globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování s plynem
23.7.2009 v 11:01
Nazdárek. Minulý týden jsem si přivezl Fejzra. Při startu musim přidat trochu plyn, jinak mně nechce chytnout. Když příjdu do garáže a startuju se sytičem, tak taky musim dát trochu plynu, jinak nechytne. Ckvilku běží na sytič a pak začne chcípat. Tak ji vypnu,stahnu sytič, nastartuju a už drží. Potřeboval bych vědět, jestli je to normální. Má najeto cca 16500Km. Díky za radu

Startování s plynem

23.7.2009 v 11:11 | Nahoru | #1
Zkus kuknut sem

2 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem

23.7.2009 v 11:20 | Nahoru | #2
To je normalni.

Reknu ti tajemstvi. Nestartuj ji na policajtovi. Sedni na ni otoc malinko plynem tak 1mm a je to. Chvilku (pul minuty) ji podrz kolem 1500ot/min, a jedeeeem (do 3-4tis prvnich 5km).

Startovani a zahrivani na policajtovi kurvi vuli na ventylech. Olej stece na jednu stranu, takze se druha strana "dre".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování s plynem

23.7.2009 v 11:23 | Nahoru | #3
S ventilovou vůlí to nemá nic společného, přidírají se na jedné straně pístní čepy. Ale trvá to hóóódně dlouho, než se to viditelně a slyšitelně projeví.

Startování s plynem

23.7.2009 v 11:40 | Nahoru | #4
Velkej Fazer má snad i centrál, už jsem to nějak zapoměl, ale ano, tohle co popisuješ je celkem normální, dělal mi to myslím taky.

edit: jinak lepší je ho startovat bez plynu se sytičem, záleží na teplotě a počasí, nechat ho brumlat, klidně i chcípnout, ať se po delší odstávce promázne a nadlábnout ho znova a pohoda. časem získáš určitej gryf a půjde to samo.

Naposledy editováno 23.07.2009 11:43:23

Startování s plynem

23.7.2009 v 11:40 | Nahoru | #5
harryfotter
: Normalni... neres to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování s plynem

23.7.2009 v 13:39 | Nahoru | #6
1100Virago> To jako fakt? jak se můžou přidírat? měli by bejt mazaný tlakem nebo ne? teď jsi mě docela překvapil, tohle jsem netušil. Můžu požádat o vysvětlení?

1 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem

23.7.2009 v 13:54 | Nahoru | #7
Pístní čepy jsou snad mazaný rozstřikem. Nevím jak Fejzr, ale normální motory maj rozvedenej tlakovej olej v hlavě ke všem vahadlům nebo zdvihátkám, takže jim běh na bočáku nevadí.
Pokud to máš se sytičem tak bohatý, že to chytne jen s přidaným plynem (= ochuzenou směsí) tak startuj se sytičem vytaženým jen do půlky nebo na 3/4.

(reakce na) Startování s plynem

23.7.2009 v 14:11 | Nahoru | #8
Honzek> To co 1100Virago rika je teoreticka pravda, nikdy jsem neslysel, ze by se skutecne stalo.
Nez cerpadlo rozezene olej vsude tak to chviklu trva (sekundu, nebo par). Kdyz ji mas na bocnim stojanu olej v hlave je na jedny strane a kdyz nastartujes, tak duha strana nema hned olej ale az za sekunu. Kdyz delas vule tak si vsimni, ze strana bliz ke stojanu je min opotrebovana nez ta dal.

Startování s plynem

23.7.2009 v 14:20 | Nahoru | #9
to teda čumím, to jsou mi novinky, s tím startováním mašiny na bočním stojanu. Docela by mě zajímal názor víc lidí..moc se mi to nepozdává, nic takovýho jsem až do teď nikde nečet ani neslyšel :\

Startování s plynem

23.7.2009 v 14:25 | Nahoru | #10
No taky mi to prijde divny...

Startování s plynem

23.7.2009 v 14:42 | Nahoru | #11
Podle mě je to chujovina a vymysl někoho kdo se nudil a teoretizoval

(reakce na) Startování s plynem

24.7.2009 v 08:40 | Nahoru | #12
Deadman> dik za radu až bude hezky určitě to vyzkoušim

1 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem

24.7.2009 v 08:46 | Nahoru | #13
no opotrebeni u ventilu kvuli naklonenymu motoru bych se nebal, to ze chvili trva nez jde nahoru tlak je fakt, ale ono to neni tak kriticky..
spis bych to videl jako virago/deadmen ze jde o pistni cepy.. ale i tak asi nic kritickyho, navic ma zase kupa motorek ostrik dna pistu tryskou s tlakovym olejem, takze tam je to asi taky sumak...

Startování s plynem

24.7.2009 v 11:37 | Nahoru | #14
na Gasovi taky musim kopnout a skubnout za plyn jinak ani neskytne ale Fejzr je trosku neco jinyho nez 2T soutezak

(reakce na) Startování s plynem

2.9.2009 v 16:44 | Nahoru | #15
assassin> je to kravina. Normalne tam jde olej tlakem takze se to hend po rozbehnuti maze, plus to by to muselo setsakrametsky dlouho stat aby tam zadnej olej nezustal a vsechen stekl dolu!!! Navic ani vsechen stect nemuze a nahore v hlave vzdycky nejaky kapicky zustanou a ty se hned pri nastartovani a pohybu rozviri...

no fear

Startování s plynem

2.9.2009 v 17:02 | Nahoru | #16
Dej si pod stojan kus spalku a budes mit motorku da se rici rovne nemusite resit zadirani

Je jasne kdyz to mas zhozene na bocni kapote a startujes tak to asi tolik mazat nebude

Startování s plynem

27.2.2013 v 19:49 | Nahoru | #17
No, tak to s tím olejem je zajímavá teorie?!
Takže než nastartujěš měl by jsi moto vzít a protřepat, jako krabku s džusem?!

Startování s plynem

2.3.2013 v 12:30 | Nahoru | #18
Zasraný KN filtr - trochu plynu, vypraný KN filtr- bez plynu. Každá motorka to má jinak. Neřeš to

(reakce na) Startování s plynem

2.3.2013 v 15:56 | Nahoru | #19

s.mike600 píše: To je normalni.

Reknu ti tajemstvi. Nestartuj ji na policajtovi. Sedni na ni otoc malinko plynem tak 1mm a je to. Chvilku (pul minuty) ji podrz kolem 1500ot/min, a jedeeeem (do 3-4tis prvnich 5km).

Startovani a zahrivani na policajtovi kurvi vuli na ventylech. Olej stece na jednu stranu, takze se druha strana "dre".



Kravina!
Na takovou blbost musím reagovat, přestože je vlákno z roku 09.

Divím se, že nikoho nenapadlo ti poradit, ať necháš seřídit motor...

Startování s plynem

8.3.2013 v 15:32 | Nahoru | #20
radil jsem se se servisákem a ten říkal : nejlépe nastartovat nasadit helmu a jet. Nějaké zahřívání na bočáku se rovná mlácení kladivem do motoru

Startování s plynem

8.3.2013 v 18:28 | Nahoru | #21
ty vole,to jsou zase hovadiny

to aby jsi se bál projet rychleji zatáčku-ať se nezadřou pístní čepy,když to více položíš...

ano,jsou extrémní polohy,kdy může být motor špatně mazaný-zejména dlouhá jízda po zadním kole,ale náklon pár stupńů do boku na bočáku je fakt magahovadina.

Startování s plynem

9.4.2013 v 19:24 | Nahoru | #22
Startování s plynem je u fazerů celkem normální, i když mě to docela štve a snažím se to vyladit. Ale to s tím sytičem je docela divný.

Startování s plynem

9.4.2013 v 19:32 | Nahoru | #23
taky startuju s plynem,jinak ani prd

1 reakcí na tento příspěvek Startování s plynem

9.4.2013 v 20:17 | Nahoru | #24
Taky jsem se to musel naučit,že je potřeba při stlačení tlačítka startéru lehce přidat plyn. Na úplně studeném motoru(teplota okolo 0) to nedělám,protože to ovlivňuje negativně práci sytiče. Jinak pokud to startuješ studený tak na plný sytič a jak motor chytne tak stáhnout sytič na polovinu dráhy. Jak začnou klesat otáčky,začíná se motor ohřívat a sytič se úplně vyřadí.
V létě sytič nepoužívám,ale bez toho lehkého přidání to nechce chytnout. Dělám to i při startu teplého motoru,je to takový zvyk.

Startování s plynem

9.4.2013 v 20:28 | Nahoru | #25
Já jsem taky ze začátku musel při startu přidávat plyn,ale od té doby co se dělala synchronizace,tak nemusím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování s plynem

10.4.2013 v 10:32 | Nahoru | #26
Fazer-FZS> Ty máš automatický sytič? Jak jsi to dokázal? To máš z favorita? Podle mě teda se teda otáčky s ohřívajícím se motorem zvyšují a ne že klesají.

Startování s plynem

10.4.2013 v 10:39 | Nahoru | #27
No a s tím že motor je sekudu nebo několik bez mazání je blud hodný opravdu internetu. :o) Oni ti japonci jsou uplní kreténi a defacto odrovnávají motory každým startem.
Kdoví k čemu je na sání oleje jednocestný ventil, který zabraňuje poklesu hladiny oleje v motorových kanálech po odstranění tlaku.

(reakce na) Startování s plynem

10.4.2013 v 11:52 | Nahoru | #28
mira-xj> tak automatický sytič skutečně nemám. Ale funguje mi to jak jsem výše popsal,tedy když nastartuji studený motor(páčka sytiče na max.) tak mi otáčky vyběhnou okolo 3000 rpm. Sytič stahuji na cca polovinu dráhy(doporučeno výrobcem moto) a po 2-3 minutách mi začínají lehce klesat otáčky motoru což je pro mě signál k uzavření sytiče. Tento motocykl má vyhřívané karburátory což je výhodou,že není bohaté směsi tak dlouho zapotřebí.
Takže já to beru tak,že po lehkém zahřátí otáčky klesají,protože je příliš bohatá směs dodávaná sytičem.
Nevím jak jsem to dokázal,ale dvoutaktní Jawa 350 se chová téměř stejně

Startování s plynem

20.4.2013 v 14:36 | Nahoru | #29
Tak jsem si nechal seřídit ventily a od té doby startuje pouze na startér i bez sytiče a plynu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer habrman 3 15.4.2024 v 12:13 Anders
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer satanek66 24 20.3.2024 v 09:15 Mňojo
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 21 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer Johny_F 45 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer Chabra 3 17.9.2023 v 17:36 gerrik


TOPlist