globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: enduro nebo silnice?
22.5.2013 v 20:50
Ahoj všem Jdu si pro radu...začínám na motorce a zatím jsem jela na Pegasu cca 150 km. Pak asi 50km na Ninje 750. Ještě bych chtěla vyzkoušet Hondu CBR 600F. Na pegasu se mi jelo fajn...a pořád se k ní přikláním, ale chtěla bych na ni slyšet nějaký názor??? Ninja, ta byla zase taková sexy

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 08:16 | Nahoru | #61
Myslim, že tobě bude jedno, co je to za motorku, hlavně na ní musíš vypadat cool a upa nejvíc stajling a nálepky hello kitty a v kapse růžovej ipod a hlavně plyšový ouška na helmu, pak to bude jakože upa nejvíc a hlavně pravidelně měnit statusy na efbíčku

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:05 | Nahoru | #62
Enduro nebo silnice ? Já říkám supermoto !

1 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:07 | Nahoru | #63
Já bych ti radil něco univerzálního a přívětivýho třeba malýho Stroma. Něco s čím si zajezdíš na silnici i v lehkém terénu (rozuměj polňačku) a jak se trošku otrkáš uvidíš kam tě srdce táhne a buď se vrhneš na silnici nebo do terénu.
Ono stejně nikdy nevíš co tě potká, mně kdyby někdo dva roky zpátky řekl že budu chtít jednoválcový enduro tak si budu myslet že padl z jeřábu na palicu. Ale pak na to sedneš projdeš to a už nemůžeš jinak - na to žádný rozumový argumenty neplatí, natož rady cizích lidí.
Jo a rozhodně bych se vyvaroval italů jako Pegaso nebo Canyon pokud seš typ co chce jezdit a ne čekat na díly.

Naposledy editováno 23.05.2013 09:10:03

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:21 | Nahoru | #64
JJ taky jsem pro motarda. S tím si zajezdíš se všema. Na zatáčkách pojezdíš sporty, mimo cesty dojedeš dál než těžká cendura, když ti to vypadne z ruky, tak se nic moc neděje a je na tom zábava jako sviňa

3 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:28 | Nahoru | #65
tenhle vyber je stejne ztrata casu , protoze nakonec na to prijdes a koupis si Haryka

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:30 | Nahoru | #66
Kopriw> jednou jsem na vyjizdce potkal haryka enduro a to byla pecka teda

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:33 | Nahoru | #67

Kopriw píše: tenhle vyber je stejne ztrata casu , protoze nakonec na to prijdes a koupis si Haryka


Tak o tom dost silně pochybuju

1 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:33 | Nahoru | #68
Na zacatek jednovalec proc ne, celkove moc nejde, cestovka u jmenovanych modelu 110 - 120km/h pak je to trapeni jezdce i motorky, prubeh vykonu je docela navykovej, protoze se da rict ze v celem spektru otacek to taha +- stejne. Pokud nemas problem dosahnout z endura na zem, neni problem. Jako bonus nejsi limitovana silnicema, vsechno co jsi vyjmenovala zvladne i lehci teren. Pri palbe na silnici zacnou nestihat brzdy, pak podvozek.
Doporucil bych se vyhnout Pegasu, jako nejnepovedenejsimu modelu s rotaxem a koukal bych jinde, treba GS650 Dakar, v terenu velice schopna motorka s plno vybavenim a ochranou jezdce. A ani po tech letech nevypada spatne. Horsi je to, ze si docela drzi cenu. Pak treba XT660 Tenere, ktera jde sehnat za velice sympaticke penize. Se silnicema zkusenosti nemam.

WhiteX je teda dobrej kkutek...

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:34 | Nahoru | #69

Kopriw píše: tenhle vyber je stejne ztrata casu , protoze nakonec na to prijdes a koupis si Haryka



a jakym nedopatrenim by se to melo stat? :D

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:37 | Nahoru | #70
Záleží jestli chceš moto na ježdění nebo na pózování. Silnice jsou nasračky, rychlostní limity trhne i každá 250 s prstem v nose. Ale italský moto fakt radši ne F650GS

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 09:47 | Nahoru | #71
stále nepadlo, kolik na to máš peněz, ale do Pegasa bych rozhodně nešel, co jsem viděl, tak to víc stálo než jezdilo a když to jezdilo, tak žádná sláva

1 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 10:27 | Nahoru | #72
Jojo napiš kolik na to máš peněz, odečti +/- 25 tisíc za výbavu (pokud již nemáš) a potom se uvidí co vůbec připadá v úvahu

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 10:43 | Nahoru | #73

Janule1 píše: jo jo jsem...a až zjistím co potřebuju...tak se můžeme bavit i o ptácích


enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 10:55 | Nahoru | #74
Janule1 - hm máš výhodu krásné délky nohou, teda výšky takže si bez problému můžeš vybírat. Nevím kolik jsi toho dohromady najela, pokud nic moc, tak souhlasím s některými pány, že jednovál do začátku tě naučí hodně. Po pár tisíc km a vyzkoušení jiných motorek sama uvidíš kam tě to táhne. A poznáš i proč se neustále kucí handrkují jestli je lepší 1V, nebo 2V, nebo 4V, jo a taky 3V, prostě každá je jiná a jinak tahá, v jiné frekvenci se řadí, v jiných otáčkách se drží a májí rozdílné zvuky... Jinak vyzkoušej ty GS a je jedno jestli jednovál, GS 650, nebo dvouvál F650GS, jsou obě super.

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 11:25 | Nahoru | #75

KubaLC8 píše: Na zacatek jednovalec proc ne, celkove moc nejde, cestovka u jmenovanych modelu 110 - 120km/h pak je to trapeni jezdce i motorky, prubeh vykonu je docela navykovej, protoze se da rict ze v celem spektru otacek to taha +- stejne. Pokud nemas problem dosahnout z endura na zem, neni problem. Jako bonus nejsi limitovana silnicema, vsechno co jsi vyjmenovala zvladne i lehci teren. Pri palbe na silnici zacnou nestihat brzdy, pak podvozek.
Doporucil bych se vyhnout Pegasu, jako nejnepovedenejsimu modelu s rotaxem a koukal bych jinde, treba GS650 Dakar, v terenu velice schopna motorka s plno vybavenim a ochranou jezdce. A ani po tech letech nevypada spatne. Horsi je to, ze si docela drzi cenu. Pak treba XT660 Tenere, ktera jde sehnat za velice sympaticke penize. Se silnicema zkusenosti nemam.

WhiteX je teda dobrej kkutek...



to je popsáno docela trefně. jedině snad bych nedoporučoval BMW jenom z toho důvodu, že si ojetiny drží dost vysokou cenu a třeba XT odvede prakticky stejnou službu za menší pořizovačku.
obecně se dá očekávat od endura i levnější provoz, samozřejmě je zásadní stav ojetiny - to může dost pocuchat finanční plány.

2 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 11:41 | Nahoru | #76
Danny350 a KubaLC8......vas dva si mazu hajzlove

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 12:48 | Nahoru | #77

Kopriw píše: Danny350 a KubaLC8......vas dva si mazu hajzlove



Az budu chcat morseovkou, dam si HD na seznam hned pred Hondu

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 12:50 | Nahoru | #78
Kopriw> v zásadě jsem jel pouze na dvou strojích typu chopper/cruiser bohužel pro Hárleje byl jeden japonskej to se fakt jako nedalo srovnat.
Ale spousta lidí řekne i o Bigovi že je to sebemrskačství každej podle své chuti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 12:57 | Nahoru | #79

shewcza píše: Jojo napiš kolik na to máš peněz, odečti +/- 25 tisíc za výbavu (pokud již nemáš) a potom se uvidí co vůbec připadá v úvahu



25? to je teda moooc hodně

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 13:06 | Nahoru | #80
naprcccs> kdyz si metrous tak je to jeste malo

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 13:21 | Nahoru | #81
25 tis na výbavu mi připadá jako normální cena, pokud nebude kupovat helmu za levnej peníz, už vidím, jak pak přibude otázka, kůže nebo textil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 13:29 | Nahoru | #82
naprcccs> Tak nějak jsem dával já a to jsem se snažil najít kompromis mezi cenou a kvalitou. Počítej semnou:

Bunda: 6000kč
Kalhoty: 4000kč
Helma: 7000kč
Boty: 4500kč
Rukavice: 2000kč
2 páry funkčního prádla (vršek i spodek): 3000kč
Kukla: 500kč

Celkem: 27 000kč a to jsem možná ještě na něco zapomněl.

Dá se koupit i za míň, otázkou však zůstává jestli se vyplatí na těchto věcech šetřit... To už je na každém z nás

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 13:43 | Nahoru | #83

shewcza píše: naprcccs> Tak nějak jsem dával já a to jsem se snažil najít kompromis mezi cenou a kvalitou. Počítej semnou:

Bunda: 6000kč
Kalhoty: 4000kč
Helma: 7000kč
Boty: 4500kč
Rukavice: 2000kč
2 páry funkčního prádla (vršek i spodek): 3000kč
Kukla: 500kč

Celkem: 27 000kč a to jsem možná ještě na něco zapomněl.

Dá se koupit i za míň, otázkou však zůstává jestli se vyplatí na těchto věcech šetřit... To už je na každém z nás



nevim, ale abych si k prvni motorce koupil hadry za 27000? to tak nejaky vatař, normalni clovek ne.

textil komplet novy koupis v pohode za 4ku, starsi klidne za 2-3tis. prilba v pohode 3-4tis, boty se pohybuji kolem 3000 a rukavice koupis kvalitni kolem 1000.

taky zalezi jak a kde se nakupuje...

ja jezdim dost, dalky apod a mam nasledujici veci
- boty Gaerne jsem sehnal jednou jete za 1700,-
- bundu jetou za 800,- , druhou enduro jetou za 1300,-
- kalhoty nove Nazran 3000,-
- rukavice 4sr za 950,- enduri za nejakych 500 ,-
- prilba uvex enduro 3500,-

chranice atd nepocitam, o tom nebyla rec.

