ale z toho co tu mnozí napsali, tak ten motul naleju další výměnu, kdy bude najeto 15 tkm (teď na výměnu jsem už koupil castrol)
jinak díky za příspěvky a info a ať vám to jezdí
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
Stev píše: Mezi CBR929 a R1 04 nevidím podstatnej rozdíl co se týče nároků na olej. Motul každopádně stačí, kdybys to honil jen na okruhu tak má smysl přemýšlet o něčem lepším. Osobně myslím že by stačil i tam.
no, rozdíl je jen ten, že 929 má najeto 70 tkm a r1 má 10 tkm, to znamená že motor je nový, zajetý a bude asi mít vyšší nároky než 929, kde polosyntetika bohatě stačí, páč už to má větší vůle, více opotřebení atd....
Danielos píše: Bubrak-ZX10R> Problém by byl přejít z nějakého hodně zastaralého shit oleje na dobrý, který by rozpustil usazeniny z toho shitózního a ucpal třeba filtr. Při tomto přechodu se doporučovalo vypláchnout aspoń motor. Prodával se na to přípravek, který se nalil do mot. oleje který byl na výměnu při zahřátém motoru. Nechalo se to běžet na volnoběh 10 minut, pak se vyměnil olej. Nebo dal i proplachový a pak vyměnil.
jo, to používám u 929 při každý výměně oleje, beru to od motulu a je to dobrá věcička, řekl bych (hlavně u starších motorů)
mára929r píše: no, rozdíl je jen ten, že 929 má najeto 70 tkm a r1 má 10 tkm, to znamená že motor je nový, zajetý a bude asi mít vyšší nároky než 929, kde polosyntetika bohatě stačí, páč už to má větší vůle, více opotřebení atd....
já bych řekl že motor má v 70t úplně stejný nároky jako při 10t. Ale každopádně z toho co vybíráš stejně neuděláš chybu a ty oleje maj i podobnou cenu, tak je zbytečný to řešit
Motul 5100 splnuje:API SG/SH/SJ/SL; JASO T 903 MA
Castrol Power 1 racing ...splnuje: API/ ILSAC SJ, JASO MA
Tak jestli to sedí s požadavky na R1 2004 tak mužu použít oba ne? a nemusím řešit nic jineho? nebo je to nejak jinak? A ani trochu netuším jak rozeznat jestli je olej minerál nebo synteticky a podobne, aniž bych musel nekam na stranky vyrobce a se štěstím to nekde vycucat.
Jára
Naposledy editováno 11.04.2013 18:22:53
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
Bubrak-ZX10R píše: tigerbou: bellray maj v motonetu ale prijde mi drahej dost
No já dávám za litr Bel-Ray EXS Synthetic Ester 4T Engine Oil...380Kč...původně jsem chtěl jako každej jinej Motul 300v factory line a jelikož zrovna nebyl tak mi byl doporučen ten bell ray v podstatě za stejnou cenu..
předtím jsem lil castrol ale poláci ho prostě zničili...prej dobrej tak do kamen
Naposledy editováno 11.04.2013 19:03:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
tigerbou píše: No já dávám za litr Bel-Ray EXS Synthetic Ester 4T Engine Oil...380Kč...původně jsem chtěl jako každej jinej Motul 300v factory line a jelikož zrovna nebyl tak mi byl doporučen ten bell ray v podstatě za stejnou cenu..
předtím jsem lil castrol ale poláci ho prostě zničili...prej dobrej tak do kamen
Olej za 380 Kc / litr ? Tak TO mi staci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
Ozzy_ píše: Olej za 380 Kc / litr ? Tak TO mi staci
No nevím jak ty měníš často olej , ale já jednou za rok, takže ta částka není až tak hrozná pro mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
tigerbou píše: No nevím jak ty měníš často olej , ale já jednou za rok, takže ta částka není až tak hrozná pro mě
Hele v pohode, kdyz ti nevadi delat kafku vyrobci i prodejcum, v pohode. U me je cena pres 300 kacek za litr naprosta zlodejina. A muzu te ujistit ze na obycejnej repsol moto syntetico/motul 5100 atd lita moje kruzitko uplne stejne jak na vsechny ty factory racing oleje
2 reakcí na tento příspěvek Změna oleje v R1 04
dewwil píše: Bývalý majitel na mý moto najel 60tkm na Bel-Ray a já najel zatím dalších 112tkm na Motul 5100 a zatím OK Jo vlastně jsem 2x nalil Motorex Top Speed, ale byl dražší než ten Motul u kterýho už jsem pak zůstal, takže 12tkm z těch 112tkm je jetý na Motorex...
tak jo, tak budu davat Motul 5100 jako dosud, presvedcils me
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
dewwil píše: Bývalý majitel na mý moto najel 60tkm na Bel-Ray a já najel zatím dalších 112tkm na Motul 5100 a zatím OK Jo vlastně jsem 2x nalil Motorex Top Speed, ale byl dražší než ten Motul u kterýho už jsem pak zůstal, takže 12tkm z těch 112tkm je jetý na Motorex...
tvoje motorka má najeto 172 tkm? hm, klobouk dolu
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje v R1 04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
mára929r píše: jestli opravdu poláci začli vařit castrol, tak je nejvyšší čas urychleně změnit značku oleje!
mluvil jsem nedávno s mechanikem, tak ta kvalita oleje jde vidět hlavně u dvoutaktních crosek, tam to prej poznáš hned
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
mára929r píše: tvoje motorka má najeto 172 tkm? hm, klobouk dolu
už 173234km a furt jezdí a přitom už měla být tak 3x mrtvá, podle odborníků z fóra, co podle nich je moto s 50tkm již po smrti
1 reakcí na tento příspěvek Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna oleje v R1 04
dewwil píše: už 173234km a furt jezdí a přitom už měla být tak 3x mrtvá, podle odborníků z fóra, co podle nich je moto s 50tkm již po smrti
Hmm skóre dobrý ,ale přiznej barvu,že se ti na tom jezdí trochu bez jistoty návratu?
Naposledy editováno 20.04.2013 22:39:54
Ďuričko píše: Hmm skóre dobrý ,ale přiznej barvu,že se ti na tom jezdí trochu bez jistoty návratu?
No tady doma je mi to vcelku šumák, ale když jsme jeli předloni do Reichu na TL Treffen tak už obavy celkem byly, ale TLR s přehledem ujelo během 6hod. 750km a po 12hod. zase zpět a ani náznak problému a to už tam bylo natočeno přes 120tkm, největší problémy mi způsobila D1 po návratu ze srazu od SemihoTLR, kdy mi vibrace uvolnily članek v baterce a po zastavení u McDonalda odmítla nastartovat, vyřešeno startem přes kabely a domů cca 35km mě to ještě dovezlo a druhý den jsem kupoval novou baterku Pak nějaký problémy s dobíjením, regulátor dobíjel jen když byl studenej, jakmile se zahřál tak to bylo špatný, koupil jsem jinej a v poho..., mechanickej problém zatím žádnej, klepy,klep na dřevo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35784 | Včera v 14:58 oxygen |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |