Žíznivý tříválec,nebo nervozní 4válec??
O spolehlivosti se asi nemá smysl bavit,záleží na jednotlivém kusu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Ryuichi píše: Franco82> Co s tou zimou?? I když bych se rád zajel na nějakou tu motku mrknout,stejně jí neprojedu... a jak začne sezona,tak už nebude čas něco kupovat
No uz to nebude dlouho trvat a teploty zas povylezou. Tak jeste nejakej ten tejden vydrz a sbirej info. Pak bych to zajel omrknout a projet, kdyz nakoupis vcas, stihnes i predsezonni servis...
Koukni i na mobile.de at si udelas prehled o nabidce. Ta totiz neni tak pruhledna a jednoducha jako kdyz nekdo kupuje bandita nebo gixera.
Zjisti si jaky ma ktera motorka bolistky a krome standardniho seznamu se na ne pri koupi zamer. U Corsara jsou to ty svolavacky, u TNT snad odchazely civky nebo co.
2 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Nerd> hele to je zajisteny. Prvni vymena je v tisici a do ty doby se to nesmi tocit, takze to vydrzi a mm se namasti na prodeji filtru
Podle informaci co jsem nasel jsou motory na corsaru spolehliva vec, a to jsem cetl zkusenosti vsech tri prezivsich majitelu ve stredni evrope
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
drippera píše: Proboha jen to ne !!!!!! Tahle "rejže" (i když dobrá) nemůže ve výběru zastínit tyhle italské, prsaté krásky!!!!!!
Na silnici hravě,já to mám na ježdění,né na takové to domácí žvýkání.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Na silnici hravě,já to mám na ježdění,né na takové to domácí žvýkání.....
Ale prdlajs. FZ1 do téhle "elitní skupinky" vůbec nepatří...
Zrovna tak jako Bandit, Hornet, Zed a jim podobní...
To sů tuctovky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
drippera píše: Ale prdlajs. FZ1 do téhle "elitní skupinky" vůbec nepatří...
Zrovna tak jako Bandit, Hornet, Zed a jim podobní...
To sů tuctovky!
maj recht
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
drippera píše: Ale prdlajs. FZ1 do téhle "elitní skupinky" vůbec nepatří...
Zrovna tak jako Bandit, Hornet, Zed a jim podobní...
To sů tuctovky!
To máš asi pravdu,tahle skupinka je většinou daleko ve zpětných a vymyká se i co se týče srvisu.... Na benzínce pravda stojí skromně opodál,tudíž je potřeba definovat tu "elitnost". Nicméně na machrování jsou tu jiný stroje,než výše jmenované-DB7 Delirio (skvost,kterej zase kulhá místy na silnici),dejme tomu SF a pár dalších.Brutalka je vzhledově taková pojaponštělá,tou už je zajímavější Tuono V4.Novýho Zeda bych taky nezatracoval,prej funguje báječně,vzhledově se mi líbí i Monster 1100 Evo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: maj recht
Ty aby ses nepřidal!!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: To máš asi pravdu,tahle skupinka je většinou daleko ve zpětných a vymyká se i co se týče srvisu.... Na benzínce pravda stojí skromně opodál,tudíž je potřeba definovat tu "elitnost". Nicméně na machrování jsou tu jiný stroje,než výše jmenované-DB7 Delirio (skvost,kterej zase kulhá místy na silnici),dejme tomu SF a pár dalších.Brutalka je vzhledově taková pojaponštělá,tou už je zajímavější Tuono V4.Novýho Zeda bych taky nezatracoval,prej funguje báječně,vzhledově se mi líbí i Monster 1100 Evo....
Delirio je DB6 se vzducháčem.Nejdřív litr,pak jedenáctset a garantuju ti,že na silnici(myslim okresku) se rozhodně neztratí,protože než tu tvojí gejšu rozmotáš,už bys na týhle brzil do další zatáčky
S tou Brutalkou bych to viděl spíš tak,že určila směr,kterýmu se snažej japončíci aspoň přiblížit.Mrkni co vyráběli za designy v době nástupu Brutale 750...
p.s. Zed se mi zdá taky dobrej,ale spíš bych na něj koukal v SX,kdyby se mnou chtěla jezdit ta pani co s ní bydlim dál,než na kafe
Naposledy editováno 22.02.2013 08:54:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
zmulin píše: Delirio je DB6 se vzducháčem.Nejdřív litr,pak jedenáctset a garantuju ti,že na silnici(myslim okresku) se rozhodně neztratí,protože než tu tvojí gejšu rozmotáš,už bys na týhle brzil do další zatáčky
S tou Brutalkou bych to viděl spíš tak,že určila směr,kterýmu se snažej japončíci aspoň přiblížit.Mrkni co vyráběli za designy v době nástupu Brutale 750...
p.s. Zed se mi zdá taky dobrej,ale spíš bych na něj koukal v SX,kdyby se mnou chtěla jezdit ta pani co s ní bydlim dál,než na kafe
No na okresce se neztratí,čímž nemyslím,že by měla plnohodnotně stačit,ten agregát je celkem známej.S Deliriem asi moc lidí nezávodilo,ale dá se to odvodit.Já ti nevím proč by mělo ujíždět Delirio,když neujede ani S4R. No a to ani nemluvím o poladěných převodech,těma se v klidu eliminuje náskok dvouválu v tom "rozmotání". Ale to neva,ta motorka je tak krásná,že bych jí ten motorovej deficit odpustil.
S tou Brutalkou nepolemizuju,kdo byl dříva kdo jaký určuje směry,jen konstatuju,že ten design dneska splývá a Brutalka je vedle jiných italek taková nedomrlá.
O SX se nebavím,to už je jiná kategorie,propíráme naháče. Ale je povedená,to zase jako jo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Ty aby ses nepřidal!!!!
neber to špatně, jen tak se špičkujeme. Pokud to budu brát tak, že motorka jako taková je už sama o sobě zábavnej stroj, tak bude rozhodně zábavná i fz1. Funguje a když se roztočí tak i jede a fazer ve 200+ jede i líp než tnt (to moje). Ale pokud chci emoce, a (dle mě) skutečnou zábavu a hravou mašinu, tak je tnt o 1000% jinde
1 reakcí na tento příspěvek Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Všechno je to ale můj subjektivní pocit a vo tom to je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
Jindrej píše: neber to špatně, jen tak se špičkujeme. Pokud to budu brát tak, že motorka jako taková je už sama o sobě zábavnej stroj, tak bude rozhodně zábavná i fz1. Funguje a když se roztočí tak i jede a fazer ve 200+ jede i líp než tnt (to moje). Ale pokud chci emoce, a (dle mě) skutečnou zábavu a hravou mašinu, tak je tnt o 1000% jinde
Jako že TNT jede jak píchlá svině nepochybuju,ale zkusil jsi zpřevodovanou FZ1??? Taky to není špatný,je fakt rychlá. Jinak než špičkování to neberu,proboha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Hele,mě to jako celek prostě neladí,ten příhradovej rám a k tomu ty buclatější kapoty,O tom strašným předním světle ani nemuvím.Postav vedle toho třeba SF a uvidíš ten rozdíl.
Myslíš ten rozdíl deseti let?
zmulin píše: verybusy> No proti Monsteru má DB6 poladěnou mapu a je od spoda ještě víc hrr.Já taky odvozuju,ale když jsem si v jednom odpoledni projel Monster 1100 s Termixama,VFR 1200,CBF 1000 atd. ,tak jsem měl celkem jasno,jak se silnice otevře,tak čtyřvály letěj,ale na uzavřenější mi líp sed ten Monster a abych mu stačil,tak bych ty 4ky musel furt točit jak magor a na to asi nejsu zvyklé.Možná se kolegové naštvou,ale odspodu jede ten vzducháč rozhodně líp,než Ducatí vodníci,takže podle mě to samý.Potřebujou otevřenější silnici.
Všechno je to ale můj subjektivní pocit a vo tom to je
Tak to je snad jasný,že čtyřvál držíš v otáčkách,je to jinej styl jízdy a ty motory jsou na to stavěný.Pokud pilot dokáže ty otáčky udržet,tak ten dvovál neujede ani omylem.Je to něco jako u aut benzín x nafta,s každým se prostě jezdí jinak. Monster 1100 jsem jezdil a nepřinese víc zábavy než FZ1 a je pomalejší.Kdysi jsem toho monstra 1100 chtěl,fakt se mi designově líbí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou z těchto italek by jste brali vy?
verybusy píše: Jako že TNT jede jak píchlá svině nepochybuju,ale zkusil jsi zpřevodovanou FZ1??? Taky to není špatný,je fakt rychlá. Jinak než špičkování to neberu,proboha.
na zpřevodovaným jsem nejel. Věřím, že to pojede....
Ale beru to i z hlediska emocí a ta fz1 ať pojede třeba jako hovado, pořád nebude mít takový charizma, nebude tak hezká a jedinečná, nebude se tak klepat na volnoběh, nebude tak řvát a prostě nebude Italská
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 | Temue | 13 | 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty |
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 54 | 20.10.2023 v 16:55 Metric |
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... | KulímR1 | 28 | 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker |
Šikovnej zámečník z Brna? - Vyřešen... MV Agusta Brutale 910 S | Eagleking | 6 | 4.8.2022 v 20:51 tonyboy |
Závodní přepákování MV Agusta MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 750, MV A... | blaza.matej | 12 | 9.3.2021 v 11:35 FiZzeR |