globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1st level nesmyslnosti
 
22.5.2013 v 11:29
Diky uzivateli Deadman a jeho prizpevku mam v hlave brouka ktery vrta a vrta. Potrebuju furt nejaky "akcn". A zde mozna to spravne:

www.ironbutt.com/ridecerts/

Vrta me to neustale v hlave, ze je mozne se pokusit o certifikovany titul IBA "Zelezna Prdel",
rekl bych first level: 1000 mil za 24 hod. V seznamu jezdcu jeste zadny Cech neni!
Myslim, ze nejrozumnejsi je pokusit se o to na dalnici a kazdy si muze snadno spocitat, ze rychlosti pouhych 100 km/hod. toho lze snadno dokazat. Jen pro zajimavost jsem zvolil v googlu cestu jihem, z duvodu lepsiho pocasi vysla krasna cesta kolem vychodnich Alp Cesta pouze po dalnici!

Premyslejte a nechte si take chvili vrtat brouka v hlave!

Naposledy editováno 22.05.2013 11:39:08
Anketa:
Cim vetsi nesmysl, tim lepe
76%
13
To delaji jen dementi
24%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 13:05 | Nahoru | #1
Hofner> no vidis, ty uz mas zkusenosti a das to snadno, akorat bys jen potreboval ten certifikovanej titul

(reakce na) 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 14:19 | Nahoru | #2

vie píše: Hofner> no vidis, ty uz mas zkusenosti a das to snadno, akorat bys jen potreboval ten certifikovanej titul



Jo ty máš čopra? To jsem si nějak nedomyslel. NA tom to bude asi dost vopruz. Jezdil jsem hodně na ER-5tce než mi jí ukradli. nebyla to velká motorka. Dovedu si představit, že na cestovním enduru s pořádným štítkem proti větru se dá jet v pohodě dlouhodobě 150 km/h. Chopper bez jakékoliv ochrany je na dlouhé trase tak do 110 km/h max. Na naháči je člověk přeci jen trochu víc shrbený, ale na chopperu se sedí dost vzpřímeně, navíc bez jakékoliv ochrany proti větru. TAjže čím rychleji se jede, tím víc se to člověka snaží dostat z motorky. Možná z toho budou méně bolet záda, o to víc ale třeba ruce. Ideální je na tohle opravdu cestovní motorka, kde se jede v pohodě 200 km/h a člověk o tom ani neví. Déšť je to nejmenší. Dálnice jsou většinou rovné úseky a když už tam je zatáčka, je hodně táhlá. Většinou tam nehrozí rozsypamný písek, kamínky a pod. Škoda, že se nerozlišuje v téhle bejkárně, kdo jede na jaké motorce. Tranpublik jsem jel před dvěma lety. To bylo 2200 km za tři dny.
Ohledně helmy- pokud máš blemkák, asi tě opravdu nemá co tlačit. Osobně jezdím ve veklápěčce. U Shubert C2 to bylo cca 1700 g, C3 je o nějakých 100 g lehčí. Cestou z Paříže do prahy jsem měl několikrát sto cutí helmu zahodit někam do pangejtu. To byla děsná muka.
Až si pořídím jednou pořádněcestovní enduro, asi do téhle bejkárny půjdu. Líbí se mi tyhle extrémní krávoviny. Sice radši jezdím abych něco viděl a dálnice nesnáším, ale jednou za život se by se něco takového sneslo :) JAk jsem psal, dost dlouho jsem měl chuť překonat rekord nějakého araba, který na uzavřené dálnici tam kdesi u nich dal na sportovní mašině za 24 h tuším 2400 nebo 2500 km. To mi přišlo ještě reálné překonat, ale ten nový rekord je fakt nasakr. http://www.guinness...rorpath=/Search.aspx
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist