Karoserie: kombi, MPV
Motor: 2000ccm - 3000ccm Diesel , Benzin jedině LPG popř. CNG
Rok Výroky: 2005 a výše
Cena do 250 000kč
Převodovka: lépe automatická ale není podmínkou
Nebráním se žádné značce pokud budou dobré argumenty.
Děkuji všem za rozumné odpovědi
Uzavřeno 11.05.2013 v 22:57 uživatelem JARYN82
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: a to je to o čem mluvím....1,6 a 1,2 na takový auta?...to je hoodně málo......malej obsah,malej krouťák a motory vyhnaný co to jde...a věř mě že vím o čem mluvím.
ja myslím že nevíš ta 1.6 ecoboost už je ve fordech od roku 2007 a jsou to motory spolehlivější než 2.0TDCi a v S-Maxu má max rychlost kolem 210km/h což si myslím že je pěkné na MPVedit: 1.6 Ecoboost má kroutak 240Nm
Naposledy editováno 19.04.2013 22:09:12
1 reakcí na tento příspěvek druhé auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: JARYN82> vím,měl jsem V5O ve 2,0 nafta,pak 1,6 nafta a teď D3...ta 1,6 měla cca 115 koní,ale prostě nejela
dobře ale nesrovnávej 1.6 naftu 85kw a 1.6 benzin 118kw to je markantní rozdíl , chtěl jsem D3 V60 ale mondeo bylo pro mě v tuhle dobu výhodnější u D3 mi vadí že má máx výkon v 2900 otáčkách motor je uplně bezpohlavni1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
JARYN82 píše: dobře ale nesrovnávej 1.6 naftu 85kw a 1.6 benzin 118kw to je markantní rozdíl , chtěl jsem D3 V60 ale mondeo bylo pro mě v tuhle dobu výhodnější u D3 mi vadí že má máx výkon v 2900 otáčkách motor je uplně bezpohlavni
nepleteš si něco?......D3 je nafta ve V50 150koní...to jede.
A 1,6 nafta jela líp,než 1,6 benzín v C30 a o 1,8 benzínu ve V50 se už ani nebavím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: nepleteš si něco?......D3 je nafta ve V50 150koní...to jede.
A 1,6 nafta jela líp,než 1,6 benzín v C30 a o 1,8 benzínu ve V50 se už ani nebavím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: JARYN82> ta 1,8 byl benzín s turbem....dával se do V50...jel jsi v té 60 s D3?...mě nepřijde že vy to nejelo.....to jestli to má max výkon ve třech tisících,nevím,ale krouťák to má a jede to
vybíral jsem si mezi V60 D3 a Mondeem 2.2 TDCi takže znám obě auta nazpaměťedit D3 oproti 2.2 TDCi nejede
Naposledy editováno 19.04.2013 22:24:26
1 reakcí na tento příspěvek druhé auto
no a nakonec si odpovíš sím. Vše bude zbytečné, přikup motorku a je to ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
JARYN82 píše: vybíral jsem si mezi V60 D3 a Mondeem 2.2 TDCi takže znám obě auta nazpaměť
edit D3 oproti 2.2 TDCi nejede
ježiši...co tu meleš pátý přes 9?......ta 2,2 od forda je povedená........ale já mluvím o tom že posadit do takto velkých aut motory 1,2-1,6 je pičovina pro chudý důchodce,nebo pro firmy,která to za 3 roky pošle do prdele
Naposledy editováno 19.04.2013 22:27:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: ježiši...co tu meleš pátý přes 9?......ta 2,2 od forda je povedená........ale já mluvím o tom že posadit do takto velkých aut motory 1,2-1,6 je pičovina pro chudý důchodce,nebo pro firmy,která to za 3 roky pošle do prdele
napočítej si do desíti a buď v klidu jel jsem před 14dny v B-Maxu s 1,0 ecoboostem a myslím že kdyby ti někdo neřekl co je pod kapotou tak pocitově to bylo jako atmosfera benzin 2litr, neřikam že si budu kupovat tyhle malé obsahy ale funguje to bez problému a kecy typu že se to sere jsou nesmysly a většinou je vypoušti z huby lidi co s tim nemají žádne zkušenosti
trins píše: ježiši...co tu meleš pátý přes 9?......ta 2,2 od forda je povedená........ale já mluvím o tom že posadit do takto velkých aut motory 1,2-1,6 je pičovina pro chudý důchodce,nebo pro firmy,která to za 3 roky pošle do prdele
ta 2,2 od forda je hlavně pežot, možná proto se to nesere...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: JARYN82> v klidu...počítám si průběžně ....já neříkám že ty motory nefungují,ale s počtem kilometrů prostě "vydejchávaj"...až na to že se tam dělalo turbo,tak bez závad,ale prostě kolem těch 200tis to moc nejelo....ale evidentně mám jiný nároky než tvoje žena,nebo který ty jsi schopný ženě zaplatit
aha no tak v50 bych zene urcite nekoupil to je fabia od volvaNaposledy editováno 19.04.2013 22:42:48
Jinak (a mnozí mne ukamenují), "automatická převodovka" je zlo, které akorát zvyšuje spotřebu, v případě poruchy Ti pustí žilou a dovolí řídit i individuu, které za volant vůbec nepatří. Manuál je k nezaplacení, "automatu" bych se vyhnul obloukem.
