www.ironbutt.com/ridecerts/
Vrta me to neustale v hlave, ze je mozne se pokusit o certifikovany titul IBA "Zelezna Prdel",
rekl bych first level: 1000 mil za 24 hod. V seznamu jezdcu jeste zadny Cech neni!
Myslim, ze nejrozumnejsi je pokusit se o to na dalnici a kazdy si muze snadno spocitat, ze rychlosti pouhych 100 km/hod. toho lze snadno dokazat. Jen pro zajimavost jsem zvolil v googlu cestu jihem, z duvodu lepsiho pocasi vysla krasna cesta kolem vychodnich Alp Cesta pouze po dalnici!
Premyslejte a nechte si take chvili vrtat brouka v hlave!
Naposledy editováno 22.05.2013 11:39:08
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
Edit:
Být tebou, tak si napřed dám něco lehčího, jako je třeba Švýcarských 500 mil nebo stejná akce v ČR jejíž první ročník bude letos.
Aspoň zjistíš jestli na to máš.
Naposledy editováno 22.05.2013 12:05:50
Jaka akce v CR?
Uz jsem zaregistrovany zkusebne tady: transpublik.cz, i kdyz se me termin vubec nehodi. A zalezi na pocasi
Naposledy editováno 22.05.2013 12:10:05
Navíc je jak švýcarská tak česká akce pouze pro majitele Haryků a Buellů, takže se tam nestratíš.
Naposledy editováno 22.05.2013 12:12:14
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
vie píše: Hofner> diky, moc zajimave. Prave si myslim, ze neni vubec potreba jet nejak moc rychle a priliz riskovat. Teoreticky staci jet pouze kilo a jeste zbyde dost hodin na koureni a kafe. Vsak je to taky ten nejnizsi stupen. Na dalnici benga vetsinou nezastavuji, jake se na ceste objevi bolesti krome prdele, nemam potuchy. TO chce prave vyzkouset. Uz jsem vzdalenost take dal, ale jen autem, na motorce je to trochu rozdil.
Dřív jak prdel tě začne bolet za krkem a možná i záda. jel jsem loni Velkou Británii. Z Prahy jsem to dal do Petrhu (skotsko) za dva a půl dne. Během pobytu několik denních výletů kolem 800 km a zpátky Perth-Liverpool- Oxford-úplný jih (Land's End)-Dover-Calais- Paříž-Praha sjem dal tuším za 5 dnů. Z Callais přes Paříž do Prahy jsem jel non-stop, jen s přestávkami na spáneki, když už to fakt nešlo- a to jsem spal tak dvě tři hodiny, pak se vzbudil a jel dál. Zadek není to nejhorší. Chvíli si stoupneš ve stupačkáích a na chvíli to přejde, kvůli tomu není třeba zastavovat. Ale helmu z hlavy za jízdy nesundáš. ZAstavíš, deset minut dáš voraz a po dvaceti minutách jízdy tě kebule bolí znova. Nejvíc mě tlačili uši. Dost udělalo to, že jsem měl novou helmu, ale pokud se držíš všech doporučení, budle podle mě bolet hlava z každé helmy. A když ne partie hlavy, které jsou nejvíc sevřené, tak jistě šíjové svaly a krk, jelikož máš hlavu minimálně o 1500 g těžší než normálně. 24 hodin v sedle je v pohodě. Cestu z Prahy do Londýna jsem dal v pohodě. Horší to pak bylo při cestě zpátky, kdy to bylo v kuse tolik dnů v sedle. Ale taky záleží na tom jak je kdo zvyklý, ale za den se toho zase tolik neprojeví, to mi věř. A když projeví, tak to azse brzy odezní.
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
A Dněpr je prostě Dněpr, nevím, z čeho ho vyráběli, ale má pár známejch poruch, který se stanou bez předchozího varování a ani zkušenej mechanik jim neumí předejít. Navíc u obou motorek je problém cestovní rychlost, která se pohybuje někde kolem 90 km/h, takže o nějaké palbě po dálnici nemůže být ani řeč. Párkrát už jsem dala na zátah něco kolem 700 - 800km, jednou z toho i se sajdkárou, vždycky mimo hlavní silnice, a to prostě víc nedáš. Nejšílenější bylo asi těch 650km se sajdou, to jsem jela nějakých 16 hodin, v Rumunsku spadla před hospodou z motorky a zvedla jsem se, až když do mě zahučelo druhý pivo.
vie píše: Z helmy strach nemam. Maximalne z vyfoukanych usi. Nejhorsi by byl asi dest a mokra dalnice. A na chopperu si na stupacky nestoupnu, to nejde
Na čopru si musíš stoupnout na stupačky spolujezdce...
A tu železnou prdel si raději vyzkoušej nanečisto; je to bezpečnější a ušetříš i dost peněz za benzín a na pokutách...
Vezmi si 2 bagety s kofolou a kýblem na malou a velkou potřebu a řekni doma, ať Tě zamknou na 24 hodin v garáži a za žádnou cenu Tě nepouštějí dřív ven.
Posaď se na mašinu a pusť si pro ukrácení dlouhé chvíle třeba MP3, ale slízat ze sedla můžeš jen na pár minut a vždycky nejdřív až po 2 až 3 hodinách.
A jestli ještě i pak budeš mít chuť se zapsat do tabulek, dej když tak vědět.
Naposledy editováno 22.05.2013 14:04:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
Defakto na to staci prumerna rychlost 67 km/hod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
Naposledy editováno 22.05.2013 14:18:16
vie píše: Hofner> no vidis, ty uz mas zkusenosti a das to snadno, akorat bys jen potreboval ten certifikovanej titul
Jo ty máš čopra? To jsem si nějak nedomyslel. NA tom to bude asi dost vopruz. Jezdil jsem hodně na ER-5tce než mi jí ukradli. nebyla to velká motorka. Dovedu si představit, že na cestovním enduru s pořádným štítkem proti větru se dá jet v pohodě dlouhodobě 150 km/h. Chopper bez jakékoliv ochrany je na dlouhé trase tak do 110 km/h max. Na naháči je člověk přeci jen trochu víc shrbený, ale na chopperu se sedí dost vzpřímeně, navíc bez jakékoliv ochrany proti větru. TAjže čím rychleji se jede, tím víc se to člověka snaží dostat z motorky. Možná z toho budou méně bolet záda, o to víc ale třeba ruce. Ideální je na tohle opravdu cestovní motorka, kde se jede v pohodě 200 km/h a člověk o tom ani neví. Déšť je to nejmenší. Dálnice jsou většinou rovné úseky a když už tam je zatáčka, je hodně táhlá. Většinou tam nehrozí rozsypamný písek, kamínky a pod. Škoda, že se nerozlišuje v téhle bejkárně, kdo jede na jaké motorce. Tranpublik jsem jel před dvěma lety. To bylo 2200 km za tři dny.
Ohledně helmy- pokud máš blemkák, asi tě opravdu nemá co tlačit. Osobně jezdím ve veklápěčce. U Shubert C2 to bylo cca 1700 g, C3 je o nějakých 100 g lehčí. Cestou z Paříže do prahy jsem měl několikrát sto cutí helmu zahodit někam do pangejtu. To byla děsná muka.
Až si pořídím jednou pořádněcestovní enduro, asi do téhle bejkárny půjdu. Líbí se mi tyhle extrémní krávoviny. Sice radši jezdím abych něco viděl a dálnice nesnáším, ale jednou za život se by se něco takového sneslo :) JAk jsem psal, dost dlouho jsem měl chuť překonat rekord nějakého araba, který na uzavřené dálnici tam kdesi u nich dal na sportovní mašině za 24 h tuším 2400 nebo 2500 km. To mi přišlo ještě reálné překonat, ale ten nový rekord je fakt nasakr. http://www.guinness...rorpath=/Search.aspx
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
hofner, koukni na tu nemeckou stranku , ty to jezdi na vsem co ma dve nebo i tri kola. A tom to je, jet s tim co mas. Taky jsem tam uz nasel tu moji, takze to uz ujeli. Prave, sranda je standa a v jednou clanku jsem cetl hezkou vetu: "ani po 1665 kilometrech nekokazal rict, proc to vlastne jel"