Uzavřeno 09.04.2013 v 07:44 uživatelem vech.ales
Naposledy editováno 05.04.2013 06:14:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Je to debata opet o nicem, kaslem na to, skoda nad timhle travit u tebe mladi u me stari
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: assassin> Ver mi ze v te miliontine sekundy kdy prekopavas z trojky na dvojku proste nic nesesynchronizujes.
Je to debata opet o nicem, kaslem na to, skoda nad timhle travit u tebe mladi u me stari
Neni to miliontina a nikdo netvrdil ze něco sesynchronizujes úplne, bylo řečeno ze to tomu zařazeni pomůže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: assassin> Ver mi ze v te miliontine sekundy kdy prekopavas z trojky na dvojku proste nic nesesynchronizujes.
Je to debata opet o nicem, kaslem na to, skoda nad timhle travit u tebe mladi u me stari
hovno tomu technicky rozumim,ale me na zx9 klasicky vyskakuje rychlost (slabina modelu) a ze zacatku nez jsem se naucil to srovnat to byla rana ze jsem mylsel ze rozpulim motor. praxe: jedu chci zaradit,vyskoci rychlost.zmacnu spojku a pokud bych jak nohoru tak dolu zaradil tak to da silenou ranu,staci srovnat otacky..napr radil jsem v 7-8tisicich tak se priblizit.pokud bych zaradil z volnobeznych......a to same je kryz dojizdim na krizovatku a podrazujim,nekdy to jde sametove hladce a jindy ne,ale s meziplynem ta rychlost vzdy krasne padne bez jedine mouchy a rany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
To same se dela kdyz nechces pri podrazeni dostat na mokru smyk, to jsou samozrejme hrozne mrdy .
O tomhle hadka ale nebyla, zkus vymacknout spojku, zaradit a pridat plyn az pak, ten samy efekt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
assassin píše: Neni to miliontina a nikdo netvrdil ze něco sesynchronizujes úplne, bylo řečeno ze to tomu zařazeni pomůže
Zkus co ti vazne udela srovnani kolecek.
Jed na dve, vyrad na neutral , pust spojku pridej a pak dej za jedna.
Pak to zkus tvym zpusobem, jed na dve, zmackni spojku pridej a skopni to rychle na jedna.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Dolph-cz píše: Creck> ty tvoje názory-to je fakt síla.všichni jsou blbí,jen ty máš pravdu.....,nevím na čem jedeš-ale chci to taky!
Tvl tak trosku uvazujte magori
Zkusme to z jineho soudku,
Vy tvrdite ze pri zmackle spojce zvysite pridanim plynu otacky na hnaci hrideli jo ?
Tudiz nebyl by tady zpetny efekt ?
Nezvysovala by , tedy pokud by se prenasela nejaka sila pres vymacknutou spojku na motor, otacky motoru hridel hnana a motor by tak nikdy neklesnul do volnobehu ?
Ja si vazne pripadam nekdy s touhle mladezi jak idiot, jezdite na motorkach co maji 200 koni a nevite o prevodovkach a motorech lautr nic.
Mě jsou lidi co si stojí za svým názorm naopak celkem sympatický.
To jestli maj nebo nemaj pravdu není nakonec až tak důležitý
Jinak k věci: Nepamatuju si už kdo a proč mě kdy naučil "meziplyn" při podřazování dávat, ale prostě to tak nějak automaticky dělám. Občas mám problém držet plnou silou(to je u KLE nutnost )brzdu a ještě při tom kroutit tím plynem,ale dá se..
AndělČK píše: Převodová skříň je uzavřený okruh, do kterého z venčí prakticky neproniká nic. Proto ten olej vydrží daleko více. Převodový olej se mění dle výrobce.U některých aut se mění i po 30tis. U diferenciálů se mění často po 60-120tis km. Když výrobce napíše doživotní, neznaméná to, že i po 30letech má ten olej dobré vlastnosti. Jen výrobce nepočítal, že takové vozidlo bude ještě jezdit.
Olej v motoru postupně degraduje - ztrácí množství svých aditiv, které se spotřebovávají. To má za následek i zvýšení viskozity až na takovou hranici, kdy olej nejde skoro vypustit.Je také postupně ředěn palivem.Přidřených či zadřených motorů v důsledku nedodržení výměn, jsem viděl desítky.
Naposledy Peugeot 1.6HDi. Najeto 60tis km. Výměny dodrženy a i přes to odešlo turbo.Bylo zanesené sítko do turba na tlakovém oleji, který tento motor má fakt perfektně napojený před filtrem.
Tak tak. U motoru, kde není turbo, se přejetej olej tak snadno nepozná, protože než něco odejde, bude vozidlo i motor na hranici životnosti. U turbomotorů je to něco jinýho. Pročpak asi měly první Renaultí dCi tak otřesnou pověst, a každý turbo zakukalo nejpozději ve 180tkm? Protože frajeři chtěli nalákat lidi na bezúdržbový motor a protáhli servisní interval výměny oleje na 30tkm, plus dali na motor olejový pidifiltr. Takže dosáhli akorát toho, že buď se ucpal filtr a pustil to obtokem, čímž oddělal turbo, nebo se nestihl ucpat úplně a stejně ho oddělal olej plnej bordelu. Takže u atmosférickýho motoru bych se nějakýho přejetí o pár tkm neobával, u turbomotorů bych to neriskoval a radši servisní interval naopak zkrátil, kor když už má vozidlo něco najeto.
1 reakcí na tento příspěvek motorový olej navždy
Najdi si konec tý diskuse (na základě níž si mě právě na předešlý stránce nazval magorem) kde jsi nakonec postupně začal otáčet k tomu, že "čistě hypoteticky a za předpokladu konjunkce neptuna se saturnem, by eventuálně ve vyschlý, vícelamelový spojce něco takovýho šlo...ale ale...ale...bla bla..." ...ty si opravdu nevidíš do papulky pane, fakt ne. A nezačínej zase, nebo tě budu muset na stejný téma opět deklasovat...s tvým "počkáním si na nízké otáčky"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Nezvysovala by , tedy pokud by se prenasela nejaka sila pres vymacknutou spojku na motor, otacky motoru hridel hnana a motor by tak nikdy neklesnul do volnobehu ?
ty už si zase všechno zapomněl, co? ...zavzpomínej... mantra "zbytkový kroutící moment přenášený i přes vystavené lamely " ...ten motorem neotočí ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
t_freedom píše: ty už si zase všechno zapomněl, co? ...zavzpomínej... mantra "zbytkový kroutící moment přenášený i přes vystavené lamely " ...ten motorem neotočí ...
Ho nech, budem zit dal v davovym bludu, a creck nam cas od casu prijde pripomenout jak je to ve skutecnosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Ozzy_ píše: Ho nech, budem zit dal v davovym bludu, a creck nam cas od casu prijde pripomenout jak je to ve skutecnosti
jojo, takový oblouzněný magůrci...jsme prostě jen nosiči vody a ryb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: Zkus co ti vazne udela srovnani kolecek.
Jed na dve, vyrad na neutral , pust spojku pridej a pak dej za jedna.
Pak to zkus tvym zpusobem, jed na dve, zmackni spojku pridej a skopni to rychle na jedna.
ty kokos
zaprvé v těchto dvouch větách je diametrální rozdíl
zadruhé to mám podle tebe jet 1 pak 2 vyřadit na N, pustit spojku , přidat plyn a potom (bez spojky) řadit jedna ..... ty jsi hodně na kaši
PS: až někdy budeš měnit spojkový lamely na motce, nenamáčej je do oleje, ale dej je tam suchý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
MaraVFR píše:
zaprvé v těchto dvouch větách je diametrální rozdíl
zadruhé to mám podle tebe jet 1 pak 2 vyřadit na N, pustit spojku , přidat plyn a potom (bez spojky) řadit jedna ..... ty jsi hodně na kaši
ad1) jinak by to ani nepsal
ad2) jak myslíš že se řadí bez spojky nahoru?? jde to i dolů, ale z dvojky na jedna bych to nezkoušel ale varianta s neutrálem je zbytečně komplikovaná
Naposledy editováno 05.04.2013 14:15:24
susta. píše: t_freedom> Odbočím od vašich přízemních témat, škoda, že jsem se nepodíval na tvuj profil před třičtvrtě rokem, takového Edieho teď marně sháním.
Jojo, byl tu na inzerci asi 3měsíce ...pak šel do bazexu někam ke Kolínu. Byl za týden pryč. Neboj, zase se něco objeví. Jen tohle byl fakt kup, měl po 6ti letech 16500km, jako opravdovejch...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: Tvl tak trosku uvazujte magori
Zkusme to z jineho soudku,
Vy tvrdite ze pri zmackle spojce zvysite pridanim plynu otacky na hnaci hrideli jo ?
Tudiz nebyl by tady zpetny efekt ?
Nezvysovala by , tedy pokud by se prenasela nejaka sila pres vymacknutou spojku na motor, otacky motoru hridel hnana a motor by tak nikdy neklesnul do volnobehu ?
Ja si vazne pripadam nekdy s touhle mladezi jak idiot, jezdite na motorkach co maji 200 koni a nevite o prevodovkach a motorech lautr nic.
Hele ja teda kdyz mám rozjetou motorku a na hulváta tam nasypu nakej nízkej kvalt tak otacky padaj pomaleji. Jinak teda takhle otočené je to dost mimo, roztacet jeno ozubený kolečko vs celej motor, to je tak trosku nepoměr...
Ono si zkus na míste vytočit motor do červeného a cvaknout tam jedničku, kdyz se podle tebe za spojkou v prevodovce nic neděje kdyz motorka stoji.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
t_freedom píše: assassin> hele, moderátore, neuděláme nový vlákno "CRECK's deklasing II" ...nebo tak něco?
Bude to to same ponekolikate dokola, ja se s tím ze nerozumím prevodovkam i smirim :) ono stačí ze sme zaneradili tohle vlákno :)
Ob creck vetsinou nebývá podle me mimo, jen si věc příliš zjednodussi a děla chybne závěry. Ale tak k sem v technice taky často presvedcenej o své pravdě a neni lehky mi něco vyvrátit, takže v tomhle crecka chápu.