Po dlouhém rozhodování jsem si byl ke konci minulého roku projet V-stroma 650.Celkem mi ta motorka sedla.Už jsem byl skoro rozhodnut ale ted jak pročítám témata tak zjišťuju,že 650 bude asi slabá.Jezdím z 80% silnici,většinou jezdim sám ale mám strach aby když člověk pojede ve dvou,s nějakýma báglama třeba do Alp nebo nekam k moři tak jak to bude vypadat na dálnicích a nebo při předjíždění atd.... Bmw mi přijde spíš taková krajní verze protože je to spíš takový polotovar za dost vysokou cenu.Celkem mi padl do oka Triumph ale celkem se bojím kvality,servisu,dostupnosti dílů atd.....(O anglické motorky jsem se nikdy moc nezajímal tak proto nevím) jinak si myslím že by to nemusela být špatná volba.
Prosím teda o radu co by jste doporučli vy popřípadě zkušenosti majitelů obou motorek.
Díky
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Bližší popis sem házel sem. .. BMW sem nejel, neporovnávám.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Ty motorky jsou si jízdně hodně podobný. Tiger je sice pocitově výrazně výkonnější, ovšem BMW mi přišlo zase lépe ovladatelný. BMW mělo zase o dost horší posez, ale to je řešitelný gelovým sedlem, nebo sedlem od Touratechu. Celkově i ergonomie mi přišla u BMW malinko lepší. Ale zase laděný výfuk je u BMW nutností, bo ten stock má prišernej zvukovej projev.
Jestli ovšem píšeš že jsi celých 20% mimo asfalt, tak zase BMW. Do Alp bych taky lépe pasoval BMW. Ale na dálkové přesuny zase Triumpha. U BMW se musí přikoupit dodatečná výbava, aby tě to na dálnici nezmohlo. Taktéž batůžek si bude po chvíli na BMW stěžovat, pokud nepořešíš sedlo.
U mě to je tak, že rozum by bral BMW. Emoce by ovšem sáhly všemi deseti po Triumphu.
Ty motorky jsou si vzácně vyrovnaný. Co můžu doporučit, na obou se pár desítek km projeď, než ty peníze utratíš. Hledáním na fóru se dozvíš obecné a technické tlachy, ale pocity každého jsou individuální.
Co se týče V-stroma, můj názor na něj se můžeš dočíst v recenzi uvnitř mého profilu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Petr-RSV píše: Na svižnější tempo po silnici případně dálnici bude vhodnější asi ten Triumph. Ale zatím jsem na něm nejel, takže vlastní zkušenost nemám. O kvalitu a servis bych se nebál. Jinak Bmw bych volil v případě offroad využití. V-Strom není špatný, ale ty další dvě motorky jsou dál...
No, já bych zase řekl, že servis je v ČR trochu na pytel. Bezpy je ze Strakonic, takže nejblíž to má do Phy do DK moto. A to teda rozhodně není žádná sláva.
Pokud kvalitní servis u odborníků, pak zase do Olomouce k Andělům je to docela štreka.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
endurista74 píše: Ja bych do tveho vyberu klidne priradil jeste BMW 1100 nebo 1150 GS , o tom jsi neuvazoval ?
Chce motorku a ne traktor!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Jel jsem i na V-Stromu. V motoru je opravdu dost rozdíl. Tiger jezdí bez problému už od cca 1500 ot/min. A když si chceš občas zahrát na sportovce, motor ti to v pohodě dovolí. Posez je hodně podobný, já jsem dokoupil zvýšení řidítek a teď je to +/- stejné. V-Strom má lepší ochranu proti větru a zdál se mě o chlup lepší (měkčí) podvozek na rozbitých cestách. Naopak při svižnější jízdě na lepším asfaltu už byl lepší Triumph. Z Triumphu taky o trochu lépe dosáhnu na zem. Se servisem jsem nikdy neměl problém, to co jsem si po telefomu domluvil, bylo vždy dodrženo.
Původně jsem zvažoval přesně tak jako ty. BMW jsem ale vyřadil jako první. Posed byl pro mě extra vysoko a ani s nabídkou nižšího sedla to nebylo ono. Navíc cena byla o dost vyšší.
Triumpha jsem objednal v pondělí a v pátek jsem si už pro něj jel.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Chtěl bych se zeptat jak je to s cenou garančních prohlídek a po kolik km se chodí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Pokud kvalitní servis u odborníků, pak zase do Olomouce k Andělům je to docela štreka.
No spíš teď žiju v Praze takže výlet do Olomouce by nevadil .Jen jsem se chtěl zeptat jestli se to opravdu vyplatí jezdit servisovat do té Olomouce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
titus píše: Radek_S> Ten posez u Tigra mě zajímá, kolik měříš?
Mám asi 171cm. Sedlo u Tigera mám v nejnižší poloze a je to OK. U V-Stroma to bylo o trošku (ale malej) horší. Na testovací jízdu jsem si ho netroufl osedlat (na něj vylézt) v úzké uličce. Mechanik mě ho musel vytáhnout. Nižší sedlo mě byla nabídnuto za cenu 10.000.-Kč. Takže i to rozhodlo nakonec ve prospěch Tigera. Triumph je taky asi o 5kg lehčí.
(reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, Triumph Tiger 800 XC
Bezpy píše: Díky moc za odpovědi
Chtěl bych se zeptat jak je to s cenou garančních prohlídek a po kolik km se chodí?
První garančka stála 2.500,-Kč. Je po 800km. Já to mám do Prahy cca 140km. Přijel jsem tam a na tachometru bylo cca 1.200km. Kromě kontroly, výměny oleje a filtru mě taky přehrály software a vypucovaly a namazaly řetěz. Celkem to trvalo něco málo přes hodinu. Další prohlídky jsou po 10.000km. V úterý jsem tam zavolal a v pátek mě to udělaly. Kolik to bude stát po 10.000km nevím, už jsem se ptal v jiném vlákně zde na fóru, ale zatím bez odpovědi. Já mám najeto cca 6.000km.
Tigera můžu vřele doporučit, ale i V-Strom se mě na testovací jízdě docela líbil. Jen ty koně tam nejsou, ale asi bych si taky nakonec zvykl a stačilo by mě to. Pro mě bylo při výběru důležitější pohodlí nežli výkon a pak nižší sedlo a nižší hmotnost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cesta kostí, Stará Kolymská trasa d... Triumph Tiger 800 XC | ZdendaZB | 27 | 4.6.2024 v 22:47 ZdendaZB |
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC | karosa | 7 | 7.5.2024 v 08:39 Radek_S |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC | bity | 10 | 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER |
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC | Rvn | 44 | 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf |