Uzavřeno 31.05.2013 v 19:05 uživatelem DiabloX
uz moc nepotkavam zachovaly kusy... tzn chce to vybirat, tele ma spoustu "musek" ... dneska uz vylozene musis vedet ze chces TL a nebo chces proste levnej V2... jinak asi v dnesni dobe neni duvod, vse zastarale...
kazdopadne je lepsi kupovat modely 98a vys (neridit se ale datum uvedeni do provozu, je dost 97cek s co se podle TP tvari jako 98+)
98uz ma spoustu veci vylepsenejch - lip mazana klika, silnejsi prevodovka, nove-nepraskajici ramy, dvojokruhovej system chlazeni, silnejsi spojku
1 reakcí na tento příspěvek TL1000 spolehlivost?
1 reakcí na tento příspěvek TL1000 spolehlivost?
kdybych tenkrat mel vic penez tak sem si koupil taky raptora a ne suzu... teda Vraptora samo... ten klasickej je na me malo uchylnej
no a kdyby tech penez bylo jeste vic tak SB8 samo, to byl sen.... skoda ze jak clovek starne tak ty sny ztraci, ja uz bych snad dnes nechtel ani tu bimotu... uz me sere jak ty stary herky nejedou, nezataci.... ja uz bych dnes koupil nakou novou r1 radsi
Naposledy editováno 24.05.2013 20:12:12
1 reakcí na tento příspěvek TL1000 spolehlivost?
TL už není pro okruhový střelce ani pro lidi, co chtějí být nejrychlejší. Hold se s ní musí trochu víc zápasit a nejde to tak jednoduše, jako s novější konkurencí.
Ale zase pro toho, kdo si chce užít normální poježdění, je výborná. Pocit z jízdy je moc fajn. Popis motorky a vše, s čím se u ní můžeš setkat, zná snad nejlíp assassin. Když si pročteš kompletně zdejší fórum o TLS a TLR, taky se toho hodně dozvíš. Doporučuju pročíst i fórum Cagiva Raptor 1000, celkově je tu hodně informací.
U TLS nastane velkej průser, když jednoho dne zjistíš, že ti v motoru najednou sám od sebe přibyl olej. Může se to stát u prvních TLS 97´ ještě před úpravou řídící jednotky, chlazení, vstřikování?, a kdoví čeho ještě... Byla na to snad i svolávačka od Suzuki, na rámu by měla být nalepená kulatá samolepka OK. Mít benzín v oleji není žádná radost... Od roku 98 je tato závada už odstraněna.
Motor bude makat dlouho, pokud ho věčně nedržíš v červeným (u TL to ani není potřeba) a taky ho nehonit moc po zadním, pak nechce mazat. Někde se uvádí, že u TL jsou wheelie do 45° OK, ale stejně bych to moc nepřeháněl.
Z vlastní zkušenosti v poslední době pozoruju u svýho TLR zadní kolo hodně pocákaný černou mazlavou hmotou. Je to olej z motoru smíchaný s mazadlem za řetěz. Olej mi prosakuje kolem hřídele řetězového kolečka. Řídil jsem se totiž heslem "radši víc oleje, než míň " hladinu jsem udržoval kolem horní rysky, někdy i 1mm nad ní. Buď je oleje tak moc, že teče ven, nebo je odrovnaný gufero na hřídeli. Oprava bude, si myslím, jednoduchá.
Nestalo se vám to už někomu? Jakou hladinu oleje máte?
Jinak motor jede jako ďas, suprově a bezporuchově, ťuk ťuk Teď má i to automatický mazání řetězu
e: písmenko
Naposledy editováno 27.05.2013 21:50:19
e: jinak kup třeba tohle je to 99, kterou měl kamarád a když ji prodával tak byla v cajku, přepákování a padáky Gilles, tžmeny 750 SRAD...
Naposledy editováno 27.05.2013 22:11:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |