1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Krawatasakin píše: V tomhle topicu je fotka, jak na tom blbe sedím. Ale stejne, jedu seriovku, starou babičku. Jen nemám kam dát nohy pri naklonu na sériový gumě. Dru stupacku, koleno i bptu najednou. Tam prace horní části těla nehraje roli
Vážně? A proč teda brousíš stupačky a boty? To nemá se seriovou gumou nic společného, stejně jako ten Tvůj pád. Naopak to má nejspíš hodně společného s horní polovinou těla, kterou je potřeba mít směrem do zatáčky a ne naopak. To potom jedeš velkej náklon a navíc tělo pracuje proti motorce.
SLEEPER píše: jeee, to je porad dokola...
Tim, ze clovek vysedne, zmensuje naklon motocyklu (na vode se treba jezdi tak, ze je jezdec mrte vysedlej a motorku tlaci, co nejvic od sebe, aby minimalizoval naklon motocyklu). Je to kvuli adhezi, tedy moznosti prudsi akcelerace / brzdeni...
Vsak si to zkus, az na to prijdes zjistis, ze te to nejen bavi, ale i to, ze jedes bezpecneji.
Mně to přijde,že v tom vedru moc lidí nechápe.... Co má společnýho vysednutí,s vykloubením kyčle??? Vysednout se dá i bez vystrčenýho kolena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: Stev> pokud je clovek vysedlej a nedosahne vystrcenym kolenem na zem, je to pro nej signal, ze muze poradne gasovat.
Zkušenej jezdec to pozná i bez kolena....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
verybusy píše: Zkušenej jezdec to pozná i bez kolena....
když nemáš koleno,tak ho nemůžeš dát,cype!!
2 reakcí na tento příspěvek kolinko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
scyplag píše: když nemáš koleno,tak ho nemůžeš dát,cype!!
Nejseš ty reinkarnovanej Dina????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
verybusy píše: Nejseš ty reinkarnovanej Dina????
taky mne to uz napadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Jeste k tomu vysednuti...: ono je to dobry nejen proto, ze clovek zmensi naklon motocyklu a zvetsi si tak akci radius pro brzdy a gas, ale i podvozek neni tak namahany a motorka si krouzi pekne volne a snese mnohem vetsi zatez.
scyplag píše: já teda vždy brzdím jen před zatáčkou a pak ji jedu pod plynem,jestli to jezdíš jinak,tak jsi zázrak na mašině!!
ty ses taky povedl...
Nic jezdete si jak chce, jen se u toho neprizabijte a hlavne se stale drzte na sve strane vozovky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: verybusy> hele ty kolena jsou kazdyho vec, nekdo to pouziva jako indikator hrany zadni gumy a jinej si to dava jen tak pro dobrej pocit. Vdyt je to docela fajn, klouzat sliderem po trati nebo?
Jeste k tomu vysednuti...: ono je to dobry nejen proto, ze clovek zmensi naklon motocyklu a zvetsi si tak akci radius pro brzdy a gas, ale i podvozek neni tak namahany a motorka si krouzi pekne volne a snese mnohem vetsi zatez.
No však to píšu,že je to jen o pcitech,jinak to nic extra nepřináší.Vysednutí je jasný,to funguje,o tom není pochyb.Jen se prostě dá vysednou i bez vytrčenýho kolena,který můžeš nechat u motorky.
verybusy píše: No však to píšu,že je to jen o pcitech,jinak to nic extra nepřináší.Vysednutí je jasný,to funguje,o tom není pochyb.Jen se prostě dá vysednou i bez vytrčenýho kolena,který můžeš nechat u motorky.
Ale to zase nevypadá tak hustokrutopřísně
2 reakcí na tento příspěvek kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...
Ano, tak je to spravne. Ja naopak delam chybu, ze zustavam sedet uplne vzadu porad. Na brzdach dobry, na vyjezdu skvely (zatizeny zadni kolo) ale v apexu spatne, vaha tela neni v tezisti, a clovek ma moc natazeny ruce a spatne citi rizeni.
Dost tezce se TO ted preucuju.
Doporucuju hned na zacatku vyzpovidat nejakyho Filu nebo Miksaka nebo nekoho kdo to umi, a vyvarovat se pak preucovani blbejch navyku, spatne se toho zbavuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Ozzy_ píše: Ano, tak je to spravne. Ja naopak delam chybu, ze zustavam sedet uplne vzadu porad. Na brzdach dobry, na vyjezdu skvely (zatizeny zadni kolo) ale v apexu spatne, vaha tela neni v tezisti, a clovek ma moc natazeny ruce a spatne citi rizeni.
Dost tezce se TO ted preucuju.
Doporucuju hned na zacatku vyzpovidat nejakyho Filu nebo Miksaka nebo nekoho kdo to umi, a vyvarovat se pak preucovani blbejch navyku, spatne se toho zbavuje.
My měli štěstí, že kdykoliv jsme přijeli na okruh, tak jsme měli vedle sebe sousedy typu HKT Racing team, teď jsme sousedili s DAFIT Racing teamem. Takže jsme dycky nějakou tu radu dostali a díky slickům od Dafitu, zajel kámoš na seriový daytoně 1:50:080 nejrychlejší a 1:52 nízkých jezdil běžně...
Naposledy editováno 19.06.2013 09:25:08
mike.46 píše: Vážně? A proč teda brousíš stupačky a boty? To nemá se seriovou gumou nic společného, stejně jako ten Tvůj pád. Naopak to má nejspíš hodně společného s horní polovinou těla, kterou je potřeba mít směrem do zatáčky a ne naopak. To potom jedeš velkej náklon a navíc tělo pracuje proti motorce.
Presne jak pise Mike. Podle fotky (a tvyho popisu) jedes v maximalnim naklonu (koleno, stupacka) ale zjevne dost pomalu (pokud si psal ze jezdis pres 2 minuty).
Ja jedu 1:55 a kolenem se nedotknu zeme (ani stupackou) celej okruh. Kde je teda rozdil ? Ze projedu zatacku rychlejs s mensim naklonem ? A jak to dokazu ? Jsou jen 2 cesty.
1/ Rychlejs zatocim
2/ Pomuzu motorce vrchni casti tela ohnutou smerem do zatacky a tim ji necham ject rychlejs mensi naklon.
Posledni moznost je ze mam o hodne silnejsi motorku, ale to mi na seriovy sestce neprijde pravdepodobny, pokud fakt nemas nejakej problem s motorkou ...
Jasne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Krawatasakin píše: My měli štěstí, že kdykoliv jsme přijeli na okruh, tak jsme měli vedle sebe sousedy typu HKT Racing team, teď jsme sousedili s DAFIT Racing teamem. Takže jsme dycky nějakou tu radu dostali a díky slickům od Dafitu, zajel kámoš na seriový daytoně 1:50:080 nejrychlejší a 1:52 nízkých jezdil běžně...
To uz jsou moc hezky casy
Edit: A daytona je uzasna motorka
Naposledy editováno 19.06.2013 09:37:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Krawatasakin píše:
Koleno v jeho podání... Teda spíš loket
A hned se podivej na rozdil od ty tvoji, jak ma hlavu narvanou az nad vnitrni riditko ....