chtěla bych poradit, prodala jsem před týdnem motorku a nový majitel se mi ozval stím, že má asi přidřený motor a chce vrátit všechny peníze, jelikož to považuje za skrytou vadu! Já mu motorku prodávala po servise s vyměněným oleje (ovšem bez dokladu o servise- má chyba) ale když si motorku odvážel, tak sám usoudil, že je motorově v pořádku, byl se na ní i projet! Olej šlo vidět že černej není,... dá se tato situace považovat za skrytou vadu??!
trins píše: a je tam dodatek, že prodávající potvrzuje že motocykl nemá žádné skryté vady a že se všemi závadami byl kupující obeznámen. konkrétní vady se kterými byl podle smlouvy obeznámen, nejsou nikde napsaný! Je to smlouva kterou si borec sám někde stáhl a dovezl. Ještě když tu motorku projížděl, tak přijel stím, že motorově je v pořádku a to jsem mu i potvrdila
milý pane,vyližte mi prdel....přidávám jako příslušenstvý k moto a to zcela zdarma, s přátelským pozdravem Mrc92
Jsi tak příkrý!!!!
2 reakcí na tento příspěvek Uznání skryté vady!
Ahoj Majklos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uznání skryté vady!
Mrc92 píše: Dolík....> jo má, bylo to nechaný na poloze rezerva, servisák mi to vysvětloval, že se stim nesmí hejbat , protože by se tam udělal podtlak nebo naopak a tím pádem by se stalo právě to co borec řekl, ale borec mi tvrdí že na to nesahal, přitom už když přijel tk se mě ptal na jaké poloze to je a rýpal do toho. navíc mi po telefonu tvrdil že na ni jezdil každej den, takže ikdyby ten kohoutek přepl,tk prej nestála tak dlouho aby mohl ten benzín vychcat do karburátoru a oleje. ale když si přijel pro techničák tak mi řekl že se byl 2krát projet, takže taky neví co mele
cože?
Na polohu ON a RES snad právě podtlak otevírá membránový ventil, na polohu PRI dojde k by-passu membrány a karby se naplní samospádem. Při dlouhém stání hrozí, že se benzin dostane do oleje, ale to by pak byla blbost majitele.
Krom toho i v manuálu (a nejen ER-5) http://davidhavel.p...palivovy-kohout.html je, že se jezdí na ON - jezdit na RES je celkem o "hubu" mimo civilizaci.
každopádně by mě zajímalo, co bude borec říkat.
Mrc92, jestli máš možnost, nahraj si ten hovor, at se pobavíme
Majklos píše: Milá Mrcino92 pošli ho s tím do prdele. Podle toho co píšeš buď nechal zaplej kohout na pri a utopil to benzínem nebo se mu podělal podtlakovej kouhout. I kdyby to bylo druhý tak u ojetiny to není nic divnýho.
Ahoj Majklos
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uznání skryté vady!
Dolík.... píše: tak olej je černý po nějakých pár stovkách km...
má ta ER5ka na palivovém kohoutu polohu PRI?
Jinak to že olej je černý po pár stovkách jsem si myslel, taky, ale když jsem se ted díval na olej v blackovi po cca 1000km tak má stále stejnou barvu jako když jsem ho tam lil, byl jsem dost překvapenej
Vítězslav_Máří píše: Já vím ,že kamarád je na auto debil,ale podstatné je,že Volvo koupil až potom co jsem mu rozmluvil Lanciu Lybru,tak se nakrk a koupil beze mne toto Volvo.Neřeším to ,je to jeho boj a tady jen zasíráme vlákno Mrc92 o něčem jiném.Já taky koupil tu Suzuku jen po špatných zkušenostech s Renaultem Espace.Tímto se Mrc92 omlouvám,já tu nechtěl diskutovat o autě,jen ukázat,že jsou lidé různí.
Jak kamarád s tím autem dopadnul?
1 reakcí na tento příspěvek Uznání skryté vady!
Vítězslav_Máří píše: Kamarád zatí dobře,auto stojí na náklady prodávajícího v servise a dělá se oprava převodovky.A pro rýpaly to auto od prodeje najelo 82km a pak se prjevila závada na převodovce,takže nový majitel ji opravdu nezpůsobil.Jinak si nový majitel koupil ještě jednu V70 s manuální převodovkou a motorem Audi,což si myslím není dobrá volba.
na náklady prodávajícího?.....jako platí parkovný,nebo opravu převodovky?...přistoupil na to sám,nebo mu to někdo nařídil?
jo a to druhý auto ani nekomentuju,jen by jsi měl přehodnotit,s kým se kamarádíš
Firecracker píše: Jinak to že olej je černý po pár stovkách jsem si myslel, taky, ale když jsem se ted díval na olej v blackovi po cca 1000km tak má stále stejnou barvu jako když jsem ho tam lil, byl jsem dost překvapenej
no, včera sem vypouštěl olej po 6ti nebo 7mi tis km a čuměl sem, že nebyl úplně černý. a to byl nějaký sudový motul nebo co mi to tam loni nalil při servisu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uznání skryté vady!
trins píše: to ti sice zjistí,ale v žádným případě tam nebudou fotky havárky...do té databáze se zadávají jen servisní údaje
To by ses asi hodne divil kdybys videl co vsechno se uchovava za info. Staci kdyz bylo auto jako novy na leasing. Vidim to ve firme kde delame car fleet. Auto se foti pri kazde oprave v autorizovanem servisu a fotky jsou prilozeny i v koncovy fakturaci jako zduvodneni cenovky. Kdyz se budu chtit podivat v jakym stavu bylo auto v prubehu leasingu tak mi ty fotky kdykoliv vyjedou x let zpetne
mirazciny píše: To by ses asi hodne divil kdybys videl co vsechno se uchovava za info. Staci kdyz bylo auto jako novy na leasing. Vidim to ve firme kde delame car fleet. Auto se foti pri kazde oprave v autorizovanem servisu a fotky jsou prilozeny i v koncovy fakturaci jako zduvodneni cenovky. Kdyz se budu chtit podivat v jakym stavu bylo auto v prubehu leasingu tak mi ty fotky kdykoliv vyjedou x let zpetne
hele tom u věřím,ale nevěčím tomu že servisní centra mezi sebou sdílejí takovýto fotky,ale je docela dobře možný že si je v IT vyžádali a oni jim je poskytli