Ale protože su rypoň, tak ti řeknu, že je tam neco šejdrem - píst de ve válci nakřivo (je nesymetricky popsaný). Jako by byl víc tlačený na levů stranu.
Kromě nepřesnosti výroby ojnice či pístu može byt příčinů špatná montáž (to asi nejspíš - valná většina "opravářů" tam totiž klepe pístní čep kladivem).
Naposledy editováno 18.02.2013 11:12:02
Naposledy editováno 18.02.2013 12:20:38
Dyž to dofčíl jelo, dej to dohromady a jezdi.
To eště najede tolik kilometrů, že dybys to měl jít pěšky .
Co se týče axiální vůle (mezi setrvákama do boků), tak já bych na takovéj motorce dal 0,25-0,30mm.
To až budeš dělat generálku.
Jedna hodnota je rozměr (šířka kliky) přes setrváky a druhá táto.
Dyž ti tam vyjde vůla třebys dva mm, tož se to řeší příložkama mezi ojnicu a setrváky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3990, 3991] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119713 | Dnes v 15:59 pech. |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |
Zapojení AVE regulátoru Jawa 250/559 Jawa 250/559 panelka | Gallos | 3 | 30.7.2024 v 10:45 1100Virago |