1 reakcí na tento příspěvek Tak vítr už tu dnes byl co toto?
1 reakcí na tento příspěvek Tak vítr už tu dnes byl co toto?
1 reakcí na tento příspěvek Tak vítr už tu dnes byl co toto?
Kdo to pořád nechápe, tak tady je krásně vidět to PROTISMĚRNÉ KONTRA ŘÍZENÍ.
Borec jede pravou zatáčkou, musí uhnout na střed - tedy doleva.
Tak musí zatočit (dát první podnět) prudce DOPRAVA.
Toto ho narovná až do žádaného zatočení doleva.
Je to vidět ve 14 vteřině, sledujte jen přední kolo.
Hnáty zpřelámat a řidičák vzít na 5 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak vítr už tu dnes byl co toto?
VladaM píše: Dobrá reakce pilota!
Kdo to pořád nechápe, tak tady je krásně vidět to PROTISMĚRNÉ KONTRA ŘÍZENÍ.
Borec jede pravou zatáčkou, musí uhnout na střed - tedy doleva.
Tak musí zatočit (dát první podnět) prudce DOPRAVA.
Toto ho narovná až do žádaného zatočení doleva.
Je to vidět ve 14 vteřině, sledujte jen přední kolo.
kdyby se opřel do pravýho řidítka, tak se potká s tou toyotou nebo se škarpou, protože to funguje naopak - impulz do levého řidítka = prudce doleva
Naposledy editováno 06.03.2013 08:37:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak vítr už tu dnes byl co toto?
1100Virago píše: Němec: Myslíte to stejně, jen jinak vyjadřujete. První impuls musí být opravdu doprava a udělá se zatlačením na levé řídítko (když tlačíš levou stranu, stáčíš kolo doprava).
Tak, tak, dobře jsi to shrnul.
Všichni (včetně mne) to myslí správně, jen to každý napsal jinak.
Ale 1100Virago to napsal nejvýstižněji.
1 reakcí na tento příspěvek Tak vítr už tu dnes byl co toto?
taky to mohlo bejt nahrany
protoze mi neni jasny jak by sehnali zaber z ty motorky a prezili to
Naposledy editováno 06.03.2013 10:46:53