Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Četl jsem o teorii, že je to tím, jak je volnoběžka umístěná nahoře a že než se promaže, tak běží "na sucho". Spíš si myslím, že je to větším třením studenýho motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
metro píše: Volnoběžka a i ty kameny podlě mě bude ok. Nedávno to řešil kolega, myslel, že mu odešla volnoběžka tak to odvezl do Husabergu a tam mu to jen seřídili. Já to tam taky nakonec asi odvezu, jen jsem myslel zda to někdo nedělal. Nemám servis zrovna za barákem:o)
Kolik ho to seštelování stálo? Ty kameny stojí cca 1800,-, tak jen jestli není lepší si koupit nový, doma si je vyměnit a vědět, co tam mám a co jsem s tím udělal. Když si spočítáš čas, náklady na dopravu moto do servisu a cenu "seštelování" (nota bene tam štelovat není co), tak možná zjistíš, že tě tvoje 1. varianta vyjde levněji a lépe.
Servis neravrhuju, je to taky možnost , ale potvrzuje se, co mi na některých z nich vadí - něco opraví (možná), řeknou, seštelovali jsme to, ale jeden neví, za co vlastě platí .
No, taky jsem musel poslat motor prvně do Mikiservisu. Měl jsem to radši poslat na seštelování do HSBservisu a ono by to bylo opravený za pár kaček . Nikdy jsem neměl žádný vozidlo v servisu, na všechno jsem si stačil svépomocí a radou od kamarádů v domácích podmínkách. Mám z toho vážně depresi, takový pocit osobního selhání . Hold s HSB přišly nový časy. Teď motor, za chvíli tlumiče, ..... .... co jsem si to koupil
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
kolečko co ho žene startér má pojistnou třecí spojku- ta zafunguje když budeš s motorkou a rychlostí couvat.. prostě časem se trošinku ojede a stačí jí "seštelovat" tzn. dotáhnout..a to je jednoduchý, chytíš to tak abys neskurvil ozubení a klíčem dotáhneš.. popř. rozebereš, vyčistíš a závit zalepíš novým loctite..
když mi to "nefungovalo" tak jsem spojku protočil rukou- stuha, ale rukou, tak jsem to pouze utáhl tak, aby to šlo ne rukou, ale sikama jo.. namontoval a od tý doby 100mth pokoj a startér startuje jako o závod..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
tak to asi těžko,při couvání s kvaltem ti protočí volnoběžka a dál dozadu se už nic neunáší jinak tady můžeš laborovat
..pro mě za mě si klidně kupujte volnoběžky, ale 9 z 10ti "závad" startérů na husabergach je povolený číslo 6
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 | posera1 | 4 | 29.6.2018 v 20:58 Katroš |