bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Střílení do výfuku po ubrání plynu
Čau enduristi , mám dotaz na vás zkušenější a zároveň mechaniky. Týká se střílení do výfuku při ubrání plynu . (Mám Yamahu Tenerku - tedy jednoválec Minarelli). Nevíte někdo čím to je ?
Sice se to dá trochu kompenzovat lehce přidaným plynem při puštění spojky po podřazení, ale zajímalo by mne, jestli je to u jednobuchu normální, nebo ne. Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu

1.7.2014 v 19:56 | Nahoru | #1

stork. píše: Čítal som návody na úpravu bohatosti zmesi pre XT 660. Na Tenerke to vôbec nešlo. Rád by som zdvihol bohatosť zmesi pri voľnobežných otáčkach. Pri studenm motore mi po 5 sekundách vždy skape. Druhý štart je už v poriadku.Ma niekto návod na úpravu zmesi?



treba obohatiť zmes,
1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy

kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".

takto si to skúšal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střílení do výfuku po ubrání plynu

10.9.2016 v 18:33 | Nahoru | #2

bobkuuu píše: treba obohatiť zmes,
1. Vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF)
2. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet
3. Zapnout zapalovani (poloha ON) a stale drzet SELECT a RESET cca 8 sekund
4. Na diplayi se objevi napis "dIAG"
5. Jednou kratce stlacit SELECT a misto "dIAG" se objevi "CO"
6. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy
7. Na diplayi se objevi napis "C1" (cislo valce)
8. Stlacit SELECT a RESET najednou a drzet 3 sekundy

kde to cislo 10 (v mem pripade) je bezrozmerna velicina uvavajici bohatost smesi a kazda motorka ho ma jiny (od -128 do +128). Pomoci tlacitka SELECT hodnotu bohatosti smesi zvysujeme, RESETem pak snizujeme. Po nastaveni zvolene hodnoty staci pouze vypnout zapalovani (klicek do polohy OFF) a "ono se to samo ulozi".

takto si to skúšal?



Zdravím. Zkoušel jsem dnes výše uvedený postup na své Tenerce, ale po namáčknutí obou tlačítek a zapnutí klíčku se mi po 8mi vteřinách rozběhlo řízení hodin a ač jsem postup opakoval, žádné dIAG se nekonalo..:o( Tak nevím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XT 660 Z Ténére - Plexi Yamaha XT 660Z Tenere Help93 6 1.3.2024 v 08:31 sebajs
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Enduro do 700 ccm Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 Z Tenere Laz5 29 13.1.2023 v 21:28 Laz5
Offroad Dánsko a Švédsko Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 Z Tenere Boris.Big 17 19.7.2022 v 15:21 JiB
Jaký stan [1, 2] Yamaha XT 660 Z Tenere Novaja2 55 13.6.2022 v 10:45 jirka-mz


TOPlist