Naposledy editováno 09.01.2013 10:27:10
2 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
naprcccs píše: ty stranky jsou tak debilni, ze neni mozne!! dival jsem se, nic konkretniho jsem nenasel..
Ty stránky jsou SUPER nemam tušení co máš na nich debilníhoeDIT: A co mas za ladak ? Ono je to potreba sladit dohromady. Takze asi nelze explicitne rict bez znalosti toho ladaku jakou tam dat trysku a jak to naladit.
btw:zkus Danafrika ten ma myslim vlastnorucne vyrobenej ladak , takze ti mozna poradi.
Naposledy editováno 09.01.2013 13:33:49
edit: ty afrikáncký stránky jsou trochu na štýru
Naposledy editováno 09.01.2013 13:40:19
1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
2 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
vojtik88 píše: nejlip udělaš když to prodaš
tunit afriku je k ničemu,taky na to dlabu-efekt nula
Naposledy editováno 10.01.2013 17:56:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
wáca píše: to jsou zas odpovědi ty vole
Máš recht :) Hele, naprcs, zajeď si za Petrem Kauckým, on ti to poladí. Je to nejlepší servisman na afry co znám. http://www.mrsk.eu
1 reakcí na tento příspěvek Africa a laďák
1) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, bez ladění na brzdě. Výkon jsem neměřil, spotřeba na tisíce kilometrů kolem 4.6 l/100 km.
2) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, odladěno na brzdě. Výkon 70 koní a 72 Nm. Celkem přijatelná křivka výkonu v celkem širokém pásmu otáček. Maximální výkon někde kolem 7500 - 8000 ot/min. Spotřeba vzrostla na 5.2 l/100 km.
3) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr, odladěno na brzdě. Výkon 68 koní a 74 Nm. Strmá křivka výkonu, propad výkonu v rozsahu 3000 - 4500 ot/min, zúžil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 6500 ot/min. Spotřeba vzrostla na 6.0 l/100 km.
4) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr + zapalování IGNITECH, odladěno na brzdě. Výkon 65 koní a 78 Nm. Strmá křivka výkonu, zmizel propad (křivka výkonu v každém okamžiku otáček pouze stoupá), rozšířil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 5000 ot/min. Spotřeba klesla na 5.6 l/100 km.
Na každé nastavení ježděno celou sezonu, vždy minimálně 5 tis. kilometrů.
Vše dělal zmiňovaný Petr Kaucký.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa a laďák
Tazdevil píše: Mám s laděním @ následující zkušenost:
1) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, bez ladění na brzdě. Výkon jsem neměřil, spotřeba na tisíce kilometrů kolem 4.6 l/100 km.
2) Koncovka Remus Revolution (starší model asi 2002, nerezová přímo na @, road legal) + standardní osazení trysek a jehel, odladěno na brzdě. Výkon 70 koní a 72 Nm. Celkem přijatelná křivka výkonu v celkem širokém pásmu otáček. Maximální výkon někde kolem 7500 - 8000 ot/min. Spotřeba vzrostla na 5.2 l/100 km.
3) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr, odladěno na brzdě. Výkon 68 koní a 74 Nm. Strmá křivka výkonu, propad výkonu v rozsahu 3000 - 4500 ot/min, zúžil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 6500 ot/min. Spotřeba vzrostla na 6.0 l/100 km.
4) Koncovka Remus Revolution (Slip-on koncovka karbon 2010, road legal) + DynoJet stage 1 + K&N filtr + zapalování IGNITECH, odladěno na brzdě. Výkon 65 koní a 78 Nm. Strmá křivka výkonu, zmizel propad (křivka výkonu v každém okamžiku otáček pouze stoupá), rozšířil se rozsah otáček s max. točivým momentem. Max. výkon se posunul k 5000 ot/min. Spotřeba klesla na 5.6 l/100 km.
Na každé nastavení ježděno celou sezonu, vždy minimálně 5 tis. kilometrů.
Vše dělal zmiňovaný Petr Kaucký.
zajímavé.... ted nevím, co si z toho vzít :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin | ErlSinkler | 8 | 28.11.2023 v 13:44 vilemx |
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin | smuherr | 36 | 30.9.2023 v 10:40 smuherr |