---------------------------------------------------------------------------------------------
--> chci sem soustředit poznatky, modifikace, poznámky, problémy.
modifikace:
možnost úpravy sériového airboxu
kvalitní zásobovač z německa
snímač teploty a tlaku vzduchu + konektor
Tunning od základu pro Ducati, od bigbore kitů po vagony carbonu
--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
pro info servisní náklady:
řemeny, půlkroužky, ventily, olej, seřízení --> 7344Kč vč. práce a DPH - krása nesmírná
/postupně bude aktualizováno
Londoner> já si myslím, že to je o zvyku a asi i o stylu jízdy, jezdil jsem 10 let na cruiserech, Goldwingu 1800 a když jsem si pořídil PS každý mi říkal, že ho po 20 km zahodím...Dnes pro mě není problém dát 300km a žádná enormní únava se nekoná...a to jsem již "dědek v letech"...
Londoner píše: no jako je to krasny, ale dneska sem mel tu cest se kousek projet na Paul Smartovi a sice sem se cejtil jak zavodnik, ale castejc bych na tom jezdit nechtel....zlatej monster
jo ale ty Zardy z nej bych bral hned kam se sere monster
a to ohlinse na Smartovi ještě můžeš poladit, to Sport monoposto můžeš taky... ale jen na zadku....
for Pepek - Mašina na který si jízdu opravdu "užiješ" a i tom to trochu taky je... Na svym monopostu jsem dal v létě za den 500km po horských silničkách (Krkonoše, Orlický a Jeseníky) sic jsem byl pěkně vyždímanej ale ten pocit ...., jinak ergonomie hodně podobná 916, možná ještě trochu radikálnější, do města, na silnici samá díra a na pomalou jízdu rozhodně neee....a všude jinde je to neskutečná paráda a ten pravej 60s a 70s café racing zážitek a až přijedeš na pumpu tak jich tam taky moc stát nebude...
2 reakcí na tento příspěvek Classický koutek
1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek
VlastíkPlamínek píše: tohle je fajn, do prvního setkání s asfaltem...
i poté, pokud jsi majitelem servisu ducati, nebo aspoň akcionář
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek
FiZzeR píše: i poté, pokud jsi majitelem servisu ducati, nebo aspoň akcionář
už jsi zjistil odkud to kape???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek
1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek
Dalo by se to spojil i s návštěvou Ducati muzea v Bologni a projížďkou po známém testovacím okruku kousek od Bologne.
V roce 2011 jsme o tom tak trochu uvažovali, ale nakonec to nedopadlo, tak co letos?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Classický koutek
1 reakcí na tento příspěvek Classický koutek
Mám dotaz na teplotu motoru. Přijde mi, že se příliš dlouho zahřívá. Jel jsem před nějakou dobou v hustém dešti a teplota motoru vlastně se nedostala z "LOW"
Není někde u olejového chladiče nějaký termostat?
Díky za info.
Jo, a kdyby někdo sháněl (já na to bohužel nemám) Poul Smarta, tak ho prodávají tady:
https://www.ducati-czech.cz/ojete-motocykly/bazar/
za 415 tisíc
Naposledy editováno 09.10.2020 21:11:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tuning Air boxu Ducati Sport Classic [1, 2, 3] Ducati Sport 1000 | brzda80 | 80 | 5.9.2014 v 12:46 danny82 |
Svody Ducati Sport 1000 | danny82 | 15 | 12.3.2014 v 18:27 danny82 |
Čerpadlo Ducati Sport1000 Ducati Sport 1000 | danny82 | 12 | 20.9.2013 v 13:35 danny82 |
Pneu pro Ducati Sport1000 Ducati Sport 1000 | danny82 | 14 | 20.9.2013 v 13:32 danny82 |
Kód chyby P0170 - Fuel Trim Malfunc... Ducati Paul Smart 1000, Ducati GT 1000, Ducati Sport... | Horác | 15 | 7.8.2013 v 19:02 Horác |