tak mě napadlo, že by jsme si tady mohli společně dávat tipy,vychytávky a rady ohledně nového modelu, čerpám inspiraci, neb jsem se stal nedávno majitelem modelu 2008+
PS:Prosím nezasírat nezasvěcenými,díky...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
pak by mě zajímalo:
-zda tu může někdo porovnat Pirelli Angel ST s GT
-tip na nějaký padáky, aby se nemusely dělat díry do kapot(RD-moto znám)
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Padáky mám RD bez vrtání do kapot - to už víš
Sedadlo mi vyhovuje.
Pneu mám Michelin pilot road 3 a rozhodně už nepojedu žádnou jinou, protože jsem doposud nepoznal lepší gumu i když jsem měl BT 023 a Pirelli sport.
Naposledy editováno 11.06.2013 14:19:14
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Nemám k tomu co dodat
No pro nás páprdy bude výběr zůženej, když vezmu ty novější sady, tak Roadsmart II.,Andel GT, M.P.Road 3, Bridg. BT023...
ale ani jednu výrobce nepředepisuje...
tady zajímavý srovnání opotřebení po ujetí 4000Km
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Akorát na co nejsou je okruh - nejsou to totiž brutální lepivky.
mag. píše: Michelin pilot road 3 - nájezd cca 15tis, na mokru excelentní a to samé na suchu.
Nemám k tomu co dodat
Ty jo 15t.? Ja mam K1300R, takze plus minus stejny vykon i hmotnost a nemuzu za boha narazit na gumu, kterou bych nemusel menit ctyrikrat za sezonu. A to neni zadny spalouch a zadny zasadni wheelie.
Naposledy editováno 11.06.2013 22:08:28
mag. píše: No nejsem jedinej kdo na mašině s výkonem kolem 200k a svižné jízdě dá na těhle gumách přes 15tis. Testy vůbec neberu v potaz protože bt023 vydržela 9tis a pak se začal loupat střed a klouzalo to jako sviň. Takže testy pneu jsou, jako házet hrách na stěnu.
Akorát na co nejsou je okruh - nejsou to totiž brutální lepivky.
Loupat střed? Můžeš prosím dodat foto nebo blíž popsat? Projezdil jsem na BT023 cca dvě sady, ale nic takového jsem nikdy nezaznamenal. A docela by mě zajímalo proč by neměly být dobré na okruh. Pokaždé když jsem s nima byl v Brně na Masecu, byly před smrtí (vzorek byl na zákonném limitu) a přesto ani jedinkrát nedaly najevo, že jsou na limitu.
Jinak najet na sportovně-cestovních pneumatikách cca 15tis. na předku a 10tis. km na zadku je v podstatě normální hodnota životnosti. Pokud někdo dosahuje výrazně méně, zamyslel bych se nad vlastním jízdním stylem nebo hledal technický problém. Pro zájemce je statistika mého obutí v profilu.
Za sebe můžu doporučit Pirelli Angel ST, která je teď díky příchodu GTčka cenově zajímavější. Bridgestone T30 jsem zatím nezkoušel, ale v přímém srovnání Angel ST versus starší BT023 je Pirelli lepší na celé čáře.
2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Budu chtít pořídit dodatečnej z. blatníček na z. kolo, má ho tady někdo?
Jinak beru ty Angel ST, jsou za 5700,- , což jde...
edit: foto
Naposledy editováno 12.06.2013 23:38:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
mari píše: docela nemile mě překvapilo umístění regulátoru, nebo co to je dole na podvozku hned za kyvkou, tudíž se na to musí dostávat dost bordelu a já ho tam měl po ko.kot...
Budu chtít pořídit dodatečnej z. blatníček na z. kolo, má ho tady někdo?
Jinak beru ty Angel ST, jsou za 5700,- , což jde...
Co se týče provozní špíny, zdaleka nejvíc u mě vede odlétané mazivo pod kulisou spojky co zakrývá ozubené kolo sekundárního řetězu na výstupu z převodovky. Když jsem to měl při výměně řetězovky rozebraný, až jsem se divil, že to vůbec může normálně fungovat. Na některých místech byly nánosy 1 až 2 cm silné a dokonce jsem tam našel i přilepený kámen z brněnského kačírku. O zadním kole ani nemluvě, tam jsem snahu mít ho čisté rovnou vzdal, protože bych to musel dělat při každém čištění a mazání řetězu.
Edit: K těm pneumatikám, jde to i levněji.
Naposledy editováno 12.06.2013 00:37:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
ale maju aj pyramid-plastic celkom fajn blatnicky
Naposledy editováno 12.06.2013 10:22:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Našel jsem pár monster, který se mi teda vůbec nelíbily, radši bych něco menšího, třeba bez krytu řetězu...
tento se mi celkem líbí, i když je celkem robustní: http://www.bs-motoparts.com/KotfluegelHinterradabdeckungen/Hinterradabdeckung_Puig_Suzuki_GSX-R_1300_Hayabusa_08-12_Carbon-Look_i44_5102.htm
Naposledy editováno 12.06.2013 10:58:53
Tady v okolí(Západní Čechy) to snad nikdo nedělá, tak to hold budu muset někam poslat, tak bych byl rád za nějakou pozitivní osobní zkušenost, ať mám alespoň nějakou jistotu, že to přijde v pořádku zpátky...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
To ze ji ma kazdy, to by nevadilo.
Ale ty gumy, to mi vrta hlavou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
MartinS108 píše: To ze nejede, to je jasny...
To ze ji ma kazdy, to by nevadilo.
Ale ty gumy, to mi vrta hlavou...
K těm gumám - pokud máš na opičku, musíš mít na banánky...
2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |