1 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
Btw, jak se "otevírá" výfuk?
PetrXX píše: Bigrider> pokud to nebudou otevřené koncovky, resp. i se svody, vypočítané a určené pro tvoji motorku, nejspíše ti klesne výkon a naroste spotřeba a to vše s velmi nejistým výsledkem, co se zvuku týče. Toto můžeš částečně eliminovat změnou nastavení karburátorů, ale i tak to je loterie, která zpravidla nevyjde.
Btw, jak se "otevírá" výfuk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
ano ovlivní to negativně jak výkon tak křivku výkonu a Nm... stačí?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
mirafrancie: Jen teda nevim o co presne jde majitelum otevrenej laufu...
Tady jsou ti někteří experti schopní napsat, že to zvyšuje bezpečnost, protože s uřvaným výfukem jsi líp slyšet a autaři a chodci si na tebe dají větší pozor.
Dotyční zřejmě nikdy nejeli v autě před takovou motorkou. Stačí hrající rádio a není slyšet nic, dokud motorka neprojede okolo.
1 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
Konec konců snad všechny prodávaný "laděný koncovky" jsou kus perforované trubky obalené tlumící vatou, větší rozdíly v tom nejsou a taky rozdíl ve výkonu mezi nima není (u litrovýho SS byly rozdíly v testu koncovek menší než chyba měření).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
mirafrancie píše: Bigrider> Jen teda nevim o co presne jde majitelum otevrenej laufu .
Budu mluvit za sebe - chtěl jsem nechat motor "dýchat" pro zvýšení výkonu. Původně jsem měl "slip-on" koncovky s mírně upraveným sáním, což mělo ve finále za důsledek pouze zvukový projev. S radikálnější úpravou podvozku jsem ale chtěl vyšší výkon, takže na řadu přišly otevřené výfuky (komplet včetně svodů) od Vance-Hines, sání Hypercharger a přetryskování karburátoru (jehla, trysky..) Pro-R Kit - vše určeno pro mou motorku. Po dalším laborování jsem sání ještě vystrčil ven nástavcem. Všechny tyto provedené změny měly markantní vliv na výkon (moc WildStarů se na zadní nezvedá), spotřeba zůstala stejná.
(Onehdá jsem si prohodil mého wilda se sériovým - borec byl úplně na větvi jak to jede, já úplně na větvi z toho, jak je to v originálu mrtvé.)
Hlučnost je vyšší, ale beru to jako daň za vyšší výkon. V tomto ohledu nesouhlasím s Viragem - má osobní zkušenost je ta, že drtivá většina řidičů o mě ví, když je dojíždím zezadu, protože ty Shorty jsou ve vyšších otáčkách opravdu velmi hlasité.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
2 reakcí na tento příspěvek na kolik lze otevřit vyfuky?
Kdyz chces srdcovku, kup si Italju. Moje petadvacetileta veteranka co neni na profilu ma origos laufy a je.neprehlednutelna - tedy nepreslysitelna. I sileny rakousky Pomahaci w Chranici smejdili a smejdili a museli sklapnout ke sve velke litosti kufry!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
pesastor píše: Rejze zustane rejzi, sici strije a vysavace sicima strojema a ekoteroristi ekoteroristama!
Kdyz chces srdcovku, kup si Italju...
Ale jdi ty brepto. Co se líbí tobě, nemusí se nutně líbit ostatním. Mám motorku, která se mi líbí a kterou jsem vždycky chtěl. Italka to není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na kolik lze otevřit vyfuky?
pesastor píše: Rejze zustane rejzi, sici strije a vysavace sicima strojema a ekoteroristi ekoteroristama!
Kdyz chces srdcovku, kup si Italju. Moje petadvacetileta veteranka co neni na profilu ma origos laufy a je.neprehlednutelna - tedy nepreslysitelna. I sileny rakousky Pomahaci w Chranici smejdili a smejdili a museli sklapnout ke sve velke litosti kufry!
Zatím na ty "rejže" nikdo nemá,HD byl první a je to motorkářská ikona a vrchol,ale kvalitou už taky pokulhává.A co se týče "špageťáků" kteří dávají do motorek kousky z leteckých motorů, které zbyli ještě po Musolinim,krátce řečeno konstrukčně by to odpovídalo do roku 1930.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
demontáž motoru Intruder vs 750 z r... Suzuki VS 750 Intruder | maf26 | 2 | 20.5.2020 v 13:49 kutil1 |
Zapojení stojanu Suzuki VS 750 Intruder | Pičma | 0 | 16.5.2020 v 20:44 Pičma |
Laďák vs originál [1, 2] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Suz... | HrnčířKraus | 33 | 24.7.2019 v 11:47 DrDNA01 |
Dílenský manuál na VS 750 Intruder ... Suzuki VS 750 Intruder | Pičma | 6 | 13.11.2018 v 14:42 Mocnář666 |