Nebo ještě mohu doporučit motor MB 300D (poctivé železo, atmosféra, nehrozí "runaway", vysoká životnost), nebo Fiat 2.5D (rovněž atmosféra s klasickým řadovým čerpadlem, nepotřebuje elektriku - jede i při úplném výpadku), ovšem vozů s ním (F131, F132) už moc není, pokud nepočítám pick-upy a dodávky.
Na motory Ford pozor... za poslední léta jsem na ně neslyšel jediného kladného ohlasu.
A u LPG, resp. CNG zase pozor na nutnost pravidelných prohlídek a udržby, aby náklady na tyto nakonec nepřevýšily úsporu na palivu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
JARYN82 píše: aha no tak v50 byvh zene urcite nekoupil to je fabia od volva
jo to máš pravdu....je to taková volvácká fabie...jenže volvo tu fábii má posazenou na takové hranici,na které jiný automobilky končí ......ale soukromně bych si takovou fabii nekoupil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: jo to máš pravdu....je to taková volvácká fabie...jenže volvo tu fábii má posazenou na takové hranici,na které jiný automobilky končí ......ale soukromně bych si takovou fabii nekoupil
no mužu ti říct že na saloně měli V50 D3 Bussines edition a když to srovnám s fabiema 2 co máme na firmě tak bych řekl že fabie má o trošku lepší zpracování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: JARYN82> co chceš na fabii zpracovávat?....dyť v interieru toho moc nemá? teď jezdím asi v 5tým volvu a za mě až na drobnosti spokojenost,takže těžko mě budeš přesvědčovat o tom že to jsou mrdky
jezdil jsem od 3/2006 do 8/2011 Volvo V70 D5 Summum takže vím že Volvo není mrdka akorát opravdu Škodovka má takové zpracování že se přibližujou premiovým značkám .....edit : můžeš mi ukázat rozdíl mezi V50 a Fabii 2 :)
Naposledy editováno 19.04.2013 22:53:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
JARYN82 píše: jezdil jsem od 3/2006 do 8/2011 Volvo V70 D5 Summum takže vím že Volvo není mrdka akorát opravdu Škodovka má takové zpracování že se přibližujou premiovým značkám .....
edit : můžeš mi ukázat rozdíl mezi V50 a Fabii 2 :)
máš pravdu..mezi těma dvěma fotkama rozdíl asi nenajdu
E: rychle jsi to stihl opravit
Naposledy editováno 19.04.2013 22:55:08
1 reakcí na tento příspěvek druhé auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
trins píše: máš pravdu..mezi těma dvěma fotkama rozdíl asi nenajdu
E: rychle jsi to stihl opravit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) druhé auto
JARYN82 píše: bohužel i šef salonu Volvo mi řekl že pod V70 a S60 se modely prodávají pocitvoě méně a že je to pro socialně nižší vrstvu ....neber to osobně
však jo.....prodávají se míň,protože V50 je za nějakých 750tis,takže jako socka mám menší,slabší a dražší auto než ty ..to je asi jako BMX X1...to si taky kupují jen "socky"