1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: riderfery> No to ja vim, ale jak to policie pozná při kontrole, když tam nebude původní výkon o to mi de.
však ti říkám, že ti to nikdo neuškrtí Prostě 35kW budeš mít v TP napsáno maximálně v případě, že si to přepíšeš lihovkou...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
sharkis píše: však ti říkám, že ti to nikdo neuškrtí Prostě 35kW budeš mít v TP napsáno maximálně v případě, že si to přepíšeš lihovkou...
Uškrtí mu to, chvíli to sice vypadalo, že se to nebude smět dělat, ale nakonec je vše zase povoleno. Ovšem, stále zůstává fakt, že je vše zapsáno ve velkém TP i registru vozidel .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Mr.Dreamer píše: Uškrtí mu to, chvíli to sice vypadalo, že se to nebude smět dělat, ale nakonec je vše zase povoleno. Ovšem, stále zůstává fakt, že je vše zapsáno ve velkém TP i registru vozidel .
Tak to se kaju
Vím, že tady právě Dav kdysi psal něco ve smyslu že to je homologovaný jen pro "uškrtitelný" motorky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
sharkis píše: Tak to se kaju
Vím, že tady právě Dav kdysi psal něco ve smyslu že to je homologovaný jen pro "uškrtitelný" motorky...
JJ, psal to sem, pak to také sám dementoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: Mr.Dreamer> To možná jo, ale při kontrole je to v poho :D:D
To, jak jak mluvit do dubu, NE NENÍ TO V POHO, PŘI KOTROLE DOSTANEŠ POKUTU 25 - 50TISÍC KORUN, POLICIE NENÍ PARTA IDIOTŮ A TY ÚDAJE SI SAMOZŘEJMĚ OVĚŘÍ, MAJÍ V AUTECH PC S PŘÍSTUPEM DO REGISTRU VOZIDEL A UJIŠŤUJI TĚ, ŽE MLADÉ ŘEŠETO NA R6 POLICISTÉ NEVIDÍ RÁDI.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 05.05.2013 15:02:38
Audiofil píše: Mr.Dreamer> No a i když bych si koupil třeba tuhe s 25 kW v techničáku tak mam o tohoto roku teda smůlu? http://www.motoinze...-yzf-r6.html [/quote]
Pokud máš skupinu A2, tak to řídit nesmíš Leda že bys měl ještě A18, tedy tu skupinu vydávanou před 19. lednem 2013 - s tou bys jí řídit mohl
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Naposledy editováno 05.05.2013 15:13:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: shewcza> Ty seš marnej, tak proč tam maj napsáno A2??? Tam maj chybu nebo co? Jinak je mi to kurva jasný http://www.kawasaki.../3409FCC044A [/quote]
Nevim jak ty, ale já vidím akorát tyhle
E: u tý 2012 maj uvedeno ve specifikacích akorát omezenou výkonovou verzi na 25kW, což je s novou A2 k ničemu
Naposledy editováno 05.05.2013 15:16:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Audiofil píše: Mr.Dreamer> No a i když bych si koupil třeba tuhe s 25 kW v techničáku tak mam o tohoto roku teda smůlu? http://www.motoinze...-yzf-r6.html [/quote]
Jediná šance je koupit si motorku, která má zapsaný nižší výkon už od výrobce, tedy NIKDY nebyla přihlášená s plným výkonem, ale takových strojů je v objehu extrémně málo, navíc se hodně z nich následně otevírá, čímž se to zase vše zhatí. Takže řešení - kup si nový stroj nebo si pořiď něco, co má pod 70kW v základu, například 650ninju (ER-6F) .
3 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
A jestli chceš obcházet pravidla a motorku mít seškrcenou "jen papírově", tak počítej s tím, že jestli to do mě někde napereš, tak se na Tobě pěkně svezu a nebudu mít výčitky udělat z Tebe žebráka nadosmrti na existenčním minimu, pokud škoda bude tak vysoká.
Nic ve zlém, ale ono stačí, abys porazil babku, která Ti nečekaně vleze do vozovky, pojišťovna okamžitě motorku zabaví, pošle na expertizu a jak zjistí, žes na ní neměl co dělat, všechny náklady na léčení babky hodí na Tebe a věř tomu, že není problém v takovém případě mít rázem na krku dluh ve výši desítek milionů. A asi nebudeš zbohatlík, který nad tím mávne rukou a do roka to splatí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
Jestli chce Audiofil riskovat, že se hlídka spokojí jen s malym tp, může dovést 35kw R6 nebo si nechat tady seškrtit R6 na 25kw.
Jestli to chce mít v pořádku i ve velkém tp, tak jedině sehnat 25kw ninju600 nebo gsx-r600, která se tak rovnou prodávala-prodává u ofic.dealera, tzn. volat na inzeráty a ptát se kolik výkonů maj udáno ve velkém tp.
1 reakcí na tento příspěvek Papírové snížení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Papírové snížení výkonu
bledemon píše: Mr.Dreamer> davR1 řešil 25kw sady, nakonec tu budou nadále nabízeny pro jakýkoliv motocykl. 35kw sady pro naddvojnásobný výkon se v čr nemontují, jedině dovoz motky z německa.
Jestli chce Audiofil riskovat, že se hlídka spokojí jen s malym tp, může dovést 35kw R6 nebo si nechat tady seškrtit R6 na 25kw.
Jestli to chce mít v pořádku i ve velkém tp, tak jedině sehnat 25kw ninju600 nebo gsx-r600, která se tak rovnou prodávala-prodává u ofic.dealera, tzn. volat na inzeráty a ptát se kolik výkonů maj udáno ve velkém tp.
I R6 a CBR (tam určitě 600RR a asi i různé ostatní) se daly a asi stále sehnat s 25kW už od dealera. Momentálně už to jde mírně mimo mě, tak to už tolik nesleduji...
Taky mohl něco dealer škrtit sám dodatečně (netovárně) a to pak neprojde.
Audiofil: a počítej, jestli seženeš 25kw sport z továrny, tak možná nepujde levně otevřít (jiná řj)