Mám takový malý problém se svou motorkou, je neuvěřitelně ucukaná v nižších otáčkách. Ať se snažím sebecitlivěji přidat plyn motorka se odvděčí silným škubnutím. Při dalším přidavání plynu už je vše normální. Vše je nejhorší jakmile navolím režim SPORT, motorka je s takovou ve městě nebo na místě kde ji netočíte do vyšších otáček naprosto nepoužitelná. Jo a její chod je mírně nepravidelný v rozsahu 2-3tis otáček... Nevíte co by mohlo být příčinou ? Jestli cívky ? svíčky ? vzduchový fitr ? nebo jestli to prostě k dorsoduru patří ? pač moje bývalá mašina suzuki GSR 600 měla velice citlivou a plynulou reakci na plyn. Děkuju :)
1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
Dělá to nepravidelný chod, občas jako když vynechá. Při přidání plynu přidáš chvíli nic pak cukne. V otáčkách to u motoru nemusí týt tak zřetelné.
Naposledy editováno 08.04.2013 20:53:02
2 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
tisíce. Sportovní dvouválce mají prostě takový projev že se s nima nedá jet klidně, krot to spojkou a cukat nebude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
lobo6 píše: Teda nevím ale Dorso určitě nebylo určeno na popojíždění při lehce zvýšeném volnoběhu tj 2-3
tisíce. Sportovní dvouválce mají prostě takový projev že se s nima nedá jet klidně, krot to spojkou a cukat nebude.
na 750 jsem nejezdil, ale pár desítek km jsem najel na Dorsu 1200. A na Sport to nebylo až tak agresivně ucukané. Ano, bylo agresivní, ale ne ucukané
1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
hell22 píše: lobo6> ano to máš nejspíš pravdu, asi sem plácl s těma 2-3 tisícema, ale chtěl sem tím říct že pokud té mašině pořádně nešlápnu na krk tak je taková nejistá ucukaná a třeba když dojíždím na křižovatce a vymáčknu spojku pod 3 tisíce tak občas zdechne..
V servisu už jsi to měl? Zkusil bych synchro škrtících klapek...Každopádně jestli ti to občas chcípne tak tam něco špatně bude.Jinak jak píšou kluci režim sport to jsou otáčky,jestli to podtáčíš,tak je jasný že to ta mapa nenakrmí...
zrovna včera jsem odzimoval svoje Dorsoduro. Myslím, že pokud si předtím nejezdil na jednoválci (kubatury cca 500 a výš), případně sportovnějším dvouválci tak na to nejsi zvyklý a asi je problém v tvém zápěstí, případně jezdíš v nizkých otáčkách. Dorsoduro má v režimu sport poměrně slušnou reakci na plyn.
Musíš jezdit a časem si zvykneš citlivěji používat plyn a správné otáčky nebo si při proplouvání městem přepni na touring. Od toho tam to přepínání map je.
Pokud ti to necuká na ostatní režimy tak to žádný technický problém ani důvod k návštěvě servisu nebude.
1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
Chlape ty se mi snad zdáš ...mě to zní jako absolutní absence rozumu a uvažování.
Je to ohřátý? Kolik si od zimy najel km (už si "vyhnal pavouky z laufů")? Mýmu italovi trvá někdy přes 50km než si to na jaře schroupe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro
2 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
Na město ty aspoň můžeš přepnout do režimu rain a změkčí se ti chod motoru - já neudělám nic a prostě se musím naučit otáčet jemně pravou a mít furt ruku připravenou na spojce.
Pokud ti to hlásí chybu senzoru vzduchu, určitě by se to projevilo při startování - v případě, že by to nebylo nakrmený. Ty to podle příznáků budeš míst spíš překrmený, takže ta chyba může bejt reálná (to zhasnutí za tepla) Změň režim na nejměkčí a projeď to ještě než pojedeš na diagnostiku (20-50km) pokud nezmizí, máš problém ...
3 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro
ale jinak tyhle řeči fakt miluju a bavím se...fórum plný dotazů "Honda CB500, nestartuje po zimě, Kawasaki ZX6R - divný zvuk z motoru, Suzuki 750 SRAD na vršku se dusí" ... proč tam sakra nechodíme mi italofilové a nepíšem ... "vidíš blbečku, měl sis pořídit itala, hned bys věděl proč to máš rozbitý, takhle budeš muset hledat a laborovat "
Naposledy editováno 10.04.2013 09:11:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro
t_freedom píše: SuperSic58> lepší je umřít ve stoje, než živořit na kolenou
ale jinak tyhle řeči fakt miluju a bavím se...fórum plný dotazů "Honda CB500, nestartuje po zimě, Kawasaki ZX6R - divný zvuk z motoru, Suzuki 750 SRAD na vršku se dusí" ... proč tam sakra nechodíme mi italofilové a nepíšem ... "vidíš blbečku, měl sis pořídit itala, hned bys věděl proč to máš rozbitý, takhle budeš muset hledat a laborovat "
problém nebude v tom, že rejže jsou víc poruchový, ale v tom např. tebou zmiňovaný italové nejsou tak cenově dostupný a protože je nemůže mít každej blbeček
... věty typu "měl sis nechat rejži a ne kupovat itala" mě pak příjdou tak trochu na degradaci na blbečka, když jsem něco tak logickýho opomněl a koupil jsem tu italskou mrdku...
Teď vážně, při první vyjížďce a první nádrži po zimě bych to neřešil. Když se to ani pak nezlepší, tak zkusit pořešit ten senzor a povinná kontrola vzduchového filtru.
t_freedom: máš pravdu, mezi bohatstvím a intelektem rozhodně neplatí přímá úměra
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 | Maerek | 41 | 27.5.2024 v 20:13 jarouch |
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 | MTTM22 | 5 | 26.2.2024 v 18:08 papin01 |
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 | M0891557 | 3 | 27.11.2023 v 14:33 ThePes |
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 1 | 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ |
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 18 | 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ |