tak jsem se inspiroval diskuzí tu jak odstranit "grátis" ten omezovač.
Podle toho jak psali v jiném tématu připojit vypínač na drát co jde DO budíku a to zeleno bílé barvy což jsem udělal,ale změna nikde.
Furt to jede tak jak předtím,tak že bych řekl že to byl asi špatný typ :D
Jedná se o DE verzi,r.v 1999 tak se chci zeptat kam ten vypínač připojit? Na jaký drát? Elektrika je tam origo.
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Omezovač
Nejspíš jí takhle vytočíš jen když budeš mít vyřazíno a to fakt nemá smysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač
Přívěru - už je hotová
YEIS - hotové
Výfuk - není vykuchanej,ale furt kdyby fungoval ten "vypínač" tak musím tich 80 + včetně otáček udělat více.
Tak že je chyba u mě a to v tom vypínači,proto se ptám jestli to někdo na tdrku DE verzi dělal jestli to jde bez toho,udělat to tím vypínačem.
Tak že aktuálně
Jak na ten vypínač?
Naposledy editováno 25.04.2013 22:11:38
Pokud na nižší kvalty a kor na neutrál jde motor roztočit na znatelně vyšší otáčky, než při jakých se na nejvyšší kvalt při 80km/h "zastaví", tak musí být snímání rychlosti řešené právě tímto způsobem, přesněji řečeno na stejném principu - jednotka musí detekovat skutečnou rychlost motorky.
Koukni, zda těch drátů ze zapalovací jednotky do budíku nejde více, nebo klidně budík rozdělej (pokud to rozumně jde) a zjisti, jaký přesně snímač tam je. Pokud je omezovač řešen ještě nejakou přídavnou "piksličkou" mimo hlavní zapalovací jednotku, tak může být ošetřeno i "záměrné odpojení snímače", což třeba v případě jazýčkového kontaktu jednotka nemůže poznat, ale v případě Hallovy sondy už přerušené vedení může detekovat. Nicméně to by se projevilo tím, že motor by začal omezovat na konkrétní otáčky, ne přesně na rychlost.
1 reakcí na tento příspěvek Omezovač
mám TDR z Německa už 5 let. Dva roky jsem ji měl přiškrcenou, abych se nejdřív naučil trochu jezdit. Po dvou letech jsem začal řešit otevření. Nedokážeš si představit, kolik mě to stálo nervů. Každý říká něco jiného, jak jsou TDR z němčic omezená... přívěra, zůženi na začátku výfuku (kolena), přepážky ve výfuku (kolena), zůžené hadičky, omezovač v tachometru, omezená řídící jednotka, přiškrcený plyn, zámek na zařazení šestky atd...
Já jsem nejdřív odvrtal to zůžení na začátku výfuku, nepomohlo. Upravil jsem příveru, nepomohlo. Koupil jsem OPEN BOX od ignitechu za 900, minimální změna. Vyměnil jsem řídící jednotku, max rychlost 110, ale katastrofální jízdní vlastnosti. Nezapomeň, že zvýšit výkon, znamená zvýšit přísun oleje a benzínu a komplet vše přenastavit. Jinak počítej s tím, že zadřeš motor.
ŘEŠENÍ: Nejlepší řešení jaké jsem mohl udělat bylo to, že jsem TDR svěřil autorizovanému servisu Yamaha Donar v Brně. Trvalo jim to 5 dnů a to co s TDR udělali...konec! Mechanik mě vzal do dílny, kde byla TDR na brzdě a ukázal mi výkon. Maximální rychlost byla na počítači 161 km/h a 13 000 otáček. U mě byl vyměnený karburátor, hadičky, koncovka výfuku, vykuchaný koleno, OPEN BOX upravený tak, aby nedělal neplechu, zvýšení přísunu paliva a oleje a další věci.
Takže ti doporučuju obrátit se na odborníky a nedělat to sám nebo od nějakýho Lojzi... Cena za to vše byla 7 560 kč i s novou koncovkou výfuku. Stojí to za to a máš 100% jistotu, že je vše jak má být. KVALITNĚ!
Naposledy editováno 04.05.2013 19:48:02
A kolik ti to valí po cestě ? A jakou si měl předtím a teď spotřebu ?
Mi to celkem dost žere (cca 6-7 litrů) a málo jede - 105 km/h max (a to mám TDR zavřené). Od půlky plynu to na akceleraci vůbec nereaguje a na první dva kvalty, když se rozjíždím s plným, to cuká.
Mám rozladěnou směs a za žádnou cenu to pořád nemůžu naladit, je to pořád bohaté ať dám jehlu nahoru, či dolů. Ještě mě napadá vysoká hladina a moc velká tryska. Nejradši bych to dal nějakému (šikovnému) mechanikovi nebo do té Yamahy, ať si s tím pohrajou (ale brání mi finance ).
Jinak peníze jsem neměl taky, ale párkrát jsem zašel na brigádu, prodal pár věcí a bylo to
Přídávám obrázek GRAFU. Modrá čára před tím, červená teď. Je to sakra rozdíl!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2890 | 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |