Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Naposledy editováno 07.03.2013 12:04:13
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
...radši napiště kolik kde stojí děvky co jste je mydlili od Dvořiště dále-:)...
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
sqwer píše: cempa> tak viděl, že a myslím si tedy, že to opravdu není pro normální lidi, ale pro kamioňáky jo:D...
máš chuť si užít někde v křoví u silnice že se ptáš na cenu?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
sqwer píše: Průserář> jsi bystrý, jsi opravdu z Bohnic?:D...
nejsem z Bohnic1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
charlie.vtx1800> Aha, chápu, o těch už jsem vlastně něco zaslechl. Rozjíždět se na jednotku je většinou blbost, ta se použije spíš jen někde při manipulacích v terénu. Na Líze jsem se vždycky rozjel na krátkou dvojku, skoro bez plynu, řadil normálně 3 - 4 - 5, přepnul na dlouhou a tak jel furt... pak jsem lupnul zpátky krátkou a šel zase normálně s kvaltama dolů, bez půlek. Jen málokdy jsem se dostal někam, kde byla dlouhá čtverka lepší, než krátká pětka. Leckdo se mi diví, proč jsem ty půlky nepoužíval, ale ono to bylo i o zvyku z praktických důvodů - v zimě to v kvaltkysně tak zatuhlo, že cca prvních 10 - 15km splitter stejně přepínat nešel.
A to couvání chápu, že tam je to na prkač. Při jeném manévrování, manipulacích a kor couvání manuálně ovládaná spojka nemá konkurenci.
cempa> Souhlas, já si neumím představit normálního člověka , co by byl schopen s nějakou děvkou něco mít. Být pro ní jen jednou z mnoha čárek v notesu a ještě riskovat nějakou chorobu... Ale jinak, jestli je to pravda s tím otravováním a pak "pomstychtivým" poškozením plomby na lankách od plachty, tak to aby se člověk bál vůbec někde zastavit. Ale popravdě řečeno, nenapadlo by mě, že budou schopné klidně bouchat na dveře, když jasně vidí zatažená okna a závěsy. Takovou drzost mi hlava nebere.
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
M.a.x píše: Jen takový tip ..jelikož Tata jezdí kamionem tak můžu poradit taku malu vychytavku...jezdte za kamionem tak aby jsem videli ridice v jeho zpetnem zrdcatku tak máte jistotu ze pokud se tam kukne tak vás vidí...
No ne! Fakt? A to ti někdo musel říkat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
3 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
J.M.K. píše: Piwell> Leckomu to přijde jako logická samozřejmost, ale divil by ses, kolik lidí si to skutečně neuvědomí a chovají se, jakoby měl řidič mít na zadní stěně návěsu kamery. Když jim pak vysvětlím, že pokud nevidí jeho špígle, tak řidič už z principu jejich auto také vidět nemůže, tak nechápavě koukají jako Eskymák na splachovací hajzlík. Opět to nutí k zamyšlení, zda by měl vůbec dostat noty někdo, kdo očividně nezvládá fyziku 5. ročníku ZŠ.
Ano, naprosto s tebou souhlasim. Já to taky řikám pořád - u závěrečných testů v autoškolách by neměla chybět ještě jedná část - nevim jak bych to nazval, ale prostě takovej testík, kde se projeví pohotovost, logické přemýšlení, selský rozum a schopnost používat mozek (tim samozřejmě nemyslim vzdělání, ale schopnost reagovat na vzniklé situace, resp. umět aplikovat získané znalosti).