2 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2013 v 16:04 | Nahoru | #84
Vždy je mi tak trochu smutno ze situace,kdy někdo požádá o názor na určitou motorku,a drtivá většina přispívajících začne chrlit tzv. "internetové pravdy".Okamžitě započne příval příspěvků odsuzující italské stroje a doporučující německé nebo japonské typy.Navíc se jedná jen o několik vybraných modelů,které musí pasovat úplně všem.
Pokud by se dotyčný pokaždé zařídil padle těchto doporučení,byl náš celý "motocyklový park" velmi chudý.Naštěstí tomu tak není a někteří z nás mají svoji hlavu a krapet odlišné představy.
Pár strojů mi rukama prošlo.Byly tu na opravě jak klasické japonské značky,tak i jeden němec a několik italů.Musím přiznat,že pár strojů má určité konstrukční nedostatky a týká se to hlavně těch italských.Na druhou stranu italské stroje mají krom důrazu na "dizajn" také většinou mnohem kvalitnější podvozek než je průměr v dané kategorii.A co se týká oprav,vychází to zhruba nastejno frekvencí i penězi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 16:20 | Nahoru | #85

shewcza píše: naprcccs> Tak nějak jsem dával já a to jsem se snažil najít kompromis mezi cenou a kvalitou. Počítej semnou:

Bunda: 6000kč
Kalhoty: 4000kč
Helma: 7000kč
Boty: 4500kč
Rukavice: 2000kč
2 páry funkčního prádla (vršek i spodek): 3000kč
Kukla: 500kč

Celkem: 27 000kč a to jsem možná ještě na něco zapomněl.

Dá se koupit i za míň, otázkou však zůstává jestli se vyplatí na těchto věcech šetřit... To už je na každém z nás


Ale houbelec, nesmíš nakupovat v autorizovanejch motoshopech, vzali tě na hůl

enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 16:20 | Nahoru | #86
A na co ti je pekna maska pegasa kdyz ti kaminek od predniho kola lehce rozrazi expanzku ktera je velice inteligentne umistena?
Treba....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 16:21 | Nahoru | #87
Anti> no on problém je hlavně v tom že když chci díl na Hondu je dostupný a oprava nikdy netrvala dýl jak týden. U italky si ho musíš objednat, třikrát ti místo levé páčky pošlou pravou, pak ti napíšou že maj zrovna prázdniny a půl sezóny nejezdíš.
Nehledě k tomu že to že se italky kurví není žádná vybájená věc ale holej fakt - samozřejmě zobecněnej a paušalizovanej ale neoddiskutovatelnej. A zrovna to co si tady slečna vybrala není model kterej by se vymykal italskýmu standardu.
A moje internetová pravda je založena na vlastní zkušenosti a zkušenosti lidí který osobně znám

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 16:34 | Nahoru | #88
SuperSic58> mýlíš se

naprcccs: taky jsem chtěl jít touto cestou, jenže moje první zkušenost s ojetou (použitou) bundou byla katastrofální. Nejen že borec jí ani neočistil od much, ale ještě ke všemu smrděla jak kdyby si ji vytáhl krávě z p dele. Poslal jsem mu ji zpátky s nepříliš slušným emailem a ten den jsem se zapřísáhl že ojeté už nikdy více...

upozorňuji místní pochlebovače, že za bundu chtěl 3500kč což od nové se cenově lišilo patnácti stovkami, takže jsem čekal, že bude skoro jako nová (ostatně tak i vypadala na obrázku)...

(reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 16:51 | Nahoru | #89

Janule1 píše: nebavím se o kozách...ale o motorkách pánové


tak to jsi prd motorkář(ka)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?

23.5.2013 v 16:52 | Nahoru | #90
Anti> je pravda že já osobně italku nikdy neměl ale třeba kámoš s 500 caynon byl nad míru spokojen dokud mu nečekaně neodešla volnoběžka startéru v nějakých 30000 ůplně odešel zadní tlumič a to nikdy nezažila opravdovej terén (mí 21 let starý kle má pořád origo)odešla mu zadní brzdová pumpa a než jí shánět nabastlil mu tam mechanik pumpu z něčeho jinýho a spousty dalších drobností no a zrovna pegasio a jeho elektrika jsou celkem známý takže si myslím že pro začátečnici která má prd zkušeností a velkou naději že to někde omlátí byť při manipulaci na místě je je hold lepší japonská tuctovka na kterou jsou všude spousty dílů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist