Motor je studenej a nechám ji na hlavním stojanu, zatočit se zadním kolem je poměrně obtížné, pokud je už zahřátej, zatočit jde uplně zlehka bez odporu.
Pokud dám z dvojky rovnou jedničku tak je to ok, dělá to jen z neutrálu. Poradili mi ještě snížit volnoběh (teď je cca 600-800ot.) ale zlepšení nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení 1. převodového stupně
1 reakcí na tento příspěvek Řazení 1. převodového stupně
kozel.ka píše: Může za to spojka (jestli ji máš v olejové lázni). Lamely se totiž nerozpojí, protože jsou slepené, když to dýl nejede. Proto se doporučuje startovat se spojkou a zařazenou jedničkou a rovnou se rozjet. Jakmile se to zahřeje, tak už to funguje normálně bez mlácení
Spojka lepí jen když je studenej olej, ale zařazení jde slyšet i když je zahřátej olej.
Vejfuk píše: Nevím konkrétně jak u Viraga, ale všeobecně o tohohle typu strojů je hlučnější řazení 1čky z neutrálu celkem běžné. Na Vulcanu to taky není zrovna "hladké" a u některých chopperů/cruiserů jsem myslel, že z té motorky něco muselo zbýt na silnici. Osobně bych nad tím zase moc nebádal .
Nevim nikdy jsem Virago ani podobnou motorku neměl, nevim jestli je to potom normálníLeckdy pomůže před natočením motoru zařadit dvojku a motorku několik metrů se stisknutou spojkou popotlačit. Tak se lamely uvolní a řazení už jde potom při rozjezdu snáze.
Pokud ani po delší jízdě s větším počtem rozjezdů a prohřátém motoru problém nezmizí, nebo se alespoň výrazně nezredukuje, je třeba jít po ovládání spojky (zbytečně velká vůle lanka) a pokud to bude v pořádku, mohou být zkroucené lamely, nebo vymačkané drážky v koši a unašeči.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení 1. převodového stupně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení 1. převodového stupně
Paráda byla také projíždět třeba Jihlavským tunelem a vzít přitom za heft. To pak nebylo slyšet nic jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení 1. převodového stupně
1 reakcí na tento příspěvek Řazení 1. převodového stupně
machal26 píše: na MT01 to dela taky.kdyz pred zarazenim 1 se odrazis aby byla moto trosicku v pohybu tak to neklapne.u lehkych motek to jde ale u 260 kil uz to jde ztuhaale jinak neresit je to normal.me se to libi
Safra, předběhl jsi mě.
Já jezdil na všech kubatůrách Virago mimo 250-ky a téměř všude se to projevovalo podobně.
Pokud ti to dělá jak za tepla, tak za studena + - stejně, neřešil bych to.
Afrika mi taky občas křapne pořádně kvalt, není se čemu divit. Jsou to kola s přímým zubem bez synchronů, v podstatě sekvenční převodovka a spojka se nikdy na 100% nerozpojí. Postav se někdy na start nějaké erzety, to uslyšíš zvuky, když se láduje jednička
Zkusil jsem startovat studenej motor se zarazenou jednickou, ale nebyl to asi moc dobry napad Jak byly slepeny lamely, tak starter otocil s motorem i prevodovkou.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení 1. převodového stupně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení 1. převodového stupně
AdosR píše: Ale jak tak koukám tak sporty a chopery a naháče všecko při řazení 1čky dělá rámus
Neni sport jako sportMoje zkusenost je takova:
ZX7R 2001 - rana jak prase a poskoceni stroje o par cm dopredu
ZX6R 2002 - drobna rana, opravdu minimalni
ZX6R 2008 - razeni za 1 bez rany a jinych cypin
- schválně se podívej pokud máš sytič, že když ho používáš samozřejmě ti volnoběh stoupne (třeba na 1500 nebo 2tisíce), a čím vyšší volnoběh bude, tím větší ránu převodovka vyvolá
- doporučení startovat s jedničkou a spojkou je sice možné, ale nedoporučuji to, protože díky mokré spojce, klade převod-spojka odpor na kliku a zbytečně tím zatěžuješ startér (spojka totiž stále přenáší nějaký moment, to poznáš třeba i tak, že když kopneš jedničku se sytičem při vyšších otáčkách, s mašinou to mírně cukne dopředu).
Rebel83 píše: Neni sport jako sport
Moje zkusenost je takova:
ZX7R 2001 - rana jak prase a poskoceni stroje o par cm dopredu
ZX6R 2002 - drobna rana, opravdu minimalni
ZX6R 2008 - razeni za 1 bez rany a jinych cypin
Hmm. Tak Samozřejmě asi čím novější tak tím to mají lepší. Ale rada lehce popojet s motem před zařazením je dobrá. Osvědčila se jak u R1 99 tak ted u kawy 2002
1 reakcí na tento příspěvek Řazení 1. převodového stupně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potrubí okolo karburátoru Yamaha XV... Yamaha XV 750 Virago | Milano52 | 2 | 10.6.2024 v 14:16 Milano52 |
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago | Carlos-NK | 6 | 31.3.2024 v 14:06 badyXV |
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago | Mojzisak | 3 | 14.3.2024 v 10:48 Pexeso |
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago | Lardyn | 12 | 10.2.2024 v 21:17 Ivos |