doplní modrým xenonem už to žádná pohoda není, jak za mnou někdo jede a oslňuje , zrcátka prostě složím a prdím na něj, pak se nedivte, že vás někdo přehlídne v zrcátku.
větší svítívost je ok, pokud to funguje jak má (alespoň směr a barva), ty paraboly, čočky, stínítka atd. tam nejsou na parádu.
u motorka největší problém u svícení není žárovka, ale akcelerace a decelerace, to pak světlo nesvítí kde má, jenže to už tak jednoduše nevyřešíte, leda klidnou jízdou.