Sice se to dá trochu kompenzovat lehce přidaným plynem při puštění spojky po podřazení, ale zajímalo by mne, jestli je to u jednobuchu normální, nebo ne. Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Střílení do výfuku po ubrání plynu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu
petrumr: střílí taky honda-vari s japoncem a prej se to dá odstranit ochuzením směsi.
Ochuzením se to leda zhorší. Přesně naopak, chce to obohatit volnoběh.
(reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu
1 reakcí na tento příspěvek Střílení do výfuku po ubrání plynu
Je fakt, že mi to taky vrtá hlavou jestli se nemůže něco pokazit. Že by mi třeba vyletěl kus výfuku, to v tom lepším případě, nebo aby to něco neprovedo třeba s ventilama...
Nějak si nedovedu představit jak obohatím směs u stříkačky? Leda v servisu úpravou v řídící jednotce? Nebo zvednout volnoběh?
Zároveň mě napadá: máte někdo radu jak zlepšit přechod se zavřeného plynu do "přidáno", je to dost rychlé. Při pomalé jízdě je to docela uskákané a votrava.
Předem děkuji za rady typu: Jezdi rychle
1 reakcí na tento příspěvek Střílení do výfuku po ubrání plynu
Je tu někdo kdo opravdu rozumí tomu - proč ke střílení dochází? nechal jsem seřídit ventily a vstřikování a je to pořád stejný.....
díky za každou radu, Honza B.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu
stork. píše: Čítal som návody na úpravu bohatosti zmesi pre XT 660. Na Tenerke to vôbec nešlo. Rád by som zdvihol bohatosť zmesi pri voľnobežných otáčkach. Pri studenm motore mi po 5 sekundách vždy skape. Druhý štart je už v poriadku.Ma niekto návod na úpravu zmesi?
treba obohatiť zmes,
1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".
takto si to skúšal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu
bobkuuu píše: treba obohatiť zmes,
1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".
takto si to skúšal?
Zdravím. Zkoušel jsem dnes výše uvedený postup na své Tenerce, ale po namáčknutí obou tlačítek a zapnutí klíčku se mi po 8mi vteřinách rozběhlo řízení hodin a ač jsem postup opakoval, žádné dIAG se nekonalo..:o( Tak nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu
Bender píše: FranaD> Tohle funguje bohužel jen u XT660r a x. U Z je potřeba Diagnosticky modul
Děkuji za odpověď. Chtěl jsem, když už né lehce přenastavit, tak alespoň zkontrolovat či zjistit aktuální nastavení. Přenechám to tedy při nějaké příležitosti servisákům z Motocentrum Voborník v Chomutově, to mám nejblíž. A to jsem si myslel, že co se týká elektronického nastevení budou i u Tenerky větší možnosti, než jen nastavení hodin a počítadla kilometrů..:o))) Ale nestěžuju si, to rozhodně ne....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere | Help93 | 6 | 1.3.2024 v 08:31 sebajs |
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... | ThePauli | 11 | 20.2.2023 v 10:31 Metric |
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere | Laz5 | 29 | 13.1.2023 v 21:28 Laz5 |
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere | Boris.Big | 17 | 19.7.2022 v 15:21 JiB |
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere | Novaja2 | 55 | 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz |