2 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem
Reknu ti tajemstvi. Nestartuj ji na policajtovi. Sedni na ni otoc malinko plynem tak 1mm a je to. Chvilku (pul minuty) ji podrz kolem 1500ot/min, a jedeeeem (do 3-4tis prvnich 5km).
Startovani a zahrivani na policajtovi kurvi vuli na ventylech. Olej stece na jednu stranu, takze se druha strana "dre".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování s plynem
edit: jinak lepší je ho startovat bez plynu se sytičem, záleží na teplotě a počasí, nechat ho brumlat, klidně i chcípnout, ať se po delší odstávce promázne a nadlábnout ho znova a pohoda. časem získáš určitej gryf a půjde to samo.
Naposledy editováno 23.07.2009 11:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování s plynem
1 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem
Pokud to máš se sytičem tak bohatý, že to chytne jen s přidaným plynem (= ochuzenou směsí) tak startuj se sytičem vytaženým jen do půlky nebo na 3/4.
Nez cerpadlo rozezene olej vsude tak to chviklu trva (sekundu, nebo par). Kdyz ji mas na bocnim stojanu olej v hlave je na jedny strane a kdyz nastartujes, tak duha strana nema hned olej ale az za sekunu. Kdyz delas vule tak si vsimni, ze strana bliz ke stojanu je min opotrebovana nez ta dal.
1 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem
spis bych to videl jako virago/deadmen ze jde o pistni cepy.. ale i tak asi nic kritickyho, navic ma zase kupa motorek ostrik dna pistu tryskou s tlakovym olejem, takze tam je to asi taky sumak...
no fear
s.mike600 píše: To je normalni.
Reknu ti tajemstvi. Nestartuj ji na policajtovi. Sedni na ni otoc malinko plynem tak 1mm a je to. Chvilku (pul minuty) ji podrz kolem 1500ot/min, a jedeeeem (do 3-4tis prvnich 5km).
Startovani a zahrivani na policajtovi kurvi vuli na ventylech. Olej stece na jednu stranu, takze se druha strana "dre".
Kravina!
Na takovou blbost musím reagovat, přestože je vlákno z roku 09.
Divím se, že nikoho nenapadlo ti poradit, ať necháš seřídit motor...
to aby jsi se bál projet rychleji zatáčku-ať se nezadřou pístní čepy,když to více položíš...
ano,jsou extrémní polohy,kdy může být motor špatně mazaný-zejména dlouhá jízda po zadním kole,ale náklon pár stupńů do boku na bočáku je fakt magahovadina.
1 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem
V létě sytič nepoužívám,ale bez toho lehkého přidání to nechce chytnout. Dělám to i při startu teplého motoru,je to takový zvyk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování s plynem
Kdoví k čemu je na sání oleje jednocestný ventil, který zabraňuje poklesu hladiny oleje v motorových kanálech po odstranění tlaku.
Takže já to beru tak,že po lehkém zahřátí otáčky klesají,protože je příliš bohatá směs dodávaná sytičem.
Nevím jak jsem to dokázal,ale dvoutaktní Jawa 350 se chová téměř stejně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |