1 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
Ono stejně nikdy nevíš co tě potká, mně kdyby někdo dva roky zpátky řekl že budu chtít jednoválcový enduro tak si budu myslet že padl z jeřábu na palicu. Ale pak na to sedneš projdeš to a už nemůžeš jinak - na to žádný rozumový argumenty neplatí, natož rady cizích lidí.
Jo a rozhodně bych se vyvaroval italů jako Pegaso nebo Canyon pokud seš typ co chce jezdit a ne čekat na díly.
Naposledy editováno 23.05.2013 09:10:03
3 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
1 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
Doporucil bych se vyhnout Pegasu, jako nejnepovedenejsimu modelu s rotaxem a koukal bych jinde, treba GS650 Dakar, v terenu velice schopna motorka s plno vybavenim a ochranou jezdce. A ani po tech letech nevypada spatne. Horsi je to, ze si docela drzi cenu. Pak treba XT660 Tenere, ktera jde sehnat za velice sympaticke penize. Se silnicema zkusenosti nemam.
WhiteX je teda dobrej kkutek...
1 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
KubaLC8 píše: Na zacatek jednovalec proc ne, celkove moc nejde, cestovka u jmenovanych modelu 110 - 120km/h pak je to trapeni jezdce i motorky, prubeh vykonu je docela navykovej, protoze se da rict ze v celem spektru otacek to taha +- stejne. Pokud nemas problem dosahnout z endura na zem, neni problem. Jako bonus nejsi limitovana silnicema, vsechno co jsi vyjmenovala zvladne i lehci teren. Pri palbe na silnici zacnou nestihat brzdy, pak podvozek.
Doporucil bych se vyhnout Pegasu, jako nejnepovedenejsimu modelu s rotaxem a koukal bych jinde, treba GS650 Dakar, v terenu velice schopna motorka s plno vybavenim a ochranou jezdce. A ani po tech letech nevypada spatne. Horsi je to, ze si docela drzi cenu. Pak treba XT660 Tenere, ktera jde sehnat za velice sympaticke penize. Se silnicema zkusenosti nemam.
WhiteX je teda dobrej kkutek...
to je popsáno docela trefně. jedině snad bych nedoporučoval BMW jenom z toho důvodu, že si ojetiny drží dost vysokou cenu a třeba XT odvede prakticky stejnou službu za menší pořizovačku.
obecně se dá očekávat od endura i levnější provoz, samozřejmě je zásadní stav ojetiny - to může dost pocuchat finanční plány.
2 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
shewcza píše: Jojo napiš kolik na to máš peněz, odečti +/- 25 tisíc za výbavu (pokud již nemáš) a potom se uvidí co vůbec připadá v úvahu
25? to je teda moooc hodně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Bunda: 6000kč
Kalhoty: 4000kč
Helma: 7000kč
Boty: 4500kč
Rukavice: 2000kč
2 páry funkčního prádla (vršek i spodek): 3000kč
Kukla: 500kč
Celkem: 27 000kč a to jsem možná ještě na něco zapomněl.
Dá se koupit i za míň, otázkou však zůstává jestli se vyplatí na těchto věcech šetřit... To už je na každém z nás
shewcza píše: naprcccs> Tak nějak jsem dával já a to jsem se snažil najít kompromis mezi cenou a kvalitou. Počítej semnou:
Bunda: 6000kč
Kalhoty: 4000kč
Helma: 7000kč
Boty: 4500kč
Rukavice: 2000kč
2 páry funkčního prádla (vršek i spodek): 3000kč
Kukla: 500kč
Celkem: 27 000kč a to jsem možná ještě na něco zapomněl.
Dá se koupit i za míň, otázkou však zůstává jestli se vyplatí na těchto věcech šetřit... To už je na každém z nás
nevim, ale abych si k prvni motorce koupil hadry za 27000? to tak nejaky vatař, normalni clovek ne.
textil komplet novy koupis v pohode za 4ku, starsi klidne za 2-3tis. prilba v pohode 3-4tis, boty se pohybuji kolem 3000 a rukavice koupis kvalitni kolem 1000.
taky zalezi jak a kde se nakupuje...
ja jezdim dost, dalky apod a mam nasledujici veci
- boty Gaerne jsem sehnal jednou jete za 1700,-
- bundu jetou za 800,- , druhou enduro jetou za 1300,-
- kalhoty nove Nazran 3000,-
- rukavice 4sr za 950,- enduri za nejakych 500 ,-
- prilba uvex enduro 3500,-
chranice atd nepocitam, o tom nebyla rec.
2 reakcí na tento příspěvek enduro nebo silnice?
Pokud by se dotyčný pokaždé zařídil padle těchto doporučení,byl náš celý "motocyklový park" velmi chudý.Naštěstí tomu tak není a někteří z nás mají svoji hlavu a krapet odlišné představy.
Pár strojů mi rukama prošlo.Byly tu na opravě jak klasické japonské značky,tak i jeden němec a několik italů.Musím přiznat,že pár strojů má určité konstrukční nedostatky a týká se to hlavně těch italských.Na druhou stranu italské stroje mají krom důrazu na "dizajn" také většinou mnohem kvalitnější podvozek než je průměr v dané kategorii.A co se týká oprav,vychází to zhruba nastejno frekvencí i penězi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
shewcza píše: naprcccs> Tak nějak jsem dával já a to jsem se snažil najít kompromis mezi cenou a kvalitou. Počítej semnou:
Bunda: 6000kč
Kalhoty: 4000kč
Helma: 7000kč
Boty: 4500kč
Rukavice: 2000kč
2 páry funkčního prádla (vršek i spodek): 3000kč
Kukla: 500kč
Celkem: 27 000kč a to jsem možná ještě na něco zapomněl.
Dá se koupit i za míň, otázkou však zůstává jestli se vyplatí na těchto věcech šetřit... To už je na každém z nás
Ale houbelec, nesmíš nakupovat v autorizovanejch motoshopech, vzali tě na hůl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) enduro nebo silnice?
Nehledě k tomu že to že se italky kurví není žádná vybájená věc ale holej fakt - samozřejmě zobecněnej a paušalizovanej ale neoddiskutovatelnej. A zrovna to co si tady slečna vybrala není model kterej by se vymykal italskýmu standardu.
A moje internetová pravda je založena na vlastní zkušenosti a zkušenosti lidí který osobně znám
naprcccs: taky jsem chtěl jít touto cestou, jenže moje první zkušenost s ojetou (použitou) bundou byla katastrofální. Nejen že borec jí ani neočistil od much, ale ještě ke všemu smrděla jak kdyby si ji vytáhl krávě z p dele. Poslal jsem mu ji zpátky s nepříliš slušným emailem a ten den jsem se zapřísáhl že ojeté už nikdy více...
upozorňuji místní pochlebovače, že za bundu chtěl 3500kč což od nové se cenově lišilo patnácti stovkami, takže jsem čekal, že bude skoro jako nová (ostatně tak i vypadala na obrázku)...