globalmoto_kveten





Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.
Předchozí
1... 17 18 19 20
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

21.2.2013 v 21:31 | Nahoru | #571
chtěl bych pozdravit všecky příznivce gas gas a měl bych na vas dotaz,,,,

GG mi je hodněsympatická motorka a na jaře bych chtěl neco koupit,než tak učiním tak dávám na hromadu klady a zápory a zjištuju potřebené informace,
po přečtení všech možnych diskuzí a názoru jsem zustal na važkách jen ohledně karburátoru.hodně lidí řešilo spotřebu,správné natryskování -v létě,v zimě,je ten karburátor nějak závadny nebo problémovy?chapu to dobře ,že nastavena motorka klasicky v létě už nepojede v chladnych měsícách a budu muset pořád štelovat ev. přetryskovávat?rád bych kdyby mi někdo vysvětlil jak to u toho dvutaktu je díky mira

(reakce na) Gasgas 250 07

22.2.2013 v 09:30 | Nahoru | #572
mirbub> Ahoj, mám Gase EC300 přes 2 roky, kupoval jsem nového a prozatím kromě běžné údržby bez potíží (najeto 2800 km). Karburátor je v pohodě, jen jsem ho měl natryskovaný tak, že se mi často motorka ulejvala (asi moc netahám ), po doporučení dovozce jsem změnil trysky a už je to úplně bez problému. Já jsem to řešil především kvůli spotřebě, ale motorka i lépe jede.
Do Gase bych šel klidně znovu.

P. S.: Jede i startuje úplně normálně v zimě/v létě bez ohledu na nadmořskou výšku.

Naposledy editováno 22.02.2013 09:32:30

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

22.2.2013 v 10:08 | Nahoru | #573
S karburátorama je jedinej problém ten, že nejsou ideálně nastavený, ale to nejsou ani u KTM, ideální je svěřit motorku pro nastavení někomu kdo tomu rozumí a máš pokoj, správným nastavením se proti serivému sníží spotřeba- a to klidně až o třetinu, zlepší průběh motoru v celém režimu otáček, motorka se přestane ulejvat a startuje suprově v jakejchkoliv podmínkách, já jsem na svym gasu v karburátoru předělal úplně všechno- hlavní trysku, volnoběžnou, jinak nastavil jehlu a snížil hladinu v plovákový komoře.
Většina lidí tohla nastavení podceňuje a mezi lidma koluje velikej mýtus, že čím víc benzínu tím líp to jede.. tak to opravdu neni.. když vidim pak ty uchrchlaný uprskaný stroje, tak je mi líto jak strojů, tak majitelů..

(reakce na) Gasgas 250 07

22.2.2013 v 10:57 | Nahoru | #574
Troj11> Souhlasím s tebou, motorka se změnou trysek dostala druhý dech. Já řešil jenom trysky, možná jehla a ta hladina plovákovky by mohla ještě něco zlepšit.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

22.2.2013 v 11:01 | Nahoru | #575
Jinak vliv nadmořský výšky a teploty prakticky neřeším, mám nastaveno na "teplo" a když v zimě začne motor jít nepravidelně na volnoběh, tak dotáhnu o půl otáčky vzdušník popř. když uslyším detonace nebo jinej projev chudé směsi, tak dám jehlu o zářez výš.. základ je vnímat motor.. a to daleko víc než nějaký manuály o nastavení, který jsou většinou úplně k ničemu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

22.2.2013 v 11:26 | Nahoru | #576

Troj11 píše: Jinak vliv nadmořský výšky a teploty prakticky neřeším, mám nastaveno na "teplo" a když v zimě začne motor jít nepravidelně na volnoběh, tak dotáhnu o půl otáčky vzdušník popř. když uslyším detonace nebo jinej projev chudé směsi, tak dám jehlu o zářez výš.. základ je vnímat motor.. a to daleko víc než nějaký manuály o nastavení, který jsou většinou úplně k ničemu..


Vnímat motor, dobře napsaný. On to ale umí málokdo. Pak vznikaj takovýto chyméry o karburátorech. A přitom je chyba v obsluze.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

22.2.2013 v 15:59 | Nahoru | #577
delphine> troj 11:chlapi díky za odpovědi to ma potěšilo,,,,měl jsem strach že nebudu dělat nic jiného než jen seřizovat karbec,udržbu a všecko na mašině si dělám sám ,protože to je jistota že mi to nezmršija někde v servisu,ale mám čtyřtakt takže tam to je trošku jine.jinak by to měla byt 300 a model od 06 výš limitovat jako obvykle budu peníze nejradči bych vzal noveho,ktm sem z vyběru už vyřadil ma ju každy druhy ocas a ten gas mi přijde jiny takovy neohleděny jinak nějaky dobry e shop s díláma?ja našel trial tym beroun ale tam sou asi jen origo díly že?

(reakce na) Gasgas 250 07

25.2.2013 v 12:54 | Nahoru | #578
mirbub> Zkus se podívat na OSSA Enduro, to je teprv exotika. Kdybych neměl zánovního Gase, tak tohle by byla asi moje volba

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

26.2.2013 v 16:26 | Nahoru | #579
Já bych řekl, že motorka je to dobrá, ale EC250 není moc ostrá. Takové pohodové svezení. Mám přes 10000 km najeto a měnil jsem píst a pár drobností. Karburátor Keihin i citlivost motoru na seřízení asi není ideální, ale když se to jednou seřídí dobře, tak stačí korekce airšroubem na okolní teplotu. Pro hobíka bych tu motorku doporučil. Spolehlivost a životnost je pozoruhodná, cena příznivá. Pro schopnějšího jezdce se neodvažuji posuzovat. Ani jízdní vlastnosti ani spolehlivost a výdrž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

26.2.2013 v 16:55 | Nahoru | #580
Itall> su rozhodly pro ten dvutakt jedine co by to mohlo překazit je že sa za ty peníze objevil nejaky solidní čtyřtakt ale to pochybuju protože ty gasy su na hodně dobre cenovce.je neco u gasu co si obvzvlášt při koupi pohlídat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

26.2.2013 v 17:00 | Nahoru | #581
mirbub> Tak druhovýrobní díly ti mohu nabídnout na www. endurotuning.cz + spoooousta věcí jsou na dotaz a nejsou v eshopu.. běžnej spotřebák druhovýrobní- plasty, potah sedla, ložiska do motoru, rámu, přepákování, centrálu, věci pro repas odpružení, písty, ojnice, kotouče, řetězovky, lamely, polepy, destičky atdatd..
Ohledně stroje kamarád teď prodává gase ec300r 2008ka, má ho od novoty, sám osobně jsem ho celý život motocyklu servisoval a posledně na něm dělal kompletní GO motoru i rámu cca 15 hodin zpátky, dával jsem mu na něj lepší kola a kotouče a další vychytávky, takže vím co se od novoty se strojem dělo a dám ruku do ohně za to, že je opravdu technicky v skvělém stavu.. opticky je to horší, protože je na původních plastech.. což je důvod proč už neni dávno prodanej.. chce za něj asi 70, možná míň, kdybys chtěl poskytnu kontakt..

(reakce na) Gasgas 250 07

26.2.2013 v 19:35 | Nahoru | #582
Troj11> díky za perfektní info ohledně dílu to sem potřeboval vědět že je někde e shop kde kupim všecko a nebudu muset zhánat to tam, tamto zas jinde. musím nejdřív prodat ttrko a pak mužu kupovat gasa nemam dvě mašiny kde parkovat a navíc bych tolik peněz nedal do kupy,,sezona za chvílku začne tak počítám že sa mašina prodá celkem rychle,navíc stav je si myslím hodně dobry a cenovka bude slušná.jinak pokud jde o mna nekupuju vzhled na ten kašlu je to ostre enduro a na podřene plasty to nejezdí,,,,duležity je stav

(reakce na) Gasgas 250 07

28.2.2013 v 16:34 | Nahoru | #583
mirbub> Nevím, co by měl být problém, kupoval bych to jako každou ojetou motorku - dát si pozor na všechno . Já ji zatím neprodávám právě proto, že slouží dobře. A je skoro vše původní, kromě pístu, řetězové sady, pneu, duší a snad nějaké drobnosti. A plasty OK, zkrátka skoro nová motorka . Osobně bych moc nevěřil motorkám, na kterých je spousta věcí vyměněných, po různých GO apod. Páč taková motorka, pokud není moc letitá, asi musela dostávat zabrat a nikdy nevíš, kdo se v tom vrtal. Za sebe - nikdy jsem nekoupil ojetou motorku tak dobrou a v tak pěkném stavu, jako jsem já skoro vždycky prodával. S výjimkou Pragy 250, která nesnesla dlouhodobější ostřejší provoz a nějaké mouchy při prodeji měla, i když původně jsem ji měl novou. Dokonce další majitel přišel údajně i na závadu, o které jsem já nevěděl. Naprasklá kyvka. Nevím kde, to jsem opravdu nevěděl. Praga je ovšem specifický stroj, spíše polotovar. Takže Gas klidně doporučím. Nový...

Gasgas 250 07

18.8.2014 v 17:26 | Nahoru | #584
Gas Gas EC 250 prodán. Byla to velice dobrá motorka.

Gasgas 250 07

18.8.2014 v 23:17 | Nahoru | #585
Já prodal předloni. Celkem toho i lituju, byla to fajn mašina
Předchozí
1... 17 18 19 20
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist