globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kolinko
17.6.2013 v 23:04
Zdar chci se zeptat co delam spatne kdyz chci dat kolunko tak dam stupacku coz mi prijde mnohem vetsi naklon zda li to je posez ci spatne lezeni z moto zatim na to netlacim tak postupne se na to snazim prijit ale nic me nenapada uz jsem toho cetl hodne na okruharich ap www odkazech diky za rady a typy

kolinko

18.6.2013 v 22:35 | Nahoru | #91
a až to budete klopit, bacha ať se vám z baťohů nevysypou svačiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 22:39 | Nahoru | #92

Krawatasakin píše: V tomhle topicu je fotka, jak na tom blbe sedím. Ale stejne, jedu seriovku, starou babičku. Jen nemám kam dát nohy pri naklonu na sériový gumě. Dru stupacku, koleno i bptu najednou. Tam prace horní části těla nehraje roli



Vážně? A proč teda brousíš stupačky a boty? To nemá se seriovou gumou nic společného, stejně jako ten Tvůj pád. Naopak to má nejspíš hodně společného s horní polovinou těla, kterou je potřeba mít směrem do zatáčky a ne naopak. To potom jedeš velkej náklon a navíc tělo pracuje proti motorce.

kolinko

18.6.2013 v 22:51 | Nahoru | #93
zase jsem to tady tak nečekoval, ale ohledně těch gum, tak mám RoadSmartII a kolínko v poho a botou snad nikdy neškrtnu páč nejezdím lachtana a mám jen špičky na stupačce

kolinko

19.6.2013 v 04:54 | Nahoru | #94
Nojo, jenze tohle na dvacce proste nejde. Delam co muzu ale abych z toho takhle visel to nejde. nedostanu ani zdalek potrebnou acc s 0.2g na zadni kolo. Tudiz bud rypak v prostredku nebo z toho slitnes...

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 06:05 | Nahoru | #95

SLEEPER píše: jeee, to je porad dokola...
Tim, ze clovek vysedne, zmensuje naklon motocyklu (na vode se treba jezdi tak, ze je jezdec mrte vysedlej a motorku tlaci, co nejvic od sebe, aby minimalizoval naklon motocyklu). Je to kvuli adhezi, tedy moznosti prudsi akcelerace / brzdeni...

Vsak si to zkus, az na to prijdes zjistis, ze te to nejen bavi, ale i to, ze jedes bezpecneji.



Mně to přijde,že v tom vedru moc lidí nechápe.... Co má společnýho vysednutí,s vykloubením kyčle??? Vysednout se dá i bez vystrčenýho kolena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 06:07 | Nahoru | #96

SLEEPER píše: Stev> pokud je clovek vysedlej a nedosahne vystrcenym kolenem na zem, je to pro nej signal, ze muze poradne gasovat.



Zkušenej jezdec to pozná i bez kolena....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 07:55 | Nahoru | #97

verybusy píše: Zkušenej jezdec to pozná i bez kolena....



když nemáš koleno,tak ho nemůžeš dát,cype!!

2 reakcí na tento příspěvek kolinko

19.6.2013 v 08:04 | Nahoru | #98
Da se s toho neco vycist nevim v zda to bude videt




(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:06 | Nahoru | #99

Rossic@ píše: Da se s toho neco vycist nevim v zda to bude videt






da,je to les jehličnatý,hřiby zde asi neporostou,je tam špatné podloží!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:18 | Nahoru | #100

scyplag píše: když nemáš koleno,tak ho nemůžeš dát,cype!!



Nejseš ty reinkarnovanej Dina????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:19 | Nahoru | #101

Rossic@ píše: Da se s toho neco vycist nevim v zda to bude videt






Máš málo vykloubenou kyčel,musíš se víc věnovat strečingu....

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:21 | Nahoru | #102

verybusy píše: Nejseš ty reinkarnovanej Dina????



jako,že bych byl kdysy nějaká baba?? nehul to svinstvo!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:24 | Nahoru | #103

verybusy píše: Nejseš ty reinkarnovanej Dina????



taky mne to uz napadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:28 | Nahoru | #104
verybusy> hele ty kolena jsou kazdyho vec, nekdo to pouziva jako indikator hrany zadni gumy a jinej si to dava jen tak pro dobrej pocit. Vdyt je to docela fajn, klouzat sliderem po trati nebo?

Jeste k tomu vysednuti...: ono je to dobry nejen proto, ze clovek zmensi naklon motocyklu a zvetsi si tak akci radius pro brzdy a gas, ale i podvozek neni tak namahany a motorka si krouzi pekne volne a snese mnohem vetsi zatez.

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:30 | Nahoru | #105

scyplag píše: já teda vždy brzdím jen před zatáčkou a pak ji jedu pod plynem,jestli to jezdíš jinak,tak jsi zázrak na mašině!!



ty ses taky povedl...

Nic jezdete si jak chce, jen se u toho neprizabijte a hlavne se stale drzte na sve strane vozovky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:34 | Nahoru | #106

SLEEPER píše: verybusy> hele ty kolena jsou kazdyho vec, nekdo to pouziva jako indikator hrany zadni gumy a jinej si to dava jen tak pro dobrej pocit. Vdyt je to docela fajn, klouzat sliderem po trati nebo?

Jeste k tomu vysednuti...: ono je to dobry nejen proto, ze clovek zmensi naklon motocyklu a zvetsi si tak akci radius pro brzdy a gas, ale i podvozek neni tak namahany a motorka si krouzi pekne volne a snese mnohem vetsi zatez.



No však to píšu,že je to jen o pcitech,jinak to nic extra nepřináší.Vysednutí je jasný,to funguje,o tom není pochyb.Jen se prostě dá vysednou i bez vytrčenýho kolena,který můžeš nechat u motorky.

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:41 | Nahoru | #107

Veverčák píše: taky mne to uz napadlo


JJ, urcite to neni novacek, na m.cz

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 08:48 | Nahoru | #108

verybusy píše: No však to píšu,že je to jen o pcitech,jinak to nic extra nepřináší.Vysednutí je jasný,to funguje,o tom není pochyb.Jen se prostě dá vysednou i bez vytrčenýho kolena,který můžeš nechat u motorky.


Ale to zase nevypadá tak hustokrutopřísně

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:04 | Nahoru | #109

CZepelin píše: jen jestli nekecáš a v té vaší bandě nemáte prodřený kolena z něčeho úplně jinýho



...tak samozřejmě...,může se stát,ale jen když je někdo v depresi,smutný a nebo má narozeniny

2 reakcí na tento příspěvek kolinko

19.6.2013 v 09:17 | Nahoru | #110
Miles i: dělám instruktora v motoskole , kde vyucujem jak lépe a bezpečneji ovládat moto a trénuje se to na okruhu. A kluk na cbr 125 tam lítal kolena to sami na úst r125 a miro je motorka s kterou se závodilo dost dlouho. Jen nato obuj pořádný gumy kterejm můžeš věřit. Mam nejake gumy z moto3 když by jsi chtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:21 | Nahoru | #111

SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...



Ano, tak je to spravne. Ja naopak delam chybu, ze zustavam sedet uplne vzadu porad. Na brzdach dobry, na vyjezdu skvely (zatizeny zadni kolo) ale v apexu spatne, vaha tela neni v tezisti, a clovek ma moc natazeny ruce a spatne citi rizeni.

Dost tezce se TO ted preucuju.

Doporucuju hned na zacatku vyzpovidat nejakyho Filu nebo Miksaka nebo nekoho kdo to umi, a vyvarovat se pak preucovani blbejch navyku, spatne se toho zbavuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:24 | Nahoru | #112

Ozzy_ píše: Ano, tak je to spravne. Ja naopak delam chybu, ze zustavam sedet uplne vzadu porad. Na brzdach dobry, na vyjezdu skvely (zatizeny zadni kolo) ale v apexu spatne, vaha tela neni v tezisti, a clovek ma moc natazeny ruce a spatne citi rizeni.

Dost tezce se TO ted preucuju.

Doporucuju hned na zacatku vyzpovidat nejakyho Filu nebo Miksaka nebo nekoho kdo to umi, a vyvarovat se pak preucovani blbejch navyku, spatne se toho zbavuje.


My měli štěstí, že kdykoliv jsme přijeli na okruh, tak jsme měli vedle sebe sousedy typu HKT Racing team, teď jsme sousedili s DAFIT Racing teamem. Takže jsme dycky nějakou tu radu dostali a díky slickům od Dafitu, zajel kámoš na seriový daytoně 1:50:080 nejrychlejší a 1:52 nízkých jezdil běžně...

Naposledy editováno 19.06.2013 09:25:08

(reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:36 | Nahoru | #113

mike.46 píše: Vážně? A proč teda brousíš stupačky a boty? To nemá se seriovou gumou nic společného, stejně jako ten Tvůj pád. Naopak to má nejspíš hodně společného s horní polovinou těla, kterou je potřeba mít směrem do zatáčky a ne naopak. To potom jedeš velkej náklon a navíc tělo pracuje proti motorce.



Presne jak pise Mike. Podle fotky (a tvyho popisu) jedes v maximalnim naklonu (koleno, stupacka) ale zjevne dost pomalu (pokud si psal ze jezdis pres 2 minuty).

Ja jedu 1:55 a kolenem se nedotknu zeme (ani stupackou) celej okruh. Kde je teda rozdil ? Ze projedu zatacku rychlejs s mensim naklonem ? A jak to dokazu ? Jsou jen 2 cesty.

1/ Rychlejs zatocim
2/ Pomuzu motorce vrchni casti tela ohnutou smerem do zatacky a tim ji necham ject rychlejs mensi naklon.

Posledni moznost je ze mam o hodne silnejsi motorku, ale to mi na seriovy sestce neprijde pravdepodobny, pokud fakt nemas nejakej problem s motorkou ...

Jasne ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:37 | Nahoru | #114

Krawatasakin píše: My měli štěstí, že kdykoliv jsme přijeli na okruh, tak jsme měli vedle sebe sousedy typu HKT Racing team, teď jsme sousedili s DAFIT Racing teamem. Takže jsme dycky nějakou tu radu dostali a díky slickům od Dafitu, zajel kámoš na seriový daytoně 1:50:080 nejrychlejší a 1:52 nízkých jezdil běžně...



To uz jsou moc hezky casy

Edit: A daytona je uzasna motorka

Naposledy editováno 19.06.2013 09:37:38

kolinko

19.6.2013 v 09:39 | Nahoru | #115
Jinak kdyby chtel nekdo navod jak dat kolinko na seriovym Z750, tak Mr. Havlik by jiste umel poradit:




Ten kluk na tom seriovym nahaci jezdi most za 53 (co jsem videl) a ma to DOST v pici

Naposledy editováno 19.06.2013 09:39:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:40 | Nahoru | #116

Ozzy_ píše: To uz jsou moc hezky casy

Edit: A daytona je uzasna motorka



Koleno v jeho podání... Teda spíš loket

kolinko

19.6.2013 v 09:42 | Nahoru | #117
To je drsna fotka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:48 | Nahoru | #118

Krawatasakin píše:
Koleno v jeho podání... Teda spíš loket



A hned se podivej na rozdil od ty tvoji, jak ma hlavu narvanou az nad vnitrni riditko ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

19.6.2013 v 09:54 | Nahoru | #119
Ozzy_>
Fotka ze stejnýho místa... Jo já vím, kde je chyba. Musím zapracovat na technice jízdy. Proto taky on jezdí 1:50 a já 2:06.

3 reakcí na tento příspěvek kolinko

19.6.2013 v 09:55 | Nahoru | #120
Takže když jsem projížděla hoooodně utáhlou zatáčku zhruba 40-50km/h, na stupačce jsem stála skoro na špičce (ne úplně) a škrtla jsem sliderem na botě, tak bych dala i kolínko, kdybych trošku vysedla?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist