Poraďte jak skrýt u přestavby kabeláž?
Přemýšlel jsem natáhnout vše v rámu. Ale nejsem si jistý, jestli vrtání děr do rámu je OK...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
Chtěl bych čistej rám s čistým motorem. Čím méně hadiček a kabelů tím lépe...
1 reakcí na tento příspěvek Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
Easy_rider- píše: Kde jsou ty slabý místa, kterejm se vyhnout?
Chtěl bych čistej rám s čistým motorem. Čím méně hadiček a kabelů tím lépe...
To by spočítal leda nějakej konstruktér. Narušit rám je podle mě zbytečnej risk - kašlal bych na to.
FishX3 píše: co varianta místo s dírou nejřív zesílit?
Tahali jsme vzduch a elektriku ojem u tandemovýho vleku - jekl 150*250 mm, síla stěny asi 10 a oválnou díru 50*100 jsme zesílili navařením obruby ze stočený kulatiny 25 mm (pěkně ve výhni u kováře) - zatím to drží už 6 let. Ale relativně tenkostěnnej rám u motorky je něco jinýho. Udělat se dá asi všechno - jen jestli to za to stojí.
edit: A tu díru jsme udělali v polovině výšky toho jeklu - tam se dá předpokládat nejmenší namáhání.
Naposledy editováno 27.01.2013 19:45:04
1 reakcí na tento příspěvek Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
Rozhodl jsem se, že velké svazky dám do pancéřky, co půjde schovat, tak schovám a malé vrtnu do rámu. Což mi vychází na tři vstupy a tři výstupy s vrtáním max 3mm. Snad se to neposere.
Díky za názory!
1 reakcí na tento příspěvek Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
2 reakcí na tento příspěvek Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
Easy_rider- píše: Co jsem zjišťoval u stavitelů, tak všichni tahají kabeláž rámem. Jde o to omezit co nejvíce kabely, vše dobře promyslet, vrtat co nejméně a neudělat z rámu cedník.
Rozhodl jsem se, že velké svazky dám do pancéřky, co půjde schovat, tak schovám a malé vrtnu do rámu. Což mi vychází na tři vstupy a tři výstupy s vrtáním max 3mm. Snad se to neposere.
Díky za názory!
Tak to jsem ti špatně porozuměl - měl sem za to že tam chceš schovat hlavní svazek a vrtat nějakou 15-ku díru a proto sem byl tak opatrnej. Tak ať se dílo podaří!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
Todesengel píše: Záleží, co máš za rám-do číny bych nevrtal (na to bych ani nesednul). Jinak bez problému. Dělaj to všichni stavitelé co znám a nikdy se nic neposralo. Chytrákům co tvrděj, že na motocyklech OCC se nejezdí (samozřejmě jsou vyjímky), nevěř ani pozdrav.
Treba jezdi, ale kdyz sem videl jak to bastli tak bych na tom mel skoro strach
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
assassin píše: Treba jezdi, ale kdyz sem videl jak to bastli tak bych na tom mel skoro strach
Nemám v úmyslu se OCC zastávat, ale kdyby si viděl, kdo a jak ,,stavěl,, tvýho mopeda, tak bys radši chodil pěšky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
1 reakcí na tento příspěvek Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
Todesengel píše: trins> Nemám. Jenom jsem se na pár stavbách podílel. A v televizi to vypadá vážně trochu jinak, než v reálu.
Na kazdy druhy stavbe jim tam kola pasuji tak ze je tam mlatej kladivem, distancky na osu rezou flexou, jen na brusce strhnou hrany... A podobnej bastl...
Todesengel píše: Nemám v úmyslu se OCC zastávat, ale kdyby si viděl, kdo a jak ,,stavěl,, tvýho mopeda, tak bys radši chodil pěšky.
Kdo stavel moji motorku nevim, jak ji stavel vim, znam ji do sroubku a vse co se mi tam nelibilo sem vlastnorucne predelal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam s kabeláží - vrtat do rámu?
assassin píše: Na kazdy druhy stavbe jim tam kola pasuji tak ze je tam mlatej kladivem, distancky na osu rezou flexou, jen na brusce strhnou hrany... A podobnej bastl...
Co se týče kol, tak je lepší tam osu lehce natlouct. Vůle totiž dělá ještě větší vůli.