1 reakcí na tento příspěvek vyfuky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuky
2 reakcí na tento příspěvek vyfuky
Naposledy editováno 29.01.2013 19:29:32
Jaký rozdíl v převodovkách je ? Všechny pracují na stejné principu protiběžných ozubených kol a ložisek a starší převodovky dokonce nejsou z tak kvalitních materiálů, jako ty moderní a proto moderní olej full syntetic který až 5x lépe maže je dokonce pro tyto starší převodovky lepší.
Naposledy editováno 29.01.2013 19:31:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuky
pedromotor píše: Fananek-Jarda> mam ji na fotkach v profilu,jestli na to muzes mrknout?
Podle mne to mas v poradku ale jestli trvas aby to bylo super ( a nejakej veteranista te nedelal prednasku) tak dej rybiny a otevrene sani (bocni plechy ktery mas ty jsou stejny je jinej prostredek ) Jeste pisnu misto socialni verze udelej drobet lepsi - nech nachromovat nadrzNaposledy editováno 29.01.2013 20:06:21
1 reakcí na tento příspěvek vyfuky
P.S. jo a na tornadoblemblem kašlete, je to akorát provokatér
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuky
Drak1 píše: Olej PP90 bych rozhodně nezatracoval tyto motory na něj jezděj 60 roků a pokud majitel nezanedbá údržbu tak není žádnej problém Dávám ho i do generálkovanejch motorů,maže dostatečně a spojku nelepí
60 roků je ve vývoji techniky a zejména olejů dlouhá doba. Každý jen trochu solidní servisák ti do Jawy doporučí nejmodernější plně syntetický olej. Kdyby ho před 60 lety výrobci motorek znali, byli by fascinováni jaké fantastické vlastnosti má a používali by jen tento.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuky
Naposledy editováno 29.01.2013 21:09:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyfuky
Fananek-Jarda píše: tornadojoe> Jo jenze ten motor nebo lepe receno prevodovka byla delana na prevodak PP90 a muj nazor je ze 90 uplne bohate postacuje na hustote i mazaci schopnosti.Jenom tak pro zajimavost - zkust dat treba do Skody 120 ci Favorita do motoru misto 15w 40 ci 10w 40 - plnou sintetiku 5w 30 a ver mi ze to zacne kurevsky zrat olej a ten motor casem "udelas"
Neříkám že se starým hnojem PP90-kou nemůžeš jezdit, ale byl to i důvod, proč se motory dřív tak sypaly. Ten olej je prostě zastaralý a z dnešní úrovně výroby olejů katastrofálně nekvalitní.
To jsou babské povídačky, že ti bude brát víc oleje. Nebude. Naopak, prodloužíš si interval do GO motoru o podstatný kus Km, bude ti lépe startovat atd. bude menší spotřeba benzínu.
Naopak, když dáš do moderního vysokootáčkového motoru starý minerální olej, koleduješ si o zadření motoru a vylágrování. Ani polosyntetika naní dobrá, je tam skoro 90% starého dehtového oleje. Chce to dávat jen plnou syntetiku, co má označení FULL SYNTETIC.
1 reakcí na tento příspěvek vyfuky
Další otázka proč pleteš dohromady PP90-GO motoru-startování a spotřebu ? Tento motor je DVOUTAKT= mazanej vzduch+benzín+olej
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3988, 3989] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119641 | Dnes v 19:56 Miraz250 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Teče přední tlumič Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 8 | 19.7.2024 v 08:47 vasik006 |
Lamely Taiwan Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 1 | 16.7.2024 v 22:17 Drak1 |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 13 | 13.7.2024 v 12:13 Tom350354 |