Chci se zeptat zda se vyplatí si koupit pneu za nějakých 1300,- nebo si radši připlatit a koupit kolem 2000,-.
Příklad :
http://www.shop.jbr....u::9999**kateg::9999
http://www.megalevne...elli-diablo-corsa-3-(56w)-tl-120-65-r17-z~z8019227168310.html
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
HornisGSX píše: KralicekAzurit> no ale jakou galuzku?
Continental ContiTwist SM, 100/80/17 TL 52 H, ta mě přišla jak na to koukam dokonce na 960kčNaposledy editováno 18.02.2013 14:14:23
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
Ja jich pár odjezdil a žádnej problem. Náklony, rovinky vše pohoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Johnyprague píše: Určitě kup ty staré. Stačí je nafoukat směsí Argonu a Co2 (81%-19%), ale jen na 60% předepsaného tlaku. Směs zaručí změknutí směsi a nižší tlak dostatečnou přilnavost. Před sezónou stačí gumu ošetřit olejem (já používám vyjetý z motoru po výměně) tím obnovíš pružnost a odstraní se případné mikrothlinky. Zatáčky nesmíš trefovat v apexu, ale těsně před ním kvůli nižšímu náklonu na výjezdu. V pohodě Ti takhle udržovaná guma vydrží 2 - 3 sezóny.
JJ a když mázneš i kotouče, přestanou ti tolik ubejvat brzdový desky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
PETRZX9R píše: Nic proti nikomu, ale kdo z vás co píšete zě starou ne, vyzkoušel starou pneu?
Ja jich pár odjezdil a žádnej problem. Náklony, rovinky vše pohoda.
třeba já, mohu doložit propouštěcí zprávou z chirurgie
Myslím že se bavit obecně o staré taky moc nestačí - stará lepivka bude jistě jezdit jinak než stará cestovní ...... já si nabil tlamu na cestovní a zdaleka jsem jí moc nedával
Naposledy editováno 18.02.2013 16:38:46
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Johnyprague píše: Back> No nesmí se na to ošetření používat plná syntetika, tam je 100% oleje. Musí se používat polosyntetika, tam je oleje jen 50% a ten zbytek právě zabraňuje tomu uklouznutí..
HornisGSX píše: Mr.Dan> konkrétně ty turanzy stojí za hovno!!! za 10tis jsem je poslal do kopru... a když se trošku ojezdili klouzali jak na mýdle!!!
No tak to jsi právě ryzí ukázkou toho, kdo si pořídil už ty polský. Díky za důkaz, že nekecám. Ty francouzský, co mám, držej jak přibitý (a že mám s čím srovnávat a navíc mám původní tlumiče atd.) a už je tam mám asi 7 tis.km a jsou tak v půlce (+ něco najely už předtím).
Blesk90 píše: hele já jsem koupil gumy s DOT 07 (v roce 2012)a šli okamžitě do kšá protože bych se někde vypláznul, tady de opravdu o rok a 04 i kdyby dobře skladované určitě ne....
Loni jsem jezdil výhradně na DOT 2007 a bez problémů dojezdil celou várku (nových nejetých). Takže jestli se "vyplázneš", tak to gumama asi nebude.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
Johnyprague píše: FishX3> Kotouče mazat aby se zabránilo reznutí a destičky vůbec nedávat, sníží se váha a zlepší ovladatelnost
Sakra chlapi neblbněte co když to fakt vezme vážně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
3 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se šetřit na pneu ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyplatí se šetřit na pneu ?
honza511 píše: ...je dobré jezdit slicky v provozu?...
Prej záleží, jestli je zvládneš zahřát na správnou teplotu. Jinak mají horší přilnavost.