takže - budte rychlejší než důchodci :D
Pokud to rozděláš a složíš tak, že to není navenek poznat, tak to reklamací projde. Oni to zas nijak důkladně nezkoumají. Ale pokud je vidět, že to někdo šrouboval zbroušeným šroubovákem a zmršil hlavičky, tak to samozřejmě vzbudí podezření.
1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013
Já mám toto:
Jakmile dojde k neobvyklé situaci, jako je zkrat, napětí baterie pod 7,5 V , otevřený proudový okruh, nebo opačné připojení výstupních svorek, vypne nabíječka elektroniku a přepne systém okamžitě zpět do základní pozice, aby se tak zabránilo škodám.
(konec citace)
Po praktické zkušenosti neúspěšného pokusu nabít 12V baterii s napětím 6,2V mi to nekoresponduje s textem odstavce: REGENEROVAT/NABÍT PRÁZDNOU (OPOTŘEBOVANOU,PŘEBITOU) BATERII.
Nabíječka tedy po připojení rozpozná napětí baterie a pokud je menší než uváděných 7,5V, vyhodnotí jí jako K.O. a přepne se do STANBY.
Potom tedy se pokusit tuhle automatiku "ošálit" jinou nabíječkou a zvednout napětí baterie pokud to půjde nad 7,5V a pak připojit Lídlovku.
Jestli to nepůjde, vyhodit baterii do popelnice
1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013
1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013
1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013
Upozorňuju, že nejsem žádný odborník, popisuju zde jen svou zkušenost. Možná jsem to udělal dobře, možná špatně, ale účel to splnilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
a za to je tady kulka, se nesmí
Pistoleros
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
banda1250 píše: o.k.-zajímavé,2typy manuálu
Také mám asi dva roky typ ULG 3.8 A1 a funguje k mé plné spokojenosti. Vzhledem k výše popsanému a skutečnosti, že se mi také nepodařilo touto nabíječkou nabít prakticky mrtvou baterii (s napětím pod oněmi 7,5 V, musel jsem jí dát "šok" křemíkovou nabíječkou bez regulace), chtělo by to u letošní nabíječky provést pokus na podobně vybité baterii, zda se na ní nabíječka chytne a dokáže ji nabíjet i ze stavu pod 7,5 V...... když o tom v souč. návodě již nic takového řečeno není... Pokud by toto zvládla, neváhal bych a pořídil ještě jeden, letošní kousek
Naposledy editováno 25.01.2013 22:21:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
ThomsonMotorson píše: Loner-71> "Upozorňuju, že nejsem žádný odborník, popisuju zde jen svou zkušenost."
a za to je tady kulka, se nesmí
Pistoleros
Všiml jsem si, že si tady dost lidí honí triko, když není po jejich. Ale budiž jim přáno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
Ale tak hluboce vybitý akumulátor je trvale poškozený, tam už probíhají nevratné změny a výsledkem je snížená kapacita, zrychlené samovybíjení a snížený startovací proud.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
1100Virago píše: Tak ono je logické, že když je akumulátor vybitý tak hluboce, že nabíječka nedetekuje žádné napětí v rozsazích které očekává, že se nerozjede. Pokud aku vytáhnete neregulovanou nabíječkou na nějaké 4V, tak ji lidlovka považuje za vybitou šestivoltovku a taky se ji tak snaží nabít. Pokud ji tou pomocnou nabíječkou nabijete na vyšší napětí, pak se už chová správně.
Ale tak hluboce vybitý akumulátor je trvale poškozený, tam už probíhají nevratné změny a výsledkem je snížená kapacita, zrychlené samovybíjení a snížený startovací proud.
Tak asi jí to určitě nedělá dobře, ale stalo se. Nechal jsem zapnutý klíček a druhý den odpoledne bylo vymalováno. Baterku jsem nabil, jak jsem popsal a zatím další dvě sezóny v poho. Asi jsem měl kliku.
Loner-71 píše: Tak asi jí to určitě nedělá dobře, ale stalo se. Nechal jsem zapnutý klíček a druhý den odpoledne bylo vymalováno. Baterku jsem nabil, jak jsem popsal a zatím další dvě sezóny v poho. Asi jsem měl kliku.
tak jsi to ještě stihl,ze dne na den nestačila umřít,ale po týdnu by bylo asi fakt vymalováno viz.Virago1 reakcí na tento příspěvek lidl 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
2 reakcí na tento příspěvek lidl 2013
Jen abych se ujistil chtěl jsem změřit zda opravdu je baterie nabitá a neodebírá žádný proud. Při zapojení ampérmetru do série se nabíječka nebyla schopna zapnout z důvodu použitých ochran. Při použití klešťáku(kalibrovaný VC-531) byl proud pod prahovou schopností indikace, to odpovídá menšímu proudu jak 100mA. Takže na krátkodobý udržovací režim to rozhodně nemůže baterii uškodit, avšak při zapojení dlouhodobém (třeba půl roku) by i takhle málo mohlo baterii z moto uškodit.
Až časem vybiji baterku zopakuji měření i na dobíjecí režim ale něvěřim že se objeví něco co by mě přesvědčilo že tato nabíječka není vhodná pro Gelovky, AGM či obyčejný akumulátor se zaplavenýma elektrodama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lidl 2013
1100Virago: http://www.motorkar...amp;fid=22&pgr=1
Něco málo problémů s ním bylo, ty magnety tam taky kdosi popisuje, jako slabé..
Kawadědek píše: Koupil jsem v LIDLU už několik věcí, ale poslední jsem !! Tankvak. Po koupi jsem v pátek nandal a jel do Jizerek. Hrůza. Po městě dobrý, ale rozjedeš po silnici má snahu ulítnout. Slabé magnety a než abych to držel koleny, tak jsem musel kurtovat pod bandou provlíkat. No pouťovina. Nekupujte, jinak budete muset předělávat. (Lepší koupit značku - měl jsem před 2 roky půjčenou od kluka a sedělo to jak hr na pr.A to jsem jel Chorvatsko.)
Nemáš zrovna standardně tvarovanou nádrž. Já ten tankvak bral už tak před dvěma nebo třemi lety a nádherně mi držel, pak jsem ale přešel na jinou motorku s atypicky vytvarovanou nádrží a při vysoké rychlosti nebo velkém zrychlení se vůbec nedrží, ale také ty magnety opravdu nejsou pořádně přichycené.
Já to řešil koupí malého batůžku, neboť nevozím moc věcí, ale tobě by mohlo pomoci prostě přidělat tam přídavné kapsičky na magnety .
Motku mám přesně rok, baterka byla nová.
Nějaká obyč, ale správných parametrů.
Startování vždy super, poslední jízda byla 31.12.
Garážuji přes zimu v dílně při 11-12 st.
Pod vlivem diskuzí, že bez napojení baterky přes zimu na udržovací nabíječku jde baterka do kytek, jsem to zkusil, koupil Lidl nabíječku a zapojil.
Kontrolky se správně zapnuly a ukázaly nabíjení.
Netrvalo snad ani 2 minuty, přeplo se to na baterie FULL a zřejmě začalo to udržování.
Nechám to tedy pro dobrý pocit do zítřka "udržovat", pak to odpojím.
Nevidím důvod to v mém případě mít pořád nabodnuté.