1 reakcí na tento příspěvek Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
VojtasTTR píše: Katana> no, tak zase klid .. je to obyčejnej špuntík kvuli tomu, aby se ti tam nedostával bordel, prach atd. Pod tím špuntem je totiž tryska bohatosti volnoběhu. Další funkci by mohl mít tu, že pokud není na trysce O-kroužek jako těsnění (z 99% tam byvá), mohl by fungovat jako právě to těsnění, aby ti to nepřisávalo vzduch. Já ho třeba ani na DR 125 neměl... a vše bylo v pohodě. A pochybuju že by Suzuki dávala do svejch malorážek se stejným motorem hodně odlišné karburátory
Je vidět že tomu rozumíš jak koza petrželi, pod tím špuntíkem je volnoběžná tryska a ten špuntík je tam proto že si benzín bere odjinud. Jednou si ten karbec (v kterým bude ten "špuntík") rozeber, vem si baterku a posviť si tam. Je to i u některých GSXF.Naposledy editováno 17.03.2013 08:52:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
VojtasTTR píše: Katana> jasný, jestli tomu teda tak rozumím, tak proč mi každá motorka, u který jsem rozdělával karburátor a sám nastavoval jezdila v pohodě, bez děr v plynu a dušení? vím moc dobře, na co musím šáhnout a jak to funguje.. nebudu se tu dohadovat s inteligencí Měj pěkný den
No bude to tím že nevíš proč tam je ten gumovej špuntík. Budu hádat, nikdy ses s tím gumovým špuntíkem nesetkal, tím pádem si nikdy nepátral proč tam vlastně je ani jsi ho nikdy neodstranil aby jsi zjistil co to dělá a tvoje první reakce je jenom plácání. Mám pravdu, že jo?1 reakcí na tento příspěvek Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
Pedros1 píše: no pokud je ten špuntík v plovákové komoře, tak určitě bude mít význam, ikdyž mi není zrovna jasné proč je to takhle blbě vyřešeno, ale je mi divné kde se teda nastavuje bohatost zrovna u tohoto karbecu modelu M/N u S/T je bohatost směsi šroubek nahoře, ale u M/N není vidět nikde
Ten šroubek bohatosti směsi je na stejném místě, akorát u modelu M/N nenakreslili ten rozstřel šroubku, těsnění atd.
1 reakcí na tento příspěvek Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
Naposledy editováno 17.03.2013 12:08:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
kawajawa píše: Pedros1> však jo o tom mluvím, vždyť už v tom rozkresu má název pilot, ten klasický prostě tady není, na starých mašinách takhle vypadaly vzdušníky, kterýma se nastavovala směs, ale ty měly tak jako pilot pod sebou jistící pružinu a tady to prostě žedný jištění nemá.
No je to nějaká tryska - je v ní dírka a zašroubuje se na doraz (tak jako hlavní tryska) a pak se to zašpuntuje tím špuntíkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Špunt na trysce v karburátoru
Pedros: stima AN názvama je to vprdeli, to ti rozumím, ale jednou použiješ CZ název a polivina diskutujících tě zjebe, že se to tak nejmenuje a že víš uplný h.v.o a tak je to tady s více věcma.............
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bere to víc oleje, než by mělo Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 28 | 21.5.2013 v 17:06 kozel.ka |
Odpor elektroinstalace Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 10 | 3.1.2013 v 19:33 kozel.ka |
Až skončí sezóna... Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 13 | 6.10.2012 v 23:31 Johnny23 |
Nabíjení akumulátoru Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 11 | 2.7.2012 v 11:07 SOUSEDRH9 |
Zádrhel v elektrice Suzuki GS 125 ES | kozel.ka | 20 | 1.7.2012 v 23:55 J.M.K. |