Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Kdyby jsi to napsal o Brně tak neřeknu ani Ň a smeknu a věřím tu přehřátou gumu :D
Upozorňuju, že nejsem žádnej krutostřelec a víc se bojim než tahám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Palec11 píše: Krawatasakin> Tak sorry jestli se tě to dotklo, ale kdo jede 2:06 což je docela výletní tempo tak težko přehřeje gumu ale nebudu se zbytečně hádat. Klidně si sem dej fotku pneu do hrany a obroušenej slider ...
Kdyby jsi to napsal o Brně tak neřeknu ani Ň a smeknu a věřím tu přehřátou gumu :D
on stačí blbej tlak, a zadní guma dostává na zadek podle toho jak člověk pracuje s plynem, ne jaký jezdí časy.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 16.06.2013 13:19:40
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Gumy byly lehce podfouknutý. Přesný tlaky teď z hlavy nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 16.06.2013 20:55:30
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nemáte někdo levé víko motoru na R6 2000 ?
Naposledy editováno 17.06.2013 09:57:15
1/ Mam pocit ze si tesne pred tlamou privrel plyn (pretizil predek).
2/ V jakym stavu byla predni guma ? Oni vypadaj porad dobre, ale jak stara ? Kolikrat ohrata ? Tlak ? Mela spravnou teplotu ?
Ja po jedny zkusenosti predkum neverim ani popel, a prestoze po cely sezone vypada jak novej, hazim to z vokna a nazouvam novej, protoze to neustalym nahrejvanim a chladnutim krehne, a pak se cloveku jednoho krasnyho dne stane todle, a je to o hodne drazsi nez ta guma.
Priznam se, ale jak jsem byl v Moste pred 3 lety tak mi to taky v tenhle zatacce obcas krapet podkluzovalo. By me spis od znalcu zajimalo cim to tam je..(asfalt, sklon drahy atp.)
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy: přední guma pirelli měla tlak 2,1 , dot 12ka . A ja jezdim i 11ky a vpoho fungujou.
Každopádně mi ten pád pride taky zvláštní. I když jel mimo stopu ale ten den tam byl nějakej vapex neco co to bylo..
Naposledy editováno 18.06.2013 09:22:03
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Krawatasakin píše: Potřeboval bych radu. Mám problém s cílovkou v Mostě. Byť mám dejchavičnýho dědečka, tak ho na cílovce nedostanu přes 210, což je čtyřka v omezovači, protože bych musel na cca 100 metrů trati před bržděním řadit pětku, což má nulovej efekt, nezrychlím a musím řadit o jeden kvalt dolů navíc.
Pomůže úprava typu kolečko vzadu o zub víc / míň atd ?
(Sere mi, že mi nakládají šestky, který maj míň kobyl, handicap ve 150 ccm, a dávaj mne jen proto, že se jim to rychlejš rozmotává... )
Začni klasickou úpravou.. O jeden zub mín na kolečku a aspon dva zuby plus vzadu na rozetě... Pak se povoz v Mostě a převod případně dolad... Ideálně tak, aby si na konci cílovky měl seštku v ideálních otáčkách, max tešně pred omezovačem, prostě dokud motorka tak nějak jede...
Progear píše: Začni klasickou úpravou.. O jeden zub mín na kolečku a aspon dva zuby plus vzadu na rozetě... Pak se povoz v Mostě a převod případně dolad... Ideálně tak, aby si na konci cílovky měl seštku v ideálních otáčkách, max tešně pred omezovačem, prostě dokud motorka tak nějak jede...
Hele, ale u sedmset pade je max vytocena ctyrka na konci cilovky nejaka smradlava ne (i s origo prevodem) ? Jak kdyz to ma uskrceny, francouzska masina se 100 konma nebo tak neco
Moje "chcipla sestka" tam se seriovym prevodem jede petku v omezovaci .... kdyz dobre vyjedu tak radim dokonce na chvilicku sestku, a jak jezdim vis ...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: Gorkin: vidle jsou popusteny o 5mm oproti originálu. Tahle stará r6 měla řídítka nad brejlema . A teď jsou race řídítka pod brejlema proto se ti zdá ze to je moc. Tak tom to nebude.
Ozzy: přední guma pirelli měla tlak 2,1 , dot 12ka . A ja jezdim i 11ky a vpoho fungujou.
Každopádně mi ten pád pride taky zvláštní. I když jel mimo stopu ale ten den tam byl nějakej vapex neco co to bylo..
Já jezdím i 08ky a vpoho fungujou......
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Krawatasakin píše: Jak velky vliv ma to ze je tam misto 190 / 50 guma 190 / 55 ? Minimalni rekl bych
Já to třeba vůbec nepoznám... Na to jsme tady všichni mrdalové...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš píše: Já to třeba vůbec nepoznám... Na to jsme tady všichni mrdalové...
Prase, ty kluku jeden velkej. Kdyz pises ze jses mrdal, tak me naplnujes hlubokym pesimismem
Prasouš píše: Já to třeba vůbec nepoznám... Na to jsme tady všichni mrdalové...
Já třeba okruhy nejezdím, ale tuhle změnu poznám. Už jen na tachometru, což vy teda neřešíte... Ale motorka prostě netáhne tak, jako s nižším profilem. Bylo mi řečeno, že to odpovídá asi 2 zubům na rozetě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Prase, ty kluku jeden velkej. Kdyz pises ze jses mrdal, tak me naplnujes hlubokym pesimismem
Taky mě rozesmál
... a ty si koukej vrátit pod jmenovku zas nějakou motorku, kdo se má na tebe koukat! Víš jak sem se lek?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | 6.6.2024 v 14:08 IvanDvoutakťák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |