Dík za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Allann píše: .. je to všeobecně známá věc.
No pokud zase trochu vážně, toto je hloupost takto škatulkovat a držet se zaručených mýtů a dogmat. Hlavním faktorem ovlivňujícím spolehlivost aut (myšleno hlavně pohotovost) je uživatel. A taky musíš se na to dívat z pohledu, co ti to auto nabízí v jiných ohledech. Já osobně francouzský auta moc nemusím, protože si nepotrpím na dokonale pohodlné jízdě (obecně hydraulika u citröenu) a taky peugeot je spíš hlavně estetická záležitost, renault zase bezpečnost a víceméně výstřednost, jinak ale nemají moc co nabídnout. U alfy to máš třeba zase o vysoké technické kvalitě řešení (no dneska už spíš při pohledu do minulosti). Takže lepší je sbírat vlastní zkušenosti a moc to nehrotit...
Lion> Tak ono principielně je zajímavé, že se vybere jedna specifická vlastnost a na té se demonstruje, jak je ta určitá volba lepší. Jak už tu padlo několikrát, u o generačně značně rozdílných aut. Ano z pohledu bezpečnosti jednoznačně. V tomto případě nemá moc smysl řešit další věci (pro dceru, i když jsem to od autora nikde nevyčetl), ale třeba z technického hlediska je to nesrovnatelné, jak uspořádáním pohonného ústrojí, tak třeba konstrukcí náprav a s tím i souvisejícími vlastnostmi toho auta... je to fuk. Sebevrah být můžeš a nemusíš, taky můžeš jezdit na babetě, nebo na "hektolytru"... Když levně a 2 místa, MX5.
2 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307
Allann píše: No nevim co kamarádka tvý ségry.. ale já u toho byl.
A kdo to o francouzích neví, tak podle mě nerozumí autum.. je to všeobecně známá věc.
Jasne - kdo nevi, ze francouzska auta jsou srot, nerozumi autum .
Zhruba 23 let (coz je mimochodem o par let vic nez jsi na svete) jsem nemel (az na jednu vyjimku - pred 5 lety Ford) jine auto nez francouzske - od R25, pres Safrana v biturbu, Citroen XM az po Megane a nekolik Peugeotu. Vzdycky jsem mel minimalne dve auta soucasne na znackach (ted mam tri - z toho dva Peugeoty).
Paralelne s nimi jsem mel postupne nekolik sluzebnich aut - par Octavek, Golfa, Vento, Passata, Mercedes ...
Tak mi chvili muzes vypravovat o tom, jak jsou francouzska auta nespolehliva. Teoretiku.
TOMASING píše: Zdar, dík za příspěvky, vidím že se rozproudila diskuse . Nabídky na svezení dobré, ale myslím, že syn je normálně na holky . Jinak myslím, že zlatá doba automobilů již pominula a výrobci si dobře uvědomují, že vyrábět auta, které natočí 500.000km a vydrží 20let se jim nevyplatí.
to jsem presne cekal - jak vsichni automaticky predpokladali, ze to kupujes k osmnactinam holce a uz se v nich zacali plasit hormony .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
bral bych asi CC 2.0i není li větší, sice za 9l, ale co si budem povídat to auto je jen o zábavě, jinak je to uplně k hovnu a radši bych facelift, bohužel 2006 výš je cenově jinde...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
poměr cena/výkon je u CC dobrej, na wow efekt to stačit bude a na pocit kabrioletu taky i když sám bych si taky radši koupil nějakou přemotorovanou mrchu když už
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Co jsem koukal na nabídky, tak rok 2004 - 2005 je k mání od 110 do 140. Pod 110 jsou obvykle nějak odrbané, pěkné jsem viděl za 120, včetně zimáků a nějaké výbavy nad standard. Budu urcitě instalovat plyn, cena cca 23000,-.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
TOMASING> Co tě vlastně přivedlo k 307CC? Podle čeho jsi se na ni zaměřil? Jen se ptám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/307/11645540
www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/307/11765204
Ale asi je to o vnímání... skoro každá činnost může být za určitých okolností riziková. Jak tu psal už nevím kdo, pila se dá jet i na babetě, stejně tak s každým autem se dá jet na hraně a stejně tak je to svým způsobem požitek, adrenalin apod... ale holt každý má auto k něčemu jinému.
Naposledy editováno 07.01.2013 18:29:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Lion píše: TOMASING> mě se celkem zamlouvá tohle... i když automat bych asi i oželel...
www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/307/11645540
www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/307/11765204
Na nejaky automat celkem nadavali. Prej diky tomu auto dost "zlenivelo" a pomerne razantne vylitla spotreba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
na jiném forum sme tuhle otázku řešili a třeba bmw 7 stupnový automat vs. manuál, spotřeba 9l vs. 6l... to bych si asi hodil kšandu mít doma dvoulitr v naftě s automatem, který jezdí za devět
i u těc dvou CC je tam 9-7,5 ale může záležet i na majiteli...
1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307
Kazdopadne mi prijde zbyteny zabejvat se spotrebou u "zbytecnyho" auta.
Kdybych vybiral ja tak mx5 a mr2
Naposledy editováno 07.01.2013 19:06:10
to se mylis, predsedo, muj osmikvalt v X5 automat zere vic, nez sestikvalt ve vo rok starsi X5. dlouhodobe pozorovano. automat nemuze radit usporneji, nez clovek, anzto nema tucha, kde je to do kopce, jak moc, kde z kopce, atd..
má recht, 120d mi žrala o 3 litry méně než 120dA, s 330xiA jezdím dlouhodobě za 13, kdežto známej s podobným stylem jízdy a manuálem je o 2-3 litry níže. Ani ten osmistupeň už to nezachrání.
Naposledy editováno 07.01.2013 19:13:32
1 reakcí na tento příspěvek Cabrio Peugeot 307
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Lion píše: Twister> záleží jaký... ale obecně asi ano... u nějakého Passata TDI v testu byly ztráty prý až 46%... u DSG 1,8TSi spokojenost, je to labůžo a spotřeba stejná jako s manuálem
na jiném forum sme tuhle otázku řešili a třeba bmw 7 stupnový automat vs. manuál, spotřeba 9l vs. 6l... to bych si asi hodil kšandu mít doma dvoulitr v naftě s automatem, který jezdí za devět
i u těc dvou CC je tam 9-7,5 ale může záležet i na majiteli...
Mluvim konkretne o 307cc v automatu. Navic to ma jen 4-stupnovy automat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Lion píše: assassin> me by zajimala asi X3 s 35i v plynu editoval jsem citace...
Uz jsme fest ot ale taky teda vyhlizim tu petku s manualem... Ale tohle me prekvapuje, ja u e39 a e38 cetl spis obracene recenze.
U te 35i bude plyn problem, dost komplikovanej system vstrikovani a preplnovani... Asi najezdis hodne, ale ono je to vcelku usporne, znamej s timhle motorem jezdil s rozumem kolem 7mi, co je na tak vykonny auto docela neuveritelny, mel tam elektroniku a jiny sani asi 380 koni na kolech... Jo a e92, x3 by vzala samo vic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
Osobně proti automatům nic nemám, ale obava je z toho, že když se to podělá, tak na vrakárně obvykle jinou nekoupím, v garáži to také nikdo neopraví a repase je raketa ať už na jaké koliv auto.
Jinak to druhé je jedna z možností, viděl jsem to na vlastní oči.
to si me dostal... ja čekal že to nebude problém a právě když už tak bych rád šestivál, kterej začíná právě na 35i a je na něj chvála ohledně výkon/spotřeba jak říkáš... jinak je dost chválenej i třílitr v naftě... ale zas víš jak... kdyby to šlo rozumně tak radši benzín...
Naposledy editováno 07.01.2013 19:30:31
TOMASING píše: Twister>
Osobně proti automatům nic nemám, ale obava je z toho, že když se to podělá, tak na vrakárně obvykle jinou nekoupím, v garáži to také nikdo neopraví a repase je raketa ať už na jaké koliv auto.
Jinak to druhé je jedna z možností, viděl jsem to na vlastní oči.
Ad to druhe. 6-ti kvalt to asi nebude. Tusim ze se ani 6-ti kvalty nedelali. Radio to ma jenom RD a nema ostrikovace svetel. Takze bych si checknul jestli to ma skutecne tu vybavu co inzerujou. A je to dotazeny z Nemecka takze 71tisic najeto brat s rezervou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cabrio Peugeot 307
hele prosim tě a peugeot vzádu tu NÁPRAVU nemá??