globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podvozek Zx-10R
Ahoj chalani, měl bych dotaz k ´´továrnímu´´ nastavení podvozku na ZX-10R 06. Vím, že nastavení podvozku je zcela individuální věc dle proporcí a schopností ridera ale i tak bych se rád od něčeho ´´odrazil´´. Zadek mi příjde v pohodě ale předek měl původní majitel nastavení dle mě na co nejměkčí, přepětí je já nevim asi na desátem zářezu. Můžete mi prosím poradit jaké je ty jeho standartní nastavení?

PS: dotaz na majitele, jsou brzdy co na občasné vyjetí na okruh opravdu takové bláto? Díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 11:37 | Nahoru | #1
Co takhle začít manuálem. Zajisté to tam popsané je Manuály

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 11:57 | Nahoru | #2
Blesk90:
Hlavně se zeptej bývalého majitele, kdy dělal repas vidlí respektive výměnu tl. oleje.
Jestli je tl. olej ještě původní/zastaralý, tak můžeš potom nastavovat co chceš a ve výsledným efektu se to neprojeví.
Čus S

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 11:58 | Nahoru | #3
Rebel83> Super, díky Tam jsem samozřejmě díval, jenže v CS je jen na 08 takže nevím, jestli to je stejné, na 06 je tam většinou pouze servisní manuál - nikoli uživatelský a k tomu v AJ.

(reakce na) Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 11:59 | Nahoru | #4

SOUSEDRH9 píše: Blesk90:
Hlavně se zeptej bývalého majitele, kdy dělal repas vidlí respektive výměnu tl. oleje.
Jestli je tl. olej ještě původní/zastaralý, tak můžeš potom nastavovat co chceš a ve výsledným efektu se to neprojeví.
Čus S



sáfra, a já myslel, že se štyluje předpětí pružin a odskok podle mě má kvalita oleje vliv max na kompresi, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 12:15 | Nahoru | #5

Blesk90 píše: na 06 je tam většinou pouze servisní manuál - nikoli uživatelský a k tomu v AJ.

Mám za to, že v servisním to bude popsané daleko lépe, jak v uživatelském kde se řeší jak se rozjíždět, pouštět blinkry a podobné cipiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 12:24 | Nahoru | #6
Rebel83> máš pravdu, dle specifikací jsou vidle stejné, i tak to je ale k prdi protože tovární nastavení je pro váhu řidiče 68Kg a já mám 108Kg takže na jaře budu laborovat

(reakce na) Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 12:34 | Nahoru | #7

Blesk90 píše: Rebel83> máš pravdu, dle specifikací jsou vidle stejné, i tak to je ale k prdi protože tovární nastavení je pro váhu řidiče 68Kg a já mám 108Kg takže na jaře budu laborovat

Tak zhubni
40 kg není zas tak moc

Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 12:36 | Nahoru | #8
Blesk90:
No kvalita a množství tl. oleje má určitě vliv na funkčnost př. vidlic.
Jestli Ti třeba prolínají gufera, tak uvnitř vidlí nebudeš mít požadované množství tl. kapaliny a je to také problém pro bezvadnou funkci vidlic obecně a pouze nějaké nastavení předpětí pružiny Ti moc nepomůže.
Čus S

3 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 17.12.2012 v 14:44 | Nahoru | #9
Přední brzda je tragická, já se kvůli ní vysypal. Ani ne proto, že by nebyla účinná, ale není na ní spoleh. Nikdy nevíš jak hluboko se brzdová páčka propadne, což je ten hlavní problém. Jediné rozumné řešení je vyměnit třmeny. Pasují tam ze ZX6, ZX14, CBR 1000RR apod. Suzuki ani Yamaha ne, mají jinou rozteč. Namontoval jsem na ni třmeny z CBR 1000RR, pancéřové hadice a pumpu Brembo RC. Na okruhu bez známky vadnutí. I samotná výměna třmenů je dostačující.

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 15:30 | Nahoru | #10
hele prosím Tě, jaké brzdiče pasují na ZX-10R 06 a jaké by jsi mi doporučil? Prosím popřípadě i roky modelů A stačí výměna brzdičů nebo je potřeba měnit i za pancířky? Zaději zainvestuji teď přes zimu nežli na jaře promést kačírek

Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 15:43 | Nahoru | #11
máš to napsane ...čti

Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 15:57 | Nahoru | #12
TU , nějaké info taky tady
Někde tu bylo na foru vlákno, kde bylo doporučené nastavení na okruh pro jednotlivé motorky, zx10r tam určitě byla, skus to pohledat..

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 17.12.2012 v 16:01 | Nahoru | #13
Mám 06 takže ty co jsem napsal(třmeny musí být z radiálního brzdového systému, já mám třmeny z CBR 1000RR 2006 ale myslím, že jsou stejné už od roku 2004 ale je nutné je tam dát i s hliníkovýma podložkama, tak jak jsou na Hondě. Bez výměny tam ani nejezdi Pancéřky nejsou podmínkou i když vzhledem k roku výroby už budou ty origoš hadice taky nic moc. Pancéřky odstraní pocit pružení v brzdové páčce. Pokud ti můžu doporučit nezapomeň vyměnit stupačky za racingové, ty origoš dřou na okruhu brzo po zemi, ale to u každého sporta. Třmeny by měly pasovat i ze ZX10 od 08.

Na foto jsou třmeny z Hondy na Kawě 06 včetně hliníkových vymezovacích kroužků.






Naposledy editováno 17.12.2012 16:04:55

(reakce na) Podvozek Zx-10R

17.12.2012 v 21:25 | Nahoru | #14
Babacoote> To se může hodit s těma třmenama, dík za typ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

18.12.2012 v 00:38 | Nahoru | #15

Babacoote píše: Přední brzda je tragická, já se kvůli ní vysypal. Ani ne proto, že by nebyla účinná, ale není na ní spoleh. Nikdy nevíš jak hluboko se brzdová páčka propadne, což je ten hlavní problém. Jediné rozumné řešení je vyměnit třmeny. Pasují tam ze ZX6, ZX14, CBR 1000RR apod. Suzuki ani Yamaha ne, mají jinou rozteč. Namontoval jsem na ni třmeny z CBR 1000RR, pancéřové hadice a pumpu Brembo RC. Na okruhu bez známky vadnutí. I samotná výměna třmenů je dostačující.



Mam na svym hybridu vidle z GSXR 1000K6 a brzdice ze ZX10R roztec pasuje a brzdi to lip nez z brzdicema z CBR 1000RR uz jen to ze si vezmes 4pistkovej trmen kterej ma 2 desticky nebo 4 desticky co bude lepsi?
edit: hodne zalezi v jakym stavu mas pistky,kdyz se o to nikdo nestaral a jsou zasrany tak nepomuze ani svecena voda

Naposledy editováno 18.12.2012 00:40:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

18.12.2012 v 08:08 | Nahoru | #16
Jindrs> Nic proti tvému hybridu kolego, ale my se tady bavíme o konkrétní sestavě komponentů na konkrétním stroji. Moto mám téměř od novoty (2000 km), takže o zanedbaných pístcích nemůže být řeč .
Na tvoji otázku ti odpovím jednoduše, prostě dvě destičky brzdí lépe než čtyři. Problém těchto třmenů je v rozdělení destiček na každý pístek zvlášť. Při zahřátí se totiž destičky příliš vzdalují od kotouče a tím vzniká onen problémový propad v brzdové páčce. S rostoucí teplotou brzd se propad stupňuje, až se páčka propadne na řídítko. Jasně, pokud jezdíš pohoda a brzdy nepřehříváš jsou v poho(nemám zx10 na pohodové ježdění, nejsem masírka ), ale já se tady bavím o jízdě daleko přes 200. Je třeba si uvědomit, že desítka je schopna třeba na Slovakiaringu cílovku jet přes 290 a na konci cílovky brzdit hodně pod 200. Nevím kolikrát si vytáhl hybrida na okruh a kolik z toho maximálně vytáhneš..........

Aby jsme to nějak rozumně uzavřeli, problémy s brzdama byly už při předváděcích jízdách při Kawadnech v Brně (v té době ještě existovaly ) a po čtyřech letech se Kawa vrátila ke staré koncepci dvou destiček. Poslední model od 2011 má brzdy špičkové od výroby i na okruh.

(reakce na) Podvozek Zx-10R

18.12.2012 v 09:28 | Nahoru | #17

Babacoote píše: Jindrs> Nic proti tvému hybridu kolego, ale my se tady bavíme o konkrétní sestavě komponentů na konkrétním stroji. Moto mám téměř od novoty (2000 km), takže o zanedbaných pístcích nemůže být řeč .
Na tvoji otázku ti odpovím jednoduše, prostě dvě destičky brzdí lépe než čtyři. Problém těchto třmenů je v rozdělení destiček na každý pístek zvlášť. Při zahřátí se totiž destičky příliš vzdalují od kotouče a tím vzniká onen problémový propad v brzdové páčce. S rostoucí teplotou brzd se propad stupňuje, až se páčka propadne na řídítko. Jasně, pokud jezdíš pohoda a brzdy nepřehříváš jsou v poho(nemám zx10 na pohodové ježdění, nejsem masírka ), ale já se tady bavím o jízdě daleko přes 200. Je třeba si uvědomit, že desítka je schopna třeba na Slovakiaringu cílovku jet přes 290 a na konci cílovky brzdit hodně pod 200. Nevím kolikrát si vytáhl hybrida na okruh a kolik z toho maximálně vytáhneš..........

Aby jsme to nějak rozumně uzavřeli, problémy s brzdama byly už při předváděcích jízdách při Kawadnech v Brně (v té době ještě existovaly ) a po čtyřech letech se Kawa vrátila ke staré koncepci dvou destiček. Poslední model od 2011 má brzdy špičkové od výroby i na okruh.



A proč? Je jim horko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2012 v 11:40 | Nahoru | #18

Blesk90 píše: hele prosím Tě, jaké brzdiče pasují na ZX-10R 06 a jaké by jsi mi doporučil? Prosím popřípadě i roky modelů A stačí výměna brzdičů nebo je potřeba měnit i za pancířky? Zaději zainvestuji teď přes zimu nežli na jaře promést kačírek



S vadnutím brzd jsem měl na své ZX10 07 stejný problém - v Mostě stačilo dát 2 kola ostřeji a už jsem byl na s páčkou řídítku......
Než se dáš do schánění různejch třmenů a pancéřovejch hadiček, zkus jako první věc výměnu brzdové kapaliny - dej tam Motul RBF600 za 250 Kčs.
Já to udělal a nestačil jsem se divit. Teď můžu brzdit jak chci a vpoho. A to mám origo gumové hadice :)
Slabým článkem jsou teď desky (sintrovaný EBC) a ty po okruhu cca 1000km při dobržďování pískaj jako když brzdí autobus. Musím pořídit nějaký s vyšší tepelnou odolností.

Není to z mé hlavy - poradil týpek co jezdil Most kolem 1:46 na ZX10R 04/05 a měl taky sériový brzdy a fakt to funguje!!!
Zkus to a ušetříš tím prachy a starosti.

(reakce na) Podvozek Zx-10R

19.12.2012 v 08:32 | Nahoru | #19

M5 píše: S vadnutím brzd jsem měl na své ZX10 07 stejný problém - v Mostě stačilo dát 2 kola ostřeji a už jsem byl na s páčkou řídítku......
Než se dáš do schánění různejch třmenů a pancéřovejch hadiček, zkus jako první věc výměnu brzdové kapaliny - dej tam Motul RBF600 za 250 Kčs.
Já to udělal a nestačil jsem se divit. Teď můžu brzdit jak chci a vpoho. A to mám origo gumové hadice :)
Slabým článkem jsou teď desky (sintrovaný EBC) a ty po okruhu cca 1000km při dobržďování pískaj jako když brzdí autobus. Musím pořídit nějaký s vyšší tepelnou odolností.

Není to z mé hlavy - poradil týpek co jezdil Most kolem 1:46 na ZX10R 04/05 a měl taky sériový brzdy a fakt to funguje!!!
Zkus to a ušetříš tím prachy a starosti.



Jasný s tím počítám a díky Mám teď nové desky (bendix RACE - červené) co mi doporučil kámoš, sice vydrží prd ale snad budou OK a dám tam přesně tu kapalinu co jsi napsal

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

19.12.2012 v 22:45 | Nahoru | #20
Já jsem slyšel chválu na SBS Dual Carbon. Jsou sice bez homologace, ale údajně fungují i za studena na silnici. Nejspíš do nich na jaře půjdu.

(reakce na) Podvozek Zx-10R

30.12.2012 v 19:50 | Nahoru | #21

Babacoote píše: Přední brzda je tragická, já se kvůli ní vysypal. Ani ne proto, že by nebyla účinná, ale není na ní spoleh. Nikdy nevíš jak hluboko se brzdová páčka propadne, což je ten hlavní problém. Jediné rozumné řešení je vyměnit třmeny. Pasují tam ze ZX6, ZX14, CBR 1000RR apod. Suzuki ani Yamaha ne, mají jinou rozteč. Namontoval jsem na ni třmeny z CBR 1000RR, pancéřové hadice a pumpu Brembo RC. Na okruhu bez známky vadnutí. I samotná výměna třmenů je dostačující.



Čtyřpísky monobloky z R1 nebo R6 na ZX10 samozřejmě pasují a je to to nejlepší, co tam můžeš rozumný peníz dát. Jezdí s tím na okruhu každý druhý Němec.......

(reakce na) Podvozek Zx-10R

6.1.2013 v 23:19 | Nahoru | #22

M5 píše: Já jsem slyšel chválu na SBS Dual Carbon. Jsou sice bez homologace, ale údajně fungují i za studena na silnici. Nejspíš do nich na jaře půjdu.



dual carbon je super :) ale na ceste nepouzitelne. za studena nebrzdia vobec, ked som snimi vychadzal na drahu tak som celu boxovu ulicku musel brzdit aby to do prvej zakruty bolo ochotne aspon troch spomalit
co sa tyka brzd na ZX10 jazdil som seriove strmene, pancieraky a 19mm radialnu pumpu. nemozem sa na brzdy stazovat, akurat cena dosticiek bola sialena, mozno sa odvtedy ceny zmenili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

7.1.2013 v 12:24 | Nahoru | #23

Babacoote píše: Přední brzda je tragická, já se kvůli ní vysypal. Ani ne proto, že by nebyla účinná, ale není na ní spoleh. Nikdy nevíš jak hluboko se brzdová páčka propadne, což je ten hlavní problém. Jediné rozumné řešení je vyměnit třmeny. Pasují tam ze ZX6, ZX14, CBR 1000RR apod. Suzuki ani Yamaha ne, mají jinou rozteč. Namontoval jsem na ni třmeny z CBR 1000RR, pancéřové hadice a pumpu Brembo RC. Na okruhu bez známky vadnutí. I samotná výměna třmenů je dostačující.



Trmeny z NAMAHy tam pasuji take jen je potreba je na soustruhu trochu stocit uchyceni.
A Jak pise Radi5 a souhlas i s tim ze jsou super ale tak extra rozdil jak nissiny zx6r a pod neni.Pozor ale na to maji BOCNI uchyceni hadice coz moc nepasuje na origo hadice.

Blesk90- nej desky jsou Nissin ST pac ti nesezerou kotouce jak vecina ostatnch a spesl na 10ce u kamosu to vidim rad jak je krasne HOBLUJI jak je mam jak sklo hladke a brzdi luxus a nevadnou.Bendix dobre spini.
Pak jsou nasrani a nebavi se se mnou
U tve plecky ale ty trmeny uz jsou o neco lepsi uz se to tolik nepropada jak u starsi 10ky.
Tedy hlavni problem bych to videl na desky a tu kapalinu jak pise m5!v tvem pripade.
Na carbonove desky se VYSER z VYSOKA uplne na hovno bez zahrati nebrzdi coz na normal provoz nepouzitelne.

Naposledy editováno 07.01.2013 12:28:47

(reakce na) Podvozek Zx-10R

7.1.2013 v 16:31 | Nahoru | #24
z-x-r> Dneska mi přišla brzdovka od Motulu FRM 600 (dle specifikace lepší nežli DOT 5.1) a bod varu 322°C tak uvidíme. Desky mám zatím originální podle mě cca na 3tis takže až je sjedu dám tam to, co píše, každý je chválí! Pokud ale to i teď bude stát za h... tak je tam dám rovnou.

Podvozek Zx-10R

11.1.2013 v 21:46 | Nahoru | #25
Čusíček Čítere :D
Taky jsem zvědavý jak bude brzdit moje kawa, když to mám trošku upgradovaný:D

1 reakcí na tento příspěvek Podvozek Zx-10R

11.1.2013 v 22:46 | Nahoru | #26
Nazdaar draku no dal jsem kapalinu motul fxm 600 a racingovy desky od bedixu tak uvidime snad se k nam 7.4. Přidáš na planovanou akci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

22.1.2013 v 21:53 | Nahoru | #27
Blesk90> Dej mi vědět, jak ty desky budou makat. A jakou směs/typ desek od toho BENDIXU máš?
Řeším dilema jakou směs, případně značku. Občas dám okruh a sintrovaná směs(EBC) to nedává teplotně. Dostal jsem tip na SBS Dual Carbon, ale jak psal NERD, tak se musí dlouho zahřívat. Tato vlastnost není úplně vhodná do provozu, kde najezdím většinu km :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podvozek Zx-10R

23.1.2013 v 13:59 | Nahoru | #28
M5> Přesně tak, vzdal jsem Bendixi je to do specifikace úplně stejný jako Nissin ST ale já mám Bendix za nákupku tak proto bendix... Jsou to bendix Supersport MF. Jinak máš pěknou krasavici

(reakce na) Podvozek Zx-10R

23.1.2013 v 17:34 | Nahoru | #29
Blesk90> Díky.
No já s těma deskama ještě popřemýšlím a zkusím něco pozjišťovat. Přinejhorším skočím taky do tý sintrovaný směsi. Do běžného provozu je fpoho. Hlavně ne organiku...to jsem se nachytal na ZX9R.

Podvozek Zx-10R

31.1.2013 v 18:15 | Nahoru | #30
kapalinu jen DOT 4
